Huhuketju

Status
Viestiketju on suljettu.

Ilveskissa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
157
Vs: Huhuketju

HJ27 sanoi:
jjjokkkku sanoi:
HJ27 sanoi:
Monikohan noista viime kauden pisteistä on Ramstedin ansiota?
Tuskimpa kovinkaan moni, kun pelasivat eriketjuissa...
Eiku sori eihän se ollutkaan Ramsted. Mä ihmettelinkin et jotain jäi, mutta nyt muistinkin.
Se oli Kuusela joka siinä pelaskin, joka järjesteli siinä paikkoja ja kenen karoja se Ikonen löi sisään.

Tuolla teoriallasi jokainen pelaaja on "huono" ja vain hyvä toisen ansiosta. Palola tekee Tapparassa maaleja vain koska Järvinen syöttää lapaan? Smolenak tekee maaleja Pelsussa vain koska ketjukaverit ampuvat patjoihin ja Radek lyö riparit sisään? Hagmanista ei olisi mihinkään ilman Umicevic:iä?

Eihän kukaan pelaaja pysty dominoimaan niin, että pärjäisi ilman ketjukavereita. Sniper pelaaja tarvitsee vierelleen pelaajan, joka osaa rakentaa peliä ja antaa kiekkoa lapaan. Vastaavasti tämä peliärakentava pelaaja tarvitsee vierelleen hyökkääjän, joka osaa hakeutua vapaaseen paikkaan josta niittaa kiekon reppuun. Näin molempien pistetili karttuu ja molemmat pystyvät tekemään sitä mitä parhaiten osaavat.

En sinänsä liputtaisi Ikosen hankkimisen puolesta, mutta pistää ärsyttämään tuollaiset kommentit. Kun tuossa nyt toteat, että Ikonen löi ripareita sisään, niin kyllä sekin osoittaa pelinlukutaitoa. Vaatii sekin isoja asioita jo, että osaat arvioida mihin rebound kiekko voi tulla, samalla et jää puolustajan käsittelyyn ja pystyt vielä lyömään kiekon reppuun.
 

HJ27

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
196
Vs: Huhuketju

Ilveskissa sanoi:
Tuolla teoriallasi jokainen pelaaja on "huono" ja vain hyvä toisen ansiosta. Palola tekee Tapparassa maaleja vain koska Järvinen syöttää lapaan? Smolenak tekee maaleja Pelsussa vain koska ketjukaverit ampuvat patjoihin ja Radek lyö riparit sisään? Hagmanista ei olisi mihinkään ilman Umicevic:iä?

Eihän kukaan pelaaja pysty dominoimaan niin, että pärjäisi ilman ketjukavereita. Sniper pelaaja tarvitsee vierelleen pelaajan, joka osaa rakentaa peliä ja antaa kiekkoa lapaan. Vastaavasti tämä peliärakentava pelaaja tarvitsee vierelleen hyökkääjän, joka osaa hakeutua vapaaseen paikkaan josta niittaa kiekon reppuun. Näin molempien pistetili karttuu ja molemmat pystyvät tekemään sitä mitä parhaiten osaavat.

En sinänsä liputtaisi Ikosen hankkimisen puolesta, mutta pistää ärsyttämään tuollaiset kommentit. Kun tuossa nyt toteat, että Ikonen löi ripareita sisään, niin kyllä sekin osoittaa pelinlukutaitoa. Vaatii sekin isoja asioita jo, että osaat arvioida mihin rebound kiekko voi tulla, samalla et jää puolustajan käsittelyyn ja pystyt vielä lyömään kiekon reppuun.

Ei nyt puhuta Palolasta, Smolenakista tai ainenkaan Hagmanista(joka on sentään tehnyt uran NHL:ssä) hyvä poika.
Vaan sellaisesta varaamattomasta pelaajasta nimeltä Ikonen, jonka piti olla 2 kierroksen varaus melkein kaikkien suomalaisten mielestä. Kuinkas kävi?
Heh en kehtaa edes aloittaa herrasta nimeltä Umiceviski vai konjakki mikä lie on.

Tuossa toisessa kappaleessa puhut asiaa, mutta Ikonenhan ei ole liigassa dominoinut missään vaiheessa.

Siirrytäänhän nyt ketjun oikeaan aiheeseen eli huhut, koska tätä en kommentok enää täällä. Jos haluat jatkaa anna puhelinnumero!
 

punakone

Luottopelaaja
Viestejä
1 897
Vs: Huhuketju

Mielenkiintoinen spekulaatio tuleeko AiK IF Jokereiden "farmiseura"..kuuleman mukaan yksi potenttiaalinen vaihtoehto.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 174
Vs: Huhuketju

Hurjaa huhua velloo kylillä. Huhua siis, siksi tänne, ei minulla tietoa mistään ole.
Kuitenkin.. kauppojen perumisen syy kuulemma on se, että olisi paljastunut suoranaista rikollisuutta, jossa itse Manngardkin on vain uhri ja iso sellainen.
Aina olen kyllä ihmetellyt sitä, että mistä ihmeestä Ilveksen jatkuvat tappiot muodostuu. No, huhun mukaan se olisi ollut selviämässä, jollei jo selvinnyt, eikä olisi kestänyt päivänvaloa.
Tämä siis pelkkää kuulemaani...
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Huhuketju

Näinä tappiollisina vuosina vallassa on ollut neljä eri hallitusta, joten aika laajalle levinneestä rikollisuudesta täytyy olla kyse.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 939
Vs: Huhuketju

Ilveksenmiäs sanoi:
Hurjaa huhua velloo kylillä. Huhua siis, siksi tänne, ei minulla tietoa mistään ole.
Kuitenkin.. kauppojen perumisen syy kuulemma on se, että olisi paljastunut suoranaista rikollisuutta, jossa itse Manngardkin on vain uhri ja iso sellainen.
Aina olen kyllä ihmetellyt sitä, että mistä ihmeestä Ilveksen jatkuvat tappiot muodostuu. No, huhun mukaan se olisi ollut selviämässä, jollei jo selvinnyt, eikä olisi kestänyt päivänvaloa.
Tämä siis pelkkää kuulemaani...
En ny tiä onko niin hurjia huhuja tai ainakaan uusia huhuja. Monihan tääläkin näitä spekuloinu ja epäillyt. Minä itsekkin kuulunut näihin epäilijöihin. Tuskin totuus, oli set sit mitä tahansa kuitenkaan ikinä selviää.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 939
Vs: Huhuketju

Brooks sanoi:
Näinä tappiollisina vuosina vallassa on ollut neljä eri hallitusta, joten aika laajalle levinneestä rikollisuudesta täytyy olla kyse.
En väitä mitään muuta faktana, kuin samat herrat siä taustalla silti pyöriny koko ajan. Esim. Jääskeläinen pyöriny mukana jo varmaan viime vuosituhannelta asti.
 

iiipaaa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Vs: Huhuketju

Veikkaajat sanovat että Juuso Ikosen uusi seura selvillä mutta eivät vielä kertoneet mikä se on..
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 473
Vs: Huhuketju

Jatkoaika.comissa puhellaan, että Juuso Ikosen uusi seura selviää lähituntien aikana.
 

Graniitti

Rivipelaaja
Viestejä
57
Vs: Huhuketju

Ikosta viedään huhuissa ehkä kiivaimmin akselille Hifk, Jokerit ja Kärpät(mikäli JMA suuntaa johonkin muualle)

Pelaajatyyppinä Ikonen sen sijaan, omasta mielestä, sopisi parhaitan Ilvekseen, Kerhoon tai Kalpaan. Näissä kolmessa jälkimmäisessä vaihtoehdossa olisi luultavasti vastuutakin enemmän tarjolla.

Ps. Eikös Ilveksellä ollut rahat Rajalaan? Käytetäänkö nämä kolikot taitavaan, mutta pehmeeseen Ikoseen.
 

NikoM

Guest
Vs: Huhuketju

Melko luotettavasta lähteestä kuultuna Ilveksen omistuksessa tapahtuu 2-3 viikon sisällä suuria muutoksia. Muutamat Ilves-henkiset kiekkomiehet ovat keräämässä noin miljoonaa euroa kasaan, jolla on tarkoitus sivuuttaa Vincent Manngård seuran pääomistajuudesta.

Tämän tarkempaa tietoa mulla ei ole. Käsittääkseni seuran toiseksi suurin omistaja Jyrki Lumme on mukana talkoissa.
 

Cream

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
726
Vs: Huhuketju

Jaksaako kukaan enää innostua mistään omistajanvaihdoshuhuista, tai edes virallisesta uutisesta.
 

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 690
Vs: Huhuketju

huhuja vaan reippaasti peliin - eivät ne kalpane millään muotoa kabinettisekoiluille. Onhan ipa- casea kaikesta hupaisuudesta huolimatta "mukava" seurata - rappaukset tippuu ja taas on tuutista tulossa uusi lasti. Montakohan orgasmia ipa- peto vielä kestää....
 

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 840
Vs: Huhuketju

Jos ihan totta puhutaan, niin mitta alkaa olemaan niin täynnä, että ei kiinnosta enää paskan vertaa mitä taustalla tapahtuu. Tästä on nyt jauhettu, spekuloitu, huhuiltu, huudettu ja vuodettu niin monta viikkoa, että ei jaksa enää yhtään. Joukkueen pelaaminen on ainoa asia mikä tässä vielä kiinnostaa ja oikeastaan maajoukkuetauko tuli juuri hyvään aikaan.

Ja sori OT.
 

Topi

Guest
Vs: Huhuketju

NikoM sanoi:
Melko luotettavasta lähteestä kuultuna Ilveksen omistuksessa tapahtuu 2-3 viikon sisällä suuria muutoksia. Muutamat Ilves-henkiset kiekkomiehet ovat keräämässä noin miljoonaa euroa kasaan, jolla on tarkoitus sivuuttaa Vincent Manngård seuran pääomistajuudesta.

Tämän tarkempaa tietoa mulla ei ole. Käsittääkseni seuran toiseksi suurin omistaja Jyrki Lumme on mukana talkoissa.

En ole mitään huhua kuullut, mutta minäkin olettaisin että juuri Lumme on varmaankin rahamiehenä mukana. Lisäksi odotan että Vesa Toskala lähtee talkoisiin mukaan sillä niin usein olen hänet Hakametsän käytävillä Ilveksen peleissä nähnyt.
 

merkkari

Guest
Vs: Huhuketju

Vai pitaisko joukkueelle alkaa maksaan osa palkasta osakkeina. Nain saataisiin saastoa palkkakustannuksissa ja pelaajat sitoutettua tekemiseen ja joukkueeseen. Ongelma korjaantuisi kuin itsestaan ;) Loukkaantuneet voisi olla hallituksessa. Alkuun paasee mukavasti kun on Tukio, Hovinen ja Marjamaki.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 814
Vs: Huhuketju

Lisäksi odotan että Vesa Toskala lähtee talkoisiin mukaan sillä niin usein olen hänet Hakametsän käytävillä Ilveksen peleissä nähnyt.

Toskala sanoi ainakin vuosi sitten Veikkaajassa, ettei ole halukas lähtemään Ilveksen toimintaan mukaan. En usko että hänen mielensä siitä näin pian on muuttunut.
 

yki

Rivipelaaja
Viestejä
92
Vs: Huhuketju

toskala sanoi:
Lisäksi odotan että Vesa Toskala lähtee talkoisiin mukaan sillä niin usein olen hänet Hakametsän käytävillä Ilveksen peleissä nähnyt.

Toskala sanoi ainakin vuosi sitten Veikkaajassa, ettei ole halukas lähtemään Ilveksen toimintaan mukaan. En usko että hänen mielensä siitä näin pian on muuttunut.

jos toskalalle on maksettu palkat osakkeina
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös