Ipa41 sanoi:Jesse Saarinen -> Ilves
Alkuperäistä lähdettä en tiedä. Itse en usko tähän siirtoon, koska Saarisella on sopimus vielä voimassa.
Rouhija sanoi:Lähde Twitter.
Noma sanoi:Rouhija sanoi:Lähde Twitter.
mää ainakin luulin et kaikki mitä world wide webissä lukee on totta.
Tuo on kutakuinkin sama juttu kuin ilmoittaisit, että "Lähde internet". On aika paljon eri asia onko se lähde vaikkapa kyseinen pelaaja itse tai esimerkiksi nimimerkki @liigahuhui99.
Rouhija sanoi:Joonas Rönnbergiä huhutaan try-outille johonkin liigajoukkueeseen.Lähde Twitter.Huomenna selviää.Oli siis että ulkomailla vuosia viettänyt suomalaiskolossi try-outille liigajoukkueeseen.
Kyllä, etenkin jos Rautiainen ja Mustonen ottaisi vielä seuraavan napsun ylöspäin. Miksei myös Meskanen & Suomi, ja tuleehan sieltä mukaan myös Sandellsämpylä sanoi:Mietitäämpä huhuttuja Aalto, Laatikainen, Dixon ja Partanen kaikki pelaajat on joukkueista jotka jakavat mitallit todennäköisesti. Montako noista tosiaan napsahtaa kohdilleen? Mitäpä jos kaikki tulisi, olisiko porukka tyytyiväinen ja kauteen voitaisiin lähteä hyvillä mielin näillä mennään.
sämpylä sanoi:Mietitäämpä huhuttuja Aalto, Laatikainen, Dixon ja Partanen kaikki pelaajat on joukkueista jotka jakavat mitallit todennäköisesti. Montako noista tosiaan napsahtaa kohdilleen? Mitäpä jos kaikki tulisi, olisiko porukka tyytyiväinen ja kauteen voitaisiin lähteä hyvillä mielin näillä mennään.
Uusitalo ja Marttinen käsittääkseni ovat torpanneet siirrot. En muista, että onko Aalto torpannut.Merkkari sanoi:Eikös Aalto itse torpannu huhun jo ajat sitten täytenä jargonina. Onko se jotenkin muuttunut kun jengi sitkeästi sovittaa sitä tänne? Laatikainen lienee tulossa. Partaseen on vaikea uskoa. Kyllä ainakin kahta kovan luokan pelimiestä tarvitaan että voidaan pelata uskottavasti playoff paikasta. Toivottavasti ne myös saadaan.
Baloun sanoi:Uusitalo ja Marttinen käsittääkseni ovat torpanneet siirrot. En muista, että onko Aalto torpannut.