Ilveksen fanit

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 698
Aivastaessa tai huutaessa sylkipallo lentänyt? Muuten kyllä todella ala-arvoista käytöstä.
 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
2 930
Hattu nousee päästä asiallisesta kannattamisesta. Virtasesta näki, että joukkue saa ihan uutta fiilistä kun osasto on pitämässä ääntä.

MUTTA…..


Onko lähellä istuneet tai pelissä olleet kuulleet asiasta?


JOS totta, niin kasvakaa jumalauta aikuisiksi. Te edustatte Ilvestä ja itse en halua leimautua toisten käytöksen takia juntiksi.
 
Viimeksi muokattu:

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440

Mihinköhän tässä pitää keskittyä:confused:?
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 595
Ei kai meistä kukaan voine väittää, etteikö suosikkiurheilulajimme ole ainakin korkeimmilla sarjatasoilla suurelta osin junttilaji. Olemme siis joka ikinen ainakin taipuvaisia junttiuteen. Otetaan tämä tosiseikka kuitenkin aivan rauhallisesti.

Olen ollut usein myös Tampere Filharmonian konsertteja kuuntelemassa. Kenenkään en ole nähnyt syljeksivän. Pahimmat kohtaamani häiriöt ovat seurausta lähellä istuvan kuulijan nukahtamisesta. Kuorsaus ei ainakaan paranna kuuntelukokemusta.
 

Val76

Luottopelaaja
Viestejä
1 016
Ei kai meistä kukaan voine väittää, etteikö suosikkiurheilulajimme ole ainakin korkeimmilla sarjatasoilla suurelta osin junttilaji. Olemme siis joka ikinen ainakin taipuvaisia junttiuteen. Otetaan tämä tosiseikka kuitenkin aivan rauhallisesti.

Olen ollut usein myös Tampere Filharmonian konsertteja kuuntelemassa. Kenenkään en ole nähnyt syljeksivän. Pahimmat kohtaamani häiriöt ovat seurausta lähellä istuvan kuulijan nukahtamisesta. Kuorsaus ei ainakaan paranna kuuntelukokemusta.

Jos sylkee toisten päälle ei ole juntti vaan vähälahjainen, tyhmä ihminen.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 901
Oon hyvin pahoillani kaikille osaston edustajille, mutta kun katsellut tota touhua niin en yhtään ihmettelisi että näin tapahtuisi. Olen silti sitä mieltä että osaston ansiosta meillä on edes vähän tunnelmaa Hakametsässä, kunhan jäisi typeryydet pois.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 302
Hattu nousee päästä asiallisesta kannattamisesta. Virtasesta näki, että joukkue saa ihan uutta fiilistä kun osasto on pitämässä ääntä.

MUTTA…..


Onko lähellä istuneet tai pelissä olleet kuulleet asiasta?

Hyvä olisi saada Osastolta selvitys asiasta mitä on tapahtunut. Jos näin on käynyt, niin seuraamuksia perseilijälle.

Kun Ilvestä edustetaan missä tahansa, niin perseilylle nollatoleranssi, kiitos!
 

Pas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
604
Onhan se nyt niin totta, että sylkemiset yms. pitäisi kyllä jo kivesten laskeutumisen jälkeen jäädä pois elämästä samalla kun muutkin lapsellisuudet vähenevät. Toki sekin on surullista todeta, että parin kaljan jälkeen toisia alkaa aika herkästi lapsettaa ja homma saattaa riistäytyä käsistä = Kalja ei sovi kaikille...

Yleensä kun olen kakaroiden riitoja selvitellyt, niin kysyn ensimmäisenä jokaiselta, että kertoisi nyt ensiksi mitä meni itse tekemään. Yleensä siinä tuppaa menemään sillä tavalla, että sieltä vastapuoleltakaan ei kovin sivistynyttä tekoa löydy.

En nyt sano, että sylkeminen olisi missään muotoa hyväksyttävää, mutta kyllähän nuo somessa itkemiset on ihan yhtä säälittävää toimintaa, varsinkin jos itse ensin kerjää verta nenästään. Jos minä olisin tuossa hommassa tuomarina selvittämässä niin jotenkin tuntuu siltä, että loppujen lopuksi siellä saisi molemmat osapuolet pyytää toisiltaan anteeksi, pahimmassa tapauksesta "kaulasta"...
 

Ilvesfan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
392
Hyvä olisi saada Osastolta selvitys asiasta mitä on tapahtunut. Jos näin on käynyt, niin seuraamuksia perseilijälle.

Kun Ilvestä edustetaan missä tahansa, niin perseilylle nollatoleranssi, kiitos!

Ettekai te nyt ihan kaikkea usko? Siellä on *urkulaisilla mennyt tappio ihon alle. Ps. Kaikki mikä lukee netissä ei ole totta.
 

Optimisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
831
Suht kriittisesti olen aikaisemmin suhtautunut Osaston ydinosaamisensa ulkopuolisiin kommelluksiin. Mutta tämä keissi näyttää pikemmin siltä, että joku turkulainen on tarvinnut omat ”15 minutes of fame” - eikä taida itsekään olla ihan tosissaan liikkeellä. Kunhan on saanut jotain mielleyhtymiä tuosta ottamastaan kuvasta…

Nähdäkseni sylkemissyytöksiä ei ole esittänyt kukaan asianomainen, vaan vastapäisessä katsomonosassa istunut henkilö.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
En usko, että kukaan syljeskellyt olisi kenenkään niskaan mutta ymmärrän miksi asiaa kysellään ja se voisi jonkun mielestä, jollain häviävän pienellä prosentilla olla totta. Kun muistellaan roska-gatea.
 

pilettäjä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
171
Istuin itse siinä A1 katsomossa juuri tuon meidän faniporukan alapuolella. Hieman alempana olevat TPS fanit huuteli sinne ylös päin sormet pystyssä ja samaa huutelua tuli alas päin. Sylkemisiä en itse ainakaan huomannut, mutta muutama maski sieltä tippu niskaan pelin aikana. Tämä samainen TPS porukka edessäni ainakin yhden tölkin heitti sinne kaukaloon, mutta onneksi osui vaan pleksiin.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
En usko, että kukaan syljeskellyt olisi kenenkään niskaan mutta ymmärrän miksi asiaa kysellään ja se voisi jonkun mielestä, jollain häviävän pienellä prosentilla olla totta. Kun muistellaan roska-gatea.


Roskahomma itselläkin mielessä kävi, mutta ilman tietoa kenties hyväuskoisena uskon, että näistä olisi nyt porukalla jo keskusteltu. Vaikka fanitoiminta onkin epävirallista, niin tavan katsojaa suuremmat vapaudet ja sitä myötä velvollisuudet tuli unohdettua ja siitä tuli lunta tupaan julkisesti. Edelleen uskossani olen vahvana siitä, että Ilveksen toimistolta on myös oltu yhteydessä epävirallisen yhteistyön mielekkyydestä. Täysin tietämätön olen sylkemisväitteiden paikkansapitävyydestäkin, mutta aiemmin näkyvyyttä saaneen törttöilyn perusteella pidän todennäköisenä, että omaa pesää on putsattu, eikä meidän tarvinne särpiä itse kustuja muroja.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 516
Mitä siellä tapahtuu pelin jälkeen?
Oisko jollain mahdollisesti videokuvaa tästä, hienolta kuulostaa mutta C More tunkee jotain Sointu Bergin haastattelua päälle.
Huudettiinko siellä Virtasta?
 
Ylös