Ilveksen fanit

Peltipurkki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
239
Yksi infernaalinen hetki oli, kun Suomea runnottiin avauserässä jään pintaan. Uskomattoman hienoa miten dumareille annettiin painetta, nämä jää mieliin pitkäksi aikaa. Nimenomaan tällaiset pidemmät tilanteet, joissa meteli ehtii ottaa toisen ja kolmannenkin kierroksen.
 

Kevinkö

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
191
Liityin foorumille, koska haluan jättää tänne kiitokseni.

Olen 80-luvun loppupuolella syntynyt ja 90-luvun puolivälistä asti hallissa käynyt kausikortin omistaja. En muista, että koskaan olisi hallissa ollut niin hienoa fiilistä kuin tällä kaudella.

Käyn peleissä aika epäsäännöllisesti, koska perhe-elämä ja arki haittaa tätä harrastusta. Aina kun mahdollista. Oli kuitenkin pysäyttävä hetki tällä viikolla, kun kuulin pieneltä ihmiseltä kuinka hän haluaa lähteä Ilveksen peliin, koska siellä saa kannustaa, taputtaa ja laulaa. Ja mehän mentiin! (Tähän asti sinne on menty karkkia syömään.) Tässä rakennetaan vahvaa seuraavaa Ilves-sukupolvea.

Matsipäivä on juhlapäivä! Se on hieno slogan, jota itsekin osaa nykyään arvostaa enemmän ja enemmän. Hattu päästä teidän toiminnalle, jatkakaa samaa rataa. Eilinen oli jotain älyttömän arvokasta. Kiitos.
 

S_Kuusisto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
536
P.S Mitä se Virtanen sano eilen?
"Tota, emmätiiä, mut laitettiin tähän eteen.

Koko joukkueen puolesta, tää Hakametsän syksy on ollu mahtavaa aikaa, on ollu voittoi tappioi. Tänään ei tullu semmonen lopputulos ku me oltais haluttu, mutta voin varmasti puhua jokaisen meidän jätkän puolesta että arvostetaan suuresti sitä että käytte täällä, ja tää seurayhteisö on erittäin upee. Ei mulla muuta sanottavaa, kiitos!"

 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 352
Vielä tunnelmointia viimesestä paikallisesta Hakametsässä ennen uuden areenan matsheja. Viiden minuutin kooste eri SoMe videoista ja seemorelta katsomoperspektiivistä. Kiitos kaikille kuvaajille, kyllä te tiätte ketä tee ootte.

 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 102
Menikö mouholla tunteisiin? Jatkoajasta:

”Tuomaritoiminta saa herättää tunteita, mutta Ilveksen fanien olisi syytä hillitä mussutustaan”

”Ilveksen intohimoisen kannattajayhteisön kannattaisi rajoittaa turhamaista valitustaan tuomareista, vaikka kritiikki kuuluukin kiihkeisiin tosipeleihin.”

Jatkoaika

No johan on ongelma keksitty. Ihmeellistä urputtamista minun mielestä.

Peleihin kuuluu juurikin tuollainen tunne, vaikka nyt tuossa nyt viitataan tuohon Lööffin tilanteeseen, niin kyllä juuri tuollaista painetta (vihellyskonsertti ym) näihin peleihin tarvitaan. Eikä kyse nyt ole pelkästään tuomareihin kohdistuneesta kritiikistä vain yleisesti kannattajien tuoma paine toiselle/toisille pelin osapuolelle on minun mielestä vain hyvästä.

Minusta Red Army on tuonut, jonkun verran tälläistä "Welcome to Hell" meininkiä. Tälläistä toivoisin lisää muualle. Hyviä esimerkkejä löytyy Ruotsin fanikulttuurista.

---> Tunnetta pitää olla katsomossa ja tämä yleisön tuoman paineen pitää luoda vastustajille sellaisen tunteen, että "areenalla X ei ole kiva pelata" yleisöstä tulevan paineen vuoksi.

Ilveksen peleissä tälläistä "helvetillistä" painetta on jonkun verran näkynyt, etenkin tuomareita kohtaan. Esim. Jukurit pelin maali, Lukko pelin päähänkohdistuneet jne jne.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 345
No johan on ongelma keksitty. Ihmeellistä urputtamista minun mielestä.

