Huhuketju

Status
Viestiketju on suljettu.

parkano79

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
708
Vs: Huhuketju

Baloun sanoi:
VP sanoi:
Ei Repo tosiaan ole sitä, mitä Ilves nyt tällä hetkellä kipeiten tarvitsee, mutta etenkin pidemmällä sopimuksella olisi kyllä jonkinasteinen kaappaus. Ei ole mikään yllätys, että Ilves joutuu ottamaan vain parasta mitä/mihin vain löytyy. Kiekollisia huippusenttereitä taitaa olla aika vaikea löytää, ellei lyödä reilusti paalua pöytään.

Niin, itse en usko että Repo olisi Sandellin korvaaja vaan sitä kovan luokan kaveria haetaan Revosta huolimatta.

Repo. Sentteri. Kokenut laituri/sentteri. Vähempään ei saa tyytyä.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Huhuketju

Baloun sanoi:
Niin, itse en usko että Repo olisi Sandellin korvaaja vaan sitä kovan luokan kaveria haetaan Revosta huolimatta.
No jos Honkalehtoa on uskominen, niin tähän hätään ei vielä etsitä kuin yhtä miestä.
 

parkano79

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
708
Vs: Huhuketju

VP sanoi:
Baloun sanoi:
Niin, itse en usko että Repo olisi Sandellin korvaaja vaan sitä kovan luokan kaveria haetaan Revosta huolimatta.
No jos Honkalehtoa on uskominen, niin tähän hätään ei vielä etsitä kuin yhtä miestä.

Juuri näin meidän Esa paikkaa sentteri vajeen...
 

ipa83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
928
Vs: Huhuketju

Sport julkaisee huomenna uuden hyökkääjän Repo? Ipa kyllä tarvii kiekollisen sentterin ei Repo kyllä siihen kategoriaan mene, joku ahl arpa voisi olla ipan hankinta listalla odotellaan alkuviikkoon.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 400
Vs: Huhuketju

Vaasansport julkaisee huomenna pelaajasopimuksen. Laituri kyseessä. Ettei olis Repo..
 

Dealer

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
340
Vs: Huhuketju

Jos ei saada edes Repoa tässä tilanteessa hommattua, niin ei kesällä varmaan kannata haaveilla hyvistä palaajista taas(kaan).

Jos nyt edes tarvii edes pelaajia enään ensi kaudeksi edes hommata!
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 552
Vs: Huhuketju

Pelicansin huhuketjussa käsittääkseni aika hyvin asioista perillä oleva nimimerkki kertoilee, että Revosta haetaan vaihtokauppaa, joten tuskin tulee tässä tapauksessa Ilves kyseeseen. Kokoonpanoon kun kaiketi haetaan täydennystä, niin tuskin ulospäin kukaan on suuntaamassa.

Ehkä sieltä joku ulkkariarpa ensi viikolla tulee. Itse veikkaan Revon osoitteeksi Kouvolaa.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 552
Vs: Huhuketju

Rouhija sanoi:
Olisiko vaihtokauppa Repo -> Hakulinen/Savilahti

Hakulinen olisi aika kova, kun kaiketi lähti viime kaudella suunnilleen ovet paukkuen Lahdesta, eikä ollut nykyvalmennuksen suosiossa.

Itse heitän arvauksen Repo <--> O'Connor. Lahdessa varmastikin haetaan kiekollista pakkia, kun Leimu vaikuttaisi olevan edelleen aika romuna. O'Connor puolestaan aloittanut kautensa heikosti Kouvolassa ja saattaisi olla kaupan.

Mutta tämä on arvailua, eikä huhuilua, joten ei tästä sen enempää.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Huhuketju

Tupsukorva35 sanoi:
Hakulinen olisi aika kova, kun kaiketi lähti viime kaudella suunnilleen ovet paukkuen Lahdesta, eikä ollut nykyvalmennuksen suosiossa.

Ei Hakulinen missään tapauksessa Lahteen palaa. Muutenkin hän on kiistattomista lahjoistaan huolimatta osoittautunut Liigassa marginaalipelaajaksi. Heikkoudet ovat niin paljon vahvuuksia suuremmat.

Itsekin olettaisin, että Pelicans haluaa vaihdossa nimen omaan vahvistusta puolustuspäähän. Myös KooKoo taitaa nykytilanteessaan kaivata enemmän puolustajaa kuin hyökkääjää.

Ilveksellä olisi tarjota Pelicansille Arto Laatikainen.
 

ipa83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
928
Vs: Huhuketju

Tai Repo ipaan, Fagerudd pelsuihin on toki loukkaantunut, on noita ennenkin nähty.
 

Dealer

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
340
Vs: Huhuketju

Brooks sanoi:
Tupsukorva35 sanoi:
Hakulinen olisi aika kova, kun kaiketi lähti viime kaudella suunnilleen ovet paukkuen Lahdesta, eikä ollut nykyvalmennuksen suosiossa.

Ei Hakulinen missään tapauksessa Lahteen palaa. Muutenkin hän on kiistattomista lahjoistaan huolimatta osoittautunut Liigassa marginaalipelaajaksi. Heikkoudet ovat niin paljon vahvuuksia suuremmat.

Itsekin olettaisin, että Pelicans haluaa vaihdossa nimen omaan vahvistusta puolustuspäähän. Myös KooKoo taitaa nykytilanteessaan kaivata enemmän puolustajaa kuin hyökkääjää.

Ilveksellä olisi tarjota Pelicansille Arto Laatikainen.

Juu Laatikaisen hävittäminen olisi oikein järjen rieumuvoitto. Onneksi tätä mieltä tuskin kukaan muu on.
 

tahvo83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
123
Vs: Huhuketju

Toivottavasti ladan jalka alkaa liikkumaan paremmin loppukautta kohti. Tällähetkellä pitää niin helvetillistä kiirettä kokoajan eikä siltikään tahdo keretä.
 

C

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
473
Vs: Huhuketju

Kuulemani mukaan Ilves olisi hankkinut amerikkalaishyökkääjän. Toivottavasti tästä saadaan hyvä tutkapari Mitch Wahlille, joka on karmean alkukauden jälkeen pelannut itse asiassa melko pirteästi kaksi edellistä kotiottelua.
 

Jalkapallo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
770
Vs: Huhuketju

C sanoi:
Kuulemani mukaan Ilves olisi hankkinut amerikkalaishyökkääjän. Toivottavasti tästä saadaan hyvä tutkapari Mitch Wahlille, joka on karmean alkukauden jälkeen pelannut itse asiassa melko pirteästi kaksi edellistä kotiottelua.
Nimeä?
 

Ipaboy31

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
121
Vs: Huhuketju

C sanoi:
Kuulemani mukaan Ilves olisi hankkinut amerikkalaishyökkääjän. Toivottavasti tästä saadaan hyvä tutkapari Mitch Wahlille, joka on karmean alkukauden jälkeen pelannut itse asiassa melko pirteästi kaksi edellistä kotiottelua.

KHL:stä

DAVID BOOTH?
http://www.eliteprospects.com/player.php?player

NLA:sta?

Blake Kesselin serkkuko David Moss?

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=8959
 

Babbel

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
618
Vs: Huhuketju

Jerry D'amigo

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=31274

Tämä kuultu varmana tietona. Itse nähnyt muutaman pelin kaverilta ja vaatimattomista tehoista huolimatta potentiaalia löytyy. Ei ainakaan pistepörssin perusteella scoutattu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös