Hyökkääjä Ilvekseen kaudella 2022-2023?

Status
Viestiketju on suljettu.

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 544
Niinhän tuo usein menee kaikilla. Ei ne Ikoset, Ojamäet ja Gardinerit joka pelissä maalia tee. Lisäksi Mese pelaa sysipaskassa Saipassa tällä hetkellä. Kunnioitettava määrä maaleja syntynyt.
Samaa mieltä. Mun mielestä ihan turha vähätellä millä hetkellä on maalinsa tehnyt. Meskanen on ollut yksi liiga kauden kovimpia maalipyssyjä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 036
Kyllä mutta voittava lätkä ja Meskanen ei kuulu samaan lauseeseen.
Saipan pelejä paljon katsoneena voin kyllä sanoa että Mesen kokonaisvaltainen peli on mennyt tosi paljon eteenpäin. Samaa on sanonut koutsi Hämäläinen.

Mesellä on omat puutteensa mutta maalintekijänä on liigan ehdotonta eliittiä.
 

Dominaattori

Luottopelaaja
Viestejä
4 227
Saipan pelejä paljon katsoneena voin kyllä sanoa että Mesen kokonaisvaltainen peli on mennyt tosi paljon eteenpäin. Samaa on sanonut koutsi Hämäläinen.

Mesellä on omat puutteensa mutta maalintekijänä on liigan ehdotonta eliittiä.
Meskasen ongelma on se, että saattaa hiihdellä ihan täysin pelin ulkopuolella 55 minuuttia ja sitten kuitenkin tekee sen maalin. Tämähän sinällään on vielä ihan ok, varsinkin runkosarjassa.

Kuitenkin Villelle tulee paljon näitä pitempiä maalittomia putkia, joita kyllä tulee muillekkin. Kuitenkaan ilman maalejaan ei juuri tarjoa mitään eli ilman sitä maalia vaikutus joukkueen tekemiseen voi olla jopa negatiivinen.

Jos tällainen ~10 pelin maaliton putki sattuu playoffeihin, pystyykö auttamaan joukkuetta jollain muulla tavalla? Vaikka kokonaisvaltainen peli onkin mennyt eteenpäin, ei se ole riittävällä tasolla Liigan kärkiporukoihin.

Itse katsoisin jos jostain löytyisi sopivaa voimahyökkääjää. Tuulola ei ihan täysin ole siinä roolissa onnistunut, vaikka viime aikoina onkin pystynyt auttamaan joukkuetta vaikkakin täysin ilman maaleja.
 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
2 927
Nyt hyökkääjää sisään! Sieltä puuttuu nyt vuorotellen kokoonpanosta Tikka, Suomi, Nyman, Ikonen ja Haapala, pahimmassa tapauksessa vielä kaikki samaan aikaan.

Päkkilä - Sebök - Virtanen
Mäntykivi - Konna - Räty
kos - Bau - Korhonen
Ruokonen - Koskiranta - Tuulola

Tälläkö mennään pahimmassa tapauksessa… Ukkoo sisään.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Saipan pelejä paljon katsoneena voin kyllä sanoa että Mesen kokonaisvaltainen peli on mennyt tosi paljon eteenpäin. Samaa on sanonut koutsi Hämäläinen.

Mesellä on omat puutteensa mutta maalintekijänä on liigan ehdotonta eliittiä.

Olihan se mennyt jonkin verran eteenpäin, eli silloin kun kulki, niin alkoi näyttää vähän entistä paremmalta muutenkin kuin maaleja tehdessään. Vaan kun joukkue ajautui lopulliseen syöksykierteeseen, niin ihan kaikki karisi Meskasesta, mikä valitettavasti sopii kyseiseen pelaajaan. SaiPan pelejä on tullut katseltua paljon viime aikoina, eikä Meskanen kyllä saa juuri mitään aikaan.

Siihen on hyvä syy, miksi Ville Meskasen tasoisen maalintekijän urapolku vei Ilveksestä KooKoon kautta SaiPaan.

Meskasesta voisi ihan pelkästään täsmäaseena olla (runkosarjassa) hyötyä vielä jollekin kärkijoukkueellekin, mutta vaatii kyllä juuri tietyn tarpeen joukkueessa.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 544
Nyt hyökkääjää sisään! Sieltä puuttuu nyt vuorotellen kokoonpanosta Tikka, Suomi, Nyman, Ikonen ja Haapala, pahimmassa tapauksessa vielä kaikki samaan aikaan.

Päkkilä - Sebök - Virtanen
Mäntykivi - Konna - Räty
kos - Bau - Korhonen
Ruokonen - Koskiranta - Tuulola

Tälläkö mennään pahimmassa tapauksessa… Ukkoo sisään.
Suomi palaa ennen jätkien eht reissua. Haapalan pitäisi pelata jo ensi pelissä, kyseessä ei ollut loukkaantuminen mitä itse olen kuullut.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 036
Meskasen ongelma on se, että saattaa hiihdellä ihan täysin pelin ulkopuolella 55 minuuttia ja sitten kuitenkin tekee sen maalin. Tämähän sinällään on vielä ihan ok, varsinkin runkosarjassa.

Kuitenkin Villelle tulee paljon näitä pitempiä maalittomia putkia, joita kyllä tulee muillekkin. Kuitenkaan ilman maalejaan ei juuri tarjoa mitään eli ilman sitä maalia vaikutus joukkueen tekemiseen voi olla jopa negatiivinen.

Jos tällainen ~10 pelin maaliton putki sattuu playoffeihin, pystyykö auttamaan joukkuetta jollain muulla tavalla? Vaikka kokonaisvaltainen peli onkin mennyt eteenpäin, ei se ole riittävällä tasolla Liigan kärkiporukoihin.

Itse katsoisin jos jostain löytyisi sopivaa voimahyökkääjää. Tuulola ei ihan täysin ole siinä roolissa onnistunut, vaikka viime aikoina onkin pystynyt auttamaan joukkuetta vaikkakin täysin ilman maaleja.
Joo enkä minä nyt sano että Mese on se mitä me kaivataan. Lähinnä kommentoin tuota vähättelevää tekstiä Meskasesta.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
Ykkoja putoaa siihen tahtiin, että saisi se ylikylän sniper-voimahyökkääjä tulla latomaan mustaa vastustajan verkkoon vaikka jo keskiviikon tepes peliin.
 
Viimeksi muokattu:

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 036
Joo enkä minä nyt sano että Mese on se mitä me kaivataan. Lähinnä kommentoin tuota vähättelevää tekstiä Meskasesta.
Lainaan sen verran omaa tekstiä että mikäli tuo Nymanin tilanne pitää paikkansa niin kyllä Mese meille sopisi..
 

Raipen lämäri

Luottopelaaja
Viestejä
1 808
Mutta jos ajattelee samalta kantilta Meskasen hankintaa kuin Koskirannan, niin ei olis paha ollenkaan 3-4 kentän laituriksi. Mitäs mieltä????
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 036
Mutta jos ajattelee samalta kantilta Meskasen hankintaa kuin Koskirannan, niin ei olis paha ollenkaan 3-4 kentän laituriksi. Mitäs mieltä????
Tätä samaa olen miettinyt ja kirjoittanut. Mese tarvittaessa pystyy stunttamaan kärkiketjuissa ja on sopiva palanen myös ylivoimaan jos tarve.

Tässä markkinatilanteessa Meskanen olisi ihan yhtä pätevä hankinta kuin Koskirantakin.
 

Raipen lämäri

Luottopelaaja
Viestejä
1 808
Tätä samaa olen miettinyt ja kirjoittanut. Mese tarvittaessa pystyy stunttamaan kärkiketjuissa ja on sopiva palanen myös ylivoimaan jos tarve.

Tässä markkinatilanteessa Meskanen olisi ihan yhtä pätevä hankinta kuin Koskirantakin.
Eikä varmasti ole niin isoja paineita onnistua, kun ei olis hankittu niinsanotusti ykköspyssyksi. Saisi ihan rauhassa pellailla hyvällä tasolla. 4 KENTTÄ Meskanen-Koskiranta-Bau/Nyman
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
Mutta jos ajattelee samalta kantilta Meskasen hankintaa kuin Koskirannan, niin ei olis paha ollenkaan 3-4 kentän laituriksi. Mitäs mieltä????
Mielestäni tarvitaan kamppailuhalukasta ja -vahvaa hyökkääjää. Mesen vahvuudet on muualla. Hieno pelaaja mutta ei sitä mitä lääkäri määrää Ilvekselle juuri nyt. En osaa sanoa onko Mese edes kiinnostunut tulemaan Ilvekseen.
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
2 995
Mutta jos ajattelee samalta kantilta Meskasen hankintaa kuin Koskirannan, niin ei olis paha ollenkaan 3-4 kentän laituriksi. Mitäs mieltä????
Edelleen sitä mieltä et kevään nelonen olis tarvinnut rakentaa Tikan ympärille. Eli turhia tähän on Meskanen kuin Koskiranta. Ikonen/Suomi olis tarvinnut ns kärki kenttien sentterin. Niin tää vaan mun mielipide….
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 036
Edelleen sitä mieltä et kevään nelonen olis tarvinnut rakentaa Tikan ympärille. Eli turhia tähän on Meskanen kuin Koskiranta. Ikonen/Suomi olis tarvinnut ns kärki kenttien sentterin. Niin tää vaan mun mielipide….
Tästä samaa mieltä, mutta vihkoon mentiin ja luotettiin Mäntykiven potentiaaliin.

Kyllä huhuja oli pitkään että ollaan kärkisentterin perässä mutta kävi legendaariset.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös