Huhuketju

Status
Viestiketju on suljettu.

Bracket

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
183
Vs: Huhuketju

Huhun mukaan ensi kauden nelosketju on raskasta osastoa ja muodossa:

Antti Tyrväinen - Tapio Laakso - Patrik Moisio
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 637
Vs: Huhuketju

Bracket sanoi:
Huhun mukaan ensi kauden nelosketju on raskasta osastoa ja muodossa:

Antti Tyrväinen - Tapio Laakso - Patrik Moisio
Ei kai tänne olla Moisiota tuomassa?

Kai tää oli vitsi?
 

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
978
Vs: Huhuketju

Brooks sanoi:
Noinkohan Tyrväinen tulisi tänne nelosketjuun rouhimaan?

Tulee varmasti jos hinta on sopiva. Ja Ilveksellähän on kyllä millä mällätä.

.. ei vaan, tuosta kolmikosta tuskin muita tulee kuin Laakso.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 096
Vs: Huhuketju

Rauman Kukko sanoi:
Brooks sanoi:
Noinkohan Tyrväinen tulisi tänne nelosketjuun rouhimaan?

Tulee varmasti jos hinta on sopiva. Ja Ilveksellähän on kyllä millä mällätä.

.. ei vaan, tuosta kolmikosta tuskin muita tulee kuin Laakso.

Menestys ei jää rahasta kiinni. Näinhän on luvattu. Uskoisin että Tyrväinen ja Laakso on tuosta ne tulijat.
 

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
978
Vs: Huhuketju

Baloun sanoi:
Rauman Kukko sanoi:
Brooks sanoi:
Noinkohan Tyrväinen tulisi tänne nelosketjuun rouhimaan?

Tulee varmasti jos hinta on sopiva. Ja Ilveksellähän on kyllä millä mällätä.

.. ei vaan, tuosta kolmikosta tuskin muita tulee kuin Laakso.

Menestys ei jää rahasta kiinni. Näinhän on luvattu. Uskoisin että Tyrväinen ja Laakso on tuosta ne tulijat.

Tyrväisen ei kyllä tarvitsisi tulla jos se hinta on 6 numeroinen. "NHL"-status pitää kyllä miehen palkan aivan liian korkealla hyötyyn nähden,
 

jorkkila

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
707
Vs: Huhuketju

Itse ainakin otan mielelläni Tyrväisen tänne. Yksi omia suosikkeja tämän kauden Jokereista. Palkka voi olla kova, mutta väitän että jos mies tänne tulee niin heittää 30+ pojoo. Hyvinkin korvaa Kaitsun, jota itse olen lähinnä pitänyt "meh" -korin äijänä.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 284
Vs: Huhuketju

Tyrväinen tullessaan menee ykkösketjuun tai minimissään kakkoseen.

Ei todellakaan ole tulossa nelosketjuun.

Patrik Moisio ei ole nyt eikä koskaan liigatasoa.
 

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
978
Vs: Huhuketju

Pok sanoi:
Patrik Moisio ei ole nyt eikä koskaan liigatasoa.

Missäs Patrik on pelannut tällä kaudella? Eliteprospects näyttää vain kauden -12-13 ja siellä Ässät, Ässät A-junnut ja TuTo -kompon.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Huhuketju

Ei missään, syksyllä oli try-outilla Jokereissa ennen kautta mutta kausi päättyi ennen kuin ehti alkaakkaan:

http://www.jatkoaika.com/Uutiset/polvivamma-p%C3%A4%C3%A4tti-moision-try-outin/150450

Joku vois sanoa että kyseessä on perin ilvesmäinen haku ::)
 

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 599
Vs: Huhuketju

Bracket sanoi:
Huhun mukaan ensi kauden nelosketju on raskasta osastoa ja muodossa:

Antti Tyrväinen - Tapio Laakso - Patrik Moisio

Tyrväistä on kaavailtu ykkösketjuun, tai maksimissaan kakkoseen. Eli ihan suoraan tuohon Marjamäki-/Kantola-rooliin.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 399
Vs: Huhuketju

Niko Kapasta huhutaan Lukkoon, hienoa olisi nähdä mies Liigassa.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Huhuketju

Rauman Kukko sanoi:
Tulee varmasti jos hinta on sopiva.

Tulee, mjuttei neloseen, vaan kärkiketjuihin.

Mutta kuten aiemmin kirjoitin, Tyrväinen on yhä Jokerit-floppauksestaan huolimatta ylihinnoiteltu pelaaja. Kannattaako Ilveksen tuhlata ykkösketjun laituriin varatut rahat Tyrväiseen, joka tyyppinä on pikemminkin juuri nelosen pelaaja?
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 930
Vs: Huhuketju

Brooks sanoi:
Rauman Kukko sanoi:
Tulee varmasti jos hinta on sopiva.

Tulee, mjuttei neloseen, vaan kärkiketjuihin.

Mutta kuten aiemmin kirjoitin, Tyrväinen on yhä Jokerit-floppauksestaan huolimatta ylihinnoiteltu pelaaja. Kannattaako Ilveksen tuhlata ykkösketjun laituriin varatut rahat Tyrväiseen, joka tyyppinä on pikemminkin juuri nelosen pelaaja?
Mun mielestä ei tosiaan, mut niinku on olen jo kuukausia jauhanut, et ei tänne pelimiehiä saada eikä paljo muitakaan ainakaan järkevään hintaan. Tämmöseen organisaatioon ei yleensä hinguta jonossa ja luultavasti kaikista vähänkään kiinnostavista pelaajista Ilves joutuu maksaan ylihintaa.
 

turhake

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
257
Vs: Huhuketju

kylläonkivaaollailvesfani sanoi:
Mun mielestä ei tosiaan, mut niinku on olen jo kuukausia jauhanut, et ei tänne pelimiehiä saada eikä paljo muitakaan ainakaan järkevään hintaan. Tämmöseen organisaatioon ei yleensä hinguta jonossa ja luultavasti kaikista vähänkään kiinnostavista pelaajista Ilves joutuu maksaan ylihintaa.

Höpöhöpö. Jostain syystä tänne viime kaudeksi raahautui mm. Jekimovs, Corso sekä Pesonen jolle kaikille varmasti olisi ollut ottajia muuallakin. Seura on myös persaukinen, niin tokkopa näitä pelkällä rahalla houkuteltiin. Näiden lisäksi myös mm. Kolppanen taisi kirjoitella lisää pituutta soppariinsa kesken edellisen kauden.

Näille nyt huhutuille Tyrväisille sekä Rautiaisille Ilves on varmasti erittäin hyvä ratkaisu. Varsinkin ensin mainittu on tahkonnut Pelicansista lähdön jälkeen heikkoja kausia ja sen myötä palkkakin lienee tälle kaudelle pudonnut. Vaihtoehtoina lienee rahastaminen jostain pääkaupunkiseudun joukkueen neloskentästä tai sitten haetaan isoa vastuuta Ilveksestä. Ensi kausi meillä "Kantolana" jonka jälkeen mies on hetkessä taas "150 tuhannen pelaaja".
 

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
978
Vs: Huhuketju

turhake sanoi:
Höpöhöpö. Jostain syystä tänne viime kaudeksi raahautui mm. Jekimovs, Corso sekä Pesonen jolle kaikille varmasti olisi ollut ottajia muuallakin. Seura on myös persaukinen, niin tokkopa näitä pelkällä rahalla houkuteltiin. Näiden lisäksi myös mm. Kolppanen taisi kirjoitella lisää pituutta soppariinsa kesken edellisen kauden.

Niin tänne tosiaan raahautui vaikka ketä. Mutta missäs kolmikko Corso, Jekimovs & Pesonen oli suurimman osan kaudesta / kauden tärkeimpien pelien aikaan? Mitä tietoa Pesosesta on kantautunut, niin todella pahasti sairastellut ja treenit jäivät vähiin ennen kautta. Corso tunnettu diiva. Jekimovs taas penkillä Saipan tärkeimpien pelien aikaan. Itse en kutsuisi tuota lottovoitoksi, varsinkaan jälkikäteen.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 930
Vs: Huhuketju

turhake sanoi:
kylläonkivaaollailvesfani sanoi:
Mun mielestä ei tosiaan, mut niinku on olen jo kuukausia jauhanut, et ei tänne pelimiehiä saada eikä paljo muitakaan ainakaan järkevään hintaan. Tämmöseen organisaatioon ei yleensä hinguta jonossa ja luultavasti kaikista vähänkään kiinnostavista pelaajista Ilves joutuu maksaan ylihintaa.

Höpöhöpö. Jostain syystä tänne viime kaudeksi raahautui mm. Jekimovs, Corso sekä Pesonen jolle kaikille varmasti olisi ollut ottajia muuallakin. Seura on myös persaukinen, niin tokkopa näitä pelkällä rahalla houkuteltiin. Näiden lisäksi myös mm. Kolppanen taisi kirjoitella lisää pituutta soppariinsa kesken edellisen kauden.

Näille nyt huhutuille Tyrväisille sekä Rautiaisille Ilves on varmasti erittäin hyvä ratkaisu. Varsinkin ensin mainittu on tahkonnut Pelicansista lähdön jälkeen heikkoja kausia ja sen myötä palkkakin lienee tälle kaudelle pudonnut. Vaihtoehtoina lienee rahastaminen jostain pääkaupunkiseudun joukkueen neloskentästä tai sitten haetaan isoa vastuuta Ilveksestä. Ensi kausi meillä "Kantolana" jonka jälkeen mies on hetkessä taas "150 tuhannen pelaaja".
Siinähän itse luettelit menneeltä kaudeltakin