Peleihin kuuluu juurikin tuollainen tunne, vaikka nyt tuossa nyt viitataan tuohon Lööffin tilanteeseen, niin kyllä juuri tuollaista painetta (vihellyskonsertti ym) näihin peleihin tarvitaan. Eikä kyse nyt ole pelkästään tuomareihin kohdistuneesta kritiikistä vain yleisesti kannattajien tuoma paine toiselle/toisille pelin osapuolelle on minun mielestä vain hyvästä.

Minusta Red Army on tuonut, jonkun verran tälläistä "Welcome to Hell" meininkiä. Tälläistä toivoisin lisää muualle. Hyviä esimerkkejä löytyy Ruotsin fanikulttuurista.

---> Tunnetta pitää olla katsomossa ja tämä yleisön tuoman paineen pitää luoda vastustajille sellaisen tunteen, että "areenalla X ei ole kiva pelata" yleisöstä tulevan paineen vuoksi.

Ilveksen peleissä tälläistä "helvetillistä" painetta on jonkun verran näkynyt, etenkin tuomareita kohtaan. Esim. Jukurit pelin maali, Lukko pelin päähänkohdistuneet jne jne.
Kyllä se pitää kuule turpa kiinni istua kiltisti katsomossa. Tunteiden näyttäminen ei kuulu katsomoon.

Terveisin,

Riku Isokoski
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 299
Jos joku on varma niin se, että lauantaina taas koko illan tulee! Ja vielä puolet kovempaa kuin tänään. Varsinkin maitojuna-Mäenalaselle. Olisit ämmä nyt ryöminyt edes vaihtoaitioon kitumaan sen leukasi kanssa, etkä jäänyt vinkumaan siihen metrin päähän luukusta kattokaa kattokaa mua sattui!
 

Koutsi

Rivipelaaja
Viestejä
42
Seura ja kannattajat nostaneet aiheellisesti framille rasistisen tai syrjivän käytöksen katsomossa ja sosiaalisessa mediassa, mutta jostain syystä Osastosta jatkuvasti kuuluu lestadiolaisiin kohdistuvia huutoja eri tahoilta.

99% ajasta Ilveksen kannattajatoiminta aiheuttaa kateutta, se on ihailtavaa ja ylivoimaisesti sarjan äänekkäintä. Areena on tällä hetkellä liigan ainut hornankattila, kiitos Osaston, mutta siellä tulee näitä lieveilmiöitä, jotka tarvii kitkeä pois välittömästi.

Tunnetta saa ja kuuluukin olla, mutta seuran arvojen päälle paskantaminen erityisesti Osasto yhden äänekkäimmän jäsenen toimesta on mun mielestä ihan helvetin surullista.

Määkin huudan välillä kovaan ääneen "MITÄ VITTUA" ja annan tunteiden läikkyä ja mua ei häiritse kiroilu katsomokulttuurissa yhtään, mutta nämä "vitun lesta" & "kaikki oulust on lestoi" huudot ei ole kenenkään mielestä hauskoja tai millään tapaa tarpeellisia.

Ps. Ennen kuin kukaan respect from serbia ultraslarppaaja tulee kertoon mulle, että kannatan väärin, niin mut löytää Areenalla aina Osastosta, käyn fanimatkoilla, kannustan seisaaltani, käytän käsiäni ja paketti Myntholeita povarissa, että riittää ääni kolmannessakin erässä. Tiedän tasan tarkkaan mistä puhun.

pps. Jos joku muu Osastossa viihtyvä sattuu lukemaan tämän, niin älä osallistu mihinkään lesta chanttiin, koska muuten olet osa ongelmaa.
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Jep. Luulen että menee fiilis pelaajia myöden jos sieltä typeryyksiä huudellaan. Ja juurihan denssi sai paskaa niskaan, ihonsa takia. Cmon nyt.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 731
Hienoa toimintaa osastolla mutta parannusta toivoisin yhteen asiaan tämän lesta jutun lisäksi. Otteluita käy katsomassa suuri joukko pieniä lapsia ja heitä ajatellen kaikki kiroilut voisi jättää pois huudoista. Rauman boja on tämän asian saanut toimimaan, luulisi sen onnistuvan myös kiekon pääkaupungissa.
Eikö kukaan ajattele lapsia? Siis ihan oikeasti? Joku roti nyt siihen mistä valitetaan.
 
Viimeksi muokattu:

AinaIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 409
Seura ja kannattajat nostaneet aiheellisesti framille rasistisen tai syrjivän käytöksen katsomossa ja sosiaalisessa mediassa, mutta jostain syystä Osastosta jatkuvasti kuuluu lestadiolaisiin kohdistuvia huutoja eri tahoilta.

99% ajasta Ilveksen kannattajatoiminta aiheuttaa kateutta, se on ihailtavaa ja ylivoimaisesti sarjan äänekkäintä. Areena on tällä hetkellä liigan ainut hornankattila, kiitos Osaston, mutta siellä tulee näitä lieveilmiöitä, jotka tarvii kitkeä pois välittömästi.

Tunnetta saa ja kuuluukin olla, mutta seuran arvojen päälle paskantaminen erityisesti Osasto yhden äänekkäimmän jäsenen toimesta on mun mielestä ihan helvetin surullista.

Määkin huudan välillä kovaan ääneen "MITÄ VITTUA" ja annan tunteiden läikkyä ja mua ei häiritse kiroilu katsomokulttuurissa yhtään, mutta nämä "vitun lesta" & "kaikki oulust on lestoi" huudot ei ole kenenkään mielestä hauskoja tai millään tapaa tarpeellisia.

Ps. Ennen kuin kukaan respect from serbia ultraslarppaaja tulee kertoon mulle, että kannatan väärin, niin mut löytää Areenalla aina Osastosta, käyn fanimatkoilla, kannustan seisaaltani, käytän käsiäni ja paketti Myntholeita povarissa, että riittää ääni kolmannessakin erässä. Tiedän tasan tarkkaan mistä puhun.

pps. Jos joku muu Osastossa viihtyvä sattuu lukemaan tämän, niin älä osallistu mihinkään lesta chanttiin, koska muuten olet osa ongelmaa.
Kyllä näistä peleistä pisteet menee Osastolle, kun verrataan etäkärppiin, jotka chanttaa haista vittua, joka toiseen väliin.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 731
Seura ja kannattajat nostaneet aiheellisesti framille rasistisen tai syrjivän käytöksen katsomossa ja sosiaalisessa mediassa, mutta jostain syystä Osastosta jatkuvasti kuuluu lestadiolaisiin kohdistuvia huutoja eri tahoilta.

99% ajasta Ilveksen kannattajatoiminta aiheuttaa kateutta, se on ihailtavaa ja ylivoimaisesti sarjan äänekkäintä. Areena on tällä hetkellä liigan ainut hornankattila, kiitos Osaston, mutta siellä tulee näitä lieveilmiöitä, jotka tarvii kitkeä pois välittömästi.

Tunnetta saa ja kuuluukin olla, mutta seuran arvojen päälle paskantaminen erityisesti Osasto yhden äänekkäimmän jäsenen toimesta on mun mielestä ihan helvetin surullista.

Määkin huudan välillä kovaan ääneen "MITÄ VITTUA" ja annan tunteiden läikkyä ja mua ei häiritse kiroilu katsomokulttuurissa yhtään, mutta nämä "vitun lesta" & "kaikki oulust on lestoi" huudot ei ole kenenkään mielestä hauskoja tai millään tapaa tarpeellisia.

Ps. Ennen kuin kukaan respect from serbia ultraslarppaaja tulee kertoon mulle, että kannatan väärin, niin mut löytää Areenalla aina Osastosta, käyn fanimatkoilla, kannustan seisaaltani, käytän käsiäni ja paketti Myntholeita povarissa, että riittää ääni kolmannessakin erässä. Tiedän tasan tarkkaan mistä puhun.

pps. Jos joku muu Osastossa viihtyvä sattuu lukemaan tämän, niin älä osallistu mihinkään lesta chanttiin, koska muuten olet osa ongelmaa.
Uskonnosta pilaa tekemisen vertaaminen rasismiin on kyllä taas jotain next level-shittiä. Jos joku aikuinen valitsee uskovansa johonkin satuhahmoon on todellakin ihan oma valinta. Sen sijaan rotua ja ihonväriä et voi valita. Vähän nyt taas valoja päälle vaikka kuinka se pyllykipu siellä tuntuisi.
 
Ylös