Huhuketju

Status
Viestiketju on suljettu.

Ilvua

Luottopelaaja
Viestejä
1 410
Vs: Huhuketju

Jip Pii sanoi:
Mahtaa Saravon Pekka Pekka Pekka nauraa, kun kuulee tästä huhusta. Jos hän sattuisi kohtaamaan Jalon Prismassa, niin äijäthän tukehtuisivat nauruun. Mikä ihmeen motiivi kenelläkään on näitä juttuja ilmaan heitellä? Saravo on niin umpitappara, että, että... että ei todellakaan pelaa Ilveksessä.

Sekä umpipaska paska paska paska paska paska paska jne..
 

Hokiboy

Rakkaudesta lajiin.
Viestejä
114
Vs: Huhuketju

Ilvua sanoi:
Jip Pii sanoi:
Mahtaa Saravon Pekka Pekka Pekka nauraa, kun kuulee tästä huhusta. Jos hän sattuisi kohtaamaan Jalon Prismassa, niin äijäthän tukehtuisivat nauruun. Mikä ihmeen motiivi kenelläkään on näitä juttuja ilmaan heitellä? Saravo on niin umpitappara, että, että... että ei todellakaan pelaa Ilveksessä.

Sekä umpipaska paska paska paska paska paska paska jne..

Opiskelukaveritkin dissaavat Saravoa... mutta kannattavat Tapparaa.
 

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 599
Vs: Huhuketju

Noma sanoi:
jurgen sanoi:
Lepaus = laituri, erinomainen kausi mestiksessä, ura nousussa

En lähtisi itse sijoittamaan Lepausta kovinkaan isolla painoarvolla kokoonpanoihin. Ei ole kuulemani mukaan ensi kaudella Ilveksen mies.

Vedetään sen verran tätä takaisin, että niin monella suunnalla puhutaan edelleen Lepauksesta Ilvekseen, että pakko kai se on uskoa että hän voisi olla palaamassa kotiin. Hyvin ristiriitaisia tietoja liikkeellä.
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 103
Vs: Huhuketju

Noma sanoi:
Noma sanoi:
jurgen sanoi:
Lepaus = laituri, erinomainen kausi mestiksessä, ura nousussa

En lähtisi itse sijoittamaan Lepausta kovinkaan isolla painoarvolla kokoonpanoihin. Ei ole kuulemani mukaan ensi kaudella Ilveksen mies.

Vedetään sen verran tätä takaisin, että niin monella suunnalla puhutaan edelleen Lepauksesta Ilvekseen, että pakko kai se on uskoa että hän voisi olla palaamassa kotiin. Hyvin ristiriitaisia tietoja liikkeellä.

Jatkoaika.comin keskustelupalstalla nimimerkki Kunto kirjoitti siihen malliin,että Lepaus on tulossa.Kunto on hyvin asioista perillä, joten pidän varmana Lepauksen tuloa
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Vs: Huhuketju

LuikuriTattinen sanoi:
Kolppanen ja J.Rask huhu nostaa taas pääntänsä.

Oliko päännosto tuo äskeinen viestisi ;D?

Joku rating systeemi näihin olisu kova. Jos omasta päästä tai yöunista kuultu, 0 tähteä. Kaveri oli luullut kuulleensa huhua, että, 1 tähti. Hallilla vanha c-junnutähti, joka on sukua yhden pelaajan exvaimolle, 1,5 tähteä jne.

Ja jos joku oikea lähde on, niin tiedot tiskiin vaan.
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 346
Vs: Huhuketju

Huhuja vaan :) kolppanen on kuulemma ostanu asunnon tre ainakin, mutta eihän sekään vielä kaikkea kerro. Uskon itse vasta myös sillon, jos sopparit julkaistaan.
 

Pro

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
489
Vs: Huhuketju

Brooks sanoi:
Kannattaa jälleen kerran muistaa, että tunnusteluista on pitkä matka sopimukseen.

Saravon täytyy joka tapauksessa katkaista napanuora Tapparaan, jos Leinonen ei tarjoa jatkosopimusta, mutta pelihaluja silti riittää.

Kyllä sää nyt pohjat vedit taas. Saravo ja pari shekkiä ipaan, not gonna häppend vai mitenkä se nuoriso tuppaa sanoo.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Vs: Huhuketju

Joku on kuunnellu liikaa Saravon Pekka Pekka Pekka..... Ilveksessä ollaan kyl iha vitun sekasin jos meille tulee!
 

Dealer

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
340
Vs: Huhuketju

Brooks sanoi:
LuikuriTattinen sanoi:
Facebookin puolella huhutaan jotain Tapparan pelaajaa Ilvekseen siirtyväksi.

Tämä saattaa kuulostaa aika hullulta, mutta kuulin Aallon yrittävän houkutella Ilvekseen vanhaa pakkikaveriaan. Kaikki tietänevät, kuka hän oli.

Ikurin Vire sanoi:
Brooks sanoi:
Sellaista kuulin tänään, että paria tshekkiäkin kiikaroitaisiin.

Pelipaikoista hajua?

Ei ole.

Juu ja nämä pyörii nyt sitten täällä hetken ns. palstatotuuksina.... Ja aivan hatusta :D
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 764
Vs: Huhuketju

Ei mikään huhu mutta jmJärvinen olisi loistokaappaus tuohon Sandellin ja Laakson sentteriosastolle.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 089
Vs: Huhuketju

ipa1970 sanoi:
Ei mikään huhu mutta jmJärvinen olisi loistokaappaus tuohon Sandellin ja Laakson sentteriosastolle.

3v soppari on.

Malinen olisi mukava lisä ennemmin.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 729
Vs: Huhuketju

Torski sanoi:
ipa1970 sanoi:
Ei mikään huhu mutta jmJärvinen olisi loistokaappaus tuohon Sandellin ja Laakson sentteriosastolle.

3v soppari on.

Malinen olisi mukava lisä ennemmin.

Malinen tullee tampereelle,mutta palaa Tapparaan.
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 103
Vs: Huhuketju

sämpylä sanoi:
Joku on kuunnellu liikaa Saravon Pekka Pekka Pekka..... Ilveksessä ollaan kyl iha vitun sekasin jos meille tulee!

Saravon tuloon en usko yhtään. Jos Tapparasta tosiaan joku on tulossa, niin luultavasti T. Sammalkangas. Tapsan tyyliselle omanpään luudalle on tosiaan käyttöö. Mutta Tapsan loukkaantumis historia on sellainen, että ei kiitos. Neljä viimeisintä kautta ovat olleet kovasti repaleiset.

Mielummin Ville Järviselle jatkosoppari
 

Kulpertto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
151
Vs: Huhuketju

Lepaus tulee 100% varmuudella Ilvekseen. Sanoin sitä jo aikoja sitten, mutta ei vieläkään näköjään uskota.
Kivi soitteli joulukuussa ja pyyteli pelaamaan, mutta sopparissa ei liigapykälää ollut.

E. Niin ja ei tarvi kenenkään Moisiota liittää tähän, vaikka tämän jutun kerroinkin.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 336
Vs: Huhuketju

Kulpertto sanoi:
E. Niin ja ei tarvi kenenkään Moisiota liittää tähän, vaikka tämän jutun kerroinkin.

Mutta nyt kun otit Moision itse esille, niin onko tietoa mihin mies on ensi kaudeksi menossa? Sopimus kun on katkolla. Itse olen kuullut että Kunlun olisi Paten perässä.
 

Lorppa

Espoon ainut Ilves fani
Viestejä
801
Vs: Huhuketju

Battery sanoi:
Kulpertto sanoi:
E. Niin ja ei tarvi kenenkään Moisiota liittää tähän, vaikka tämän jutun kerroinkin.

Mutta nyt kun otit Moision itse esille, niin onko tietoa mihin mies on ensi kaudeksi menossa? Sopimus kun on katkolla. Itse olen kuullut että Kunlun olisi Paten perässä.

Jaa itte tuli Helsingin Amarillossa törmättyä Paten agenttiin ja juttua oli että Keklu yrittää miestä Columubksen leirille raahata. Patella vaan sen verran ikää ettei tahtoisi riskeerata 1-2 kautta mahdollisesti AHL puolella kun samalla voisi taistella Gagarinista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös