Huhuketju

Status
Viestiketju on suljettu.

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 690
Vs: Huhuketju

Nykyhokissa ei voi roosteria suunnitella viiden vuoden päähän - hyvä kun tietää viisi kuukautta eteenpäin. Rajala olisi tosi tervetullut apu ipaan, mutta puolustus on tällä hetkellä, etten sanoisi, HAAVOITTUVAINEN....
 

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
978
Vs: Huhuketju

näsinneula sanoi:
Nykyhokissa ei voi roosteria suunnitella viiden vuoden päähän - hyvä kun tietää viisi kuukautta eteenpäin.

Tämä on kyllä täysin totta, KHL vie kovimmat pelaajat rosterista rahalla vaikka olisi minkälainen sopimus. Tuntuu siltä, että jokaiseen kauteen pitää lähteä aina uusista asetelmista.
 

Dunkkius

Guest
Vs: Huhuketju

Rauman Kukko sanoi:
näsinneula sanoi:
Nykyhokissa ei voi roosteria suunnitella viiden vuoden päähän - hyvä kun tietää viisi kuukautta eteenpäin.

Tämä on kyllä täysin totta, KHL vie kovimmat pelaajat rosterista rahalla vaikka olisi minkälainen sopimus. Tuntuu siltä, että jokaiseen kauteen pitää lähteä aina uusista asetelmista.
Ei ainoastaan tunnu.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Huhuketju

jäsenJ sanoi:
suitsuke sanoi:
Rajala bongattu lielahden prismassa.

Tää on huhuketju. Vai tarkoititko, että ehkä bongattu?
Riippuun kuka on nähnyt. Jos suitsuke itse, niin tämä väärä ketju, mutta jos kaveri kertonut nähneensä, niin oikeassa paikassa on kirjoitus.
 

Nailou

Rivipelaaja
Viestejä
44
Vs: Huhuketju

Tampereen Ilves ‏@ilveshockey 2 min
#Ilves on tehnyt sopimuksen laitahyökkääjän kanssa. Lisätietoa tulossa...stay tuned. #Liiga #smliiga
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Huhuketju

Nailou sanoi:
Tampereen Ilves ‏@ilveshockey 2 min
#Ilves on tehnyt sopimuksen laitahyökkääjän kanssa. Lisätietoa tulossa...stay tuned. #Liiga #smliiga
Toivottavasti mies kantaa numeroa 25... Luce taitaa olla viimeisten huhuilujen mukaan realistisempi.

On muuten hieno idea Ipalta nostattaa jännitystä twitterissä!
 

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
978
Vs: Huhuketju

jäsenJ sanoi:
VP sanoi:
On muuten hieno idea Ipalta nostattaa jännitystä twitterissä!

Tällaista tiedoittamista ainakin itse olen odotellut jo pitkään. Iso plussa!

Iso plussa organisaatiolle! Näin asiasta on mukavampi kuulla kuin joltain foorumin syväkurkulta. Saa nähdä koska tiedotus tulee ja kuka lienee pelaaja! Lucenius ja Rajala olisivat kovia nimiä joukkueeseen.
 

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
978
Vs: Huhuketju

sämpylä sanoi:
Saa nähdä kerkeekö Ilves ensimmäisenä julkaseen nimen.

Yksi mahdollisuus on se, että joku vuotaa tiedon ensimmäisenä jatkoaikaan ;) Mutta niin tai näin, ainakin Ilves tiedotti ensimmäisenä että sopimus on tehty.
 

Bilbo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
294
Vs: Huhuketju

Rauman Kukko sanoi:
jäsenJ sanoi:
VP sanoi:
On muuten hieno idea Ipalta nostattaa jännitystä twitterissä!

Tällaista tiedoittamista ainakin itse olen odotellut jo pitkään. Iso plussa!

Iso plussa organisaatiolle! Näin asiasta on mukavampi kuulla kuin joltain foorumin syväkurkulta. Saa nähdä koska tiedotus tulee ja kuka lienee pelaaja! Lucenius ja Rajala olisivat kovia nimiä joukkueeseen.


Totta, kyllä Luce ja/tai Raju olisivat juuri sitä kärkiosaamista, mitä tarvitsemme.
Ei haittaisi tässä tapauksessa, että Luce on ex-tapparalainen.
 

Dominaattori

Luottopelaaja
Viestejä
4 230
Vs: Huhuketju

Nailou sanoi:
Tampereen Ilves ‏@ilveshockey 2 min
#Ilves on tehnyt sopimuksen laitahyökkääjän kanssa. Lisätietoa tulossa...stay tuned. #Liiga #smliiga

Rajala se kuitenkaan ilmeisesti ei ole.
 

Dominaattori

Luottopelaaja
Viestejä
4 230
Vs: Huhuketju

Juza sanoi:
Dominaattori sanoi:
Nailou sanoi:
Tampereen Ilves ‏@ilveshockey 2 min
#Ilves on tehnyt sopimuksen laitahyökkääjän kanssa. Lisätietoa tulossa...stay tuned. #Liiga #smliiga

Rajala se kuitenkaan ilmeisesti ei ole.

Miten niin?

Lainaus toisesta ketjusta:
Jalmari sanoi:
Valitettavasti voimme unohtaa Tonin tällä erää... Juttelin tänään itse Tonin kanssa ja tähtäin on pelkästään ulkomailla...tämä ei siis ole huhu tai tieto toisen käden kautta. Tietysti on mahdollista että sopimusta ei poika saa muualle jolloin olisi mahdollisuutta ehkä meillekin mutta viime kauden tehot kyllä houkuttelevat... Huippu tyyppi muuten ja jalat maassa tuntuu kaverilla olevan,ehdottomasti kaikkea hyvää toivon hänelle ja terveisiä lähetin koko Ilves perheen puolesta että tervetuloa takaisin joskus... eikä nähty baarissa...

Kaikki tietenkin on mahdollista ja toivon, että kyseessää olisi Toni Rajala. Epäilen kuitenkin vahvasti.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413
Vs: Huhuketju

Nailou sanoi:
Tampereen Ilves ‏@ilveshockey 2 min
#Ilves on tehnyt sopimuksen laitahyökkääjän kanssa. Lisätietoa tulossa...stay tuned. #Liiga #smliiga

Tappara foorumilta: Kyseessä on Toni Rajala,95% varma,lähde Kauppahalli
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 237
Vs: Huhuketju

Dominaattori sanoi:
Lainaus toisesta ketjusta:
Jalmari sanoi:
Valitettavasti voimme unohtaa Tonin tällä erää... Juttelin tänään itse Tonin kanssa ja tähtäin on pelkästään ulkomailla...tämä ei siis ole huhu tai tieto toisen käden kautta. Tietysti on mahdollista että sopimusta ei poika saa muualle jolloin olisi mahdollisuutta ehkä meillekin mutta viime kauden tehot kyllä houkuttelevat... Huippu tyyppi muuten ja jalat maassa tuntuu kaverilla olevan,ehdottomasti kaikkea hyvää toivon hänelle ja terveisiä lähetin koko Ilves perheen puolesta että tervetuloa takaisin joskus... eikä nähty baarissa...

Rajalahan on voinut puheskella näitä lämpimikseen, ettei paljasta sopimustilanteen todellista laitaa. Antaa seuran hoitaa sopimustiedotuksen ja itse keskittyy heittämään kiekkoa remppuun.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös