Huhuketju

Status
Viestiketju on suljettu.

Joojoo

Tulokas
Viestejä
8
Vs: Huhuketju

Babbel sanoi:
Pakko ottaa osaa tähän keskusteluun ja viimeisimpään viestiin. Katsokaapa Ässien rosteria mestaruuskaudelta 12-13. Montako sen hetken edes EHT-tason kaveria siinä porukassa pelasi/aloitti syksyllä? Toki, Ässien tuon kauden rosteri oli vahvempi mitä Ilveksellä nyt on.

Luottoni Karri Kiveen on kova. Kivi valmentajana on juuri sitä mitä Ilves tarvitsee. Menestyvän joukkueen (Ilveksen kohdalla jo sija 6) rungon ei aina tarvitse vilistä näitä Maju tason kavereita.

Itse uskon että Ilves on ensi kaudella runkosarjassa sijoilla 6-10. Playoffeissa kaikki on auki.

Ässät 12-13 nevöforget


Ässien mestaruuskirjassa oli että syyskaudella oltiin turbulenssissa niin vuodenvaihteessa joukkue kokoontui kapteenin johdolla ja tehtiin selväksi mitä asioita joukkueen sisällä pelaamisessa täytyy parantaa. Ässissä pelaajat sitoutuivat tähän asiaan niin sillon onnistutaan ja jos joukkuehenki on hyvä.
 

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Huhuketju

No Ilveksessähän on aina hyvä joukkuehenki. Viime kaudellakin oikein jutuissa mainittiin että on hyvä meininki kopissa vaikka samaan sarjataulukko lauloi normaalia Ilves-sijoitusta ja kuntopuntari näytti muutamaa pistettä viimeisestä kymmenestä pelistä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 401
Vs: Huhuketju

"Konkareista Teemu Aalto ja Markus Kankaanperä siirtyvät muualle. Aallon uusi osoite on Hakametsän pukukoppikäytävän toisessa päässä."

-Aamulehti
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 346
Vs: Huhuketju

Näen jo silmissäni, kun Aalto menettää kiekon hyökkäyssinisellä yv.n aikana. Aalto ei ehdi edes punaiselle, kun kiekko on jo ipan maalissa.
 

parkano79

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
708
Vs: Huhuketju

LuikuriTattinen sanoi:
Näen jo silmissäni, kun Aalto menettää kiekon hyökkäyssinisellä yv.n aikana. Aalto ei ehdi edes punaiselle, kun kiekko on jo ipan maalissa.

Nää on näitä mikkä ei meinaa Mestaruusjoukkueessa mahtua pelaamaan ja pikkuseura näkee potentiaalia tapauksia. Tosiasia on vaan se että Aaltokin voidaan kiinnittää vasta nyt kun miehen parhaat vuodet on takanapäin.
 

Kaukosäädin

Guest
Vs: Huhuketju

Välimaan ja Konsta Mäkisen perässä on kuulemma ollut ainakin Jokerit ja Pietarin SKA, mutta pojat katsovat rauhassa vielä NHL-kortin ja odottelevat yhden suunnan sopimuksia sieltä suunnalta.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 415
Vs: Huhuketju

parkano79 sanoi:
Nää on näitä mikkä ei meinaa Mestaruusjoukkueessa mahtua pelaamaan ja pikkuseura näkee potentiaalia tapauksia. Tosiasia on vaan se että Aaltokin voidaan kiinnittää vasta nyt kun miehen parhaat vuodet on takanapäin.

Aallolla (37v) tuskin kysyntää pahemmin oli.
Tappara selvästi aloitti nuorennusleikkauksen mitä pelaajahankinnoista voi helposti päätellä.
Aallon kaltasille kokeneille ja kovat meriitit omaaville pelaajille pitää maksaakkin aika paljon, mutta se ura tosiaan kovasti ehtoossa,
ei siis mitään järkeä. Mutta naapurin toimari tietääkin miten hinta laatu suhde pysyy järkevänä, sekä tuohan tollaset Kemiläisen kaltaset pelaajat rahat takasin. Vissiin aikanaan saavat NHL,stä vähä kasvattaja rahaakin bonuksena.

Yksinkertanen resepti toimii jossei omia lahjakkaita junnuja ole, sitten hommaa niitä muualta.
 

iiipaaa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Vs: Huhuketju

Mitä Aaltoon tulee, nii mistä kaivaa motivaatio tuleville kausille, jos kahden vuoden sopimus pitää paikkansa. Monta vuotta pelannut kärkijoukkueissa ja hamunnut kultaa koko elämänsä. Nyt kun kulta tuli kolmen hopeavuoden jälkeen viimeisillä pelivuosilla, herää kysymys että mistä löytyy motivaatio pelata ilveksessä ja taistella paikasta sääleihin.. ? Muuan Järventieltä sitä ei löytynyt mistään, kun oli ensin Hifkissä voittanut mestaruuden vanhoilla päivillään. Ennemmin toteutuisi se huhu Jyri Marttisesta, joka ei ihan ikäloppu vielä ole.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 073
Vs: Huhuketju

En itsekään pidä ajatuksesta, että ikänestori ja kaiken liigassa saavuttanut Aalto pukisi Ilveksen nutun päällensä. Suorastaan kuvottava ajatus. Eikä tuo motivaatiokaan varmasti ole huipussaan. Rahastusta sanon mä, jos tulee.
 

WsQ

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Huhuketju

En itse katsonut finaaleja, mutta oli kuulemma Kivi todennut, että Aallon viimeinen mahdollisuus mestaruuteen. Taisi tietää, että tulee Ilvekseen ja paljasti samalla miten kova usko on omiin tässä vaiheessa...
 

jäsen J

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
530
Vs: Huhuketju

Huomenna tulee ilves sopimus uutisia,tai ensi viikon alussa.
Ainakin yksi sentteri julkaistaan ;D
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Huhuketju

WsQ sanoi:
En itse katsonut finaaleja, mutta oli kuulemma Kivi todennut, että Aallon viimeinen mahdollisuus mestaruuteen. Taisi tietää, että tulee Ilvekseen ja paljasti samalla miten kova usko on omiin tässä vaiheessa...
Minä taas katsoin, eikä sanonut.
 

Jalkapallo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
770
Vs: Huhuketju

Artsi sanoi:
WsQ sanoi:
En itse katsonut finaaleja, mutta oli kuulemma Kivi todennut, että Aallon viimeinen mahdollisuus mestaruuteen. Taisi tietää, että tulee Ilvekseen ja paljasti samalla miten kova usko on omiin tässä vaiheessa...
Minä taas katsoin, eikä sanonut.
Eikös sanonut, että on viimeisiä hetkiä voittaa mestaruus.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Huhuketju

Jalkapallo sanoi:
Artsi sanoi:
WsQ sanoi:
En itse katsonut finaaleja, mutta oli kuulemma Kivi todennut, että Aallon viimeinen mahdollisuus mestaruuteen. Taisi tietää, että tulee Ilvekseen ja paljasti samalla miten kova usko on omiin tässä vaiheessa...
Minä taas katsoin, eikä sanonut.
Eikös sanonut, että on viimeisiä hetkiä voittaa mestaruus.

Juurikin noin ja siinä on todella iso ero.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Vs: Huhuketju

Mahtaa Aallon olla kiva tulla, kun jo etukäteen leimataan rahastajaksi ja tiedetään motivaation puuttuvan täysin.
Annetaan nyt hyvänen aika kokeneelle kaverille mahdollisuus näyttää !?
Kyllä se ääni kellossa muuttuu, kun alkaa yv:llä verkot heilua.
 

koron hukka

Guest
Vs: Huhuketju

Ilveksenmiäs sanoi:
Mahtaa Aallon olla kiva tulla, kun jo etukäteen leimataan rahastajaksi ja tiedetään motivaation puuttuvan täysin.
Annetaan nyt hyvänen aika kokeneelle kaverille mahdollisuus näyttää !?
Kyllä se ääni kellossa muuttuu, kun alkaa yv:llä verkot heilua.
Samaa mieltä.
Eikohan ns."rahastajat" kierrä sellaiset seurat kuin Jukurit ja Ipan kaukaa ensi kaudella,mitä varoja Ipalla on jota joku voi rahastaa.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Huhuketju

Ilveksenmiäs sanoi:
Mahtaa Aallon olla kiva tulla, kun jo etukäteen leimataan rahastajaksi ja tiedetään motivaation puuttuvan täysin.

Aalto varmaankin antaa joidenkin nettikirjoitusten häiritä yöuniaan. Aika ajoin ei voi välttyä ajatukselta, että monet tämän foorumin kirjoittajat sortuvat yliarvioimaan vaikutusvaltaansa.

Eiköhän enemmistö kuitenkin myönnä, että päättyneen kauden joukkueeseen verrattuna Aalto on ilman muuta vahvistus. Mutta menestyvän joukkueen profiilipelaaja Aalto ei enää ole.
 

Summasen Raato

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
139
Vs: Huhuketju

Jos Aalto tulee, niin itse olisin ainakin sopimukseen tyytyväinen. Mielestäni olisi edelleen käyttökelpoinen mies Ilvekseen, erityisesti (joka vuotisessa heikossa) ylivoimaassa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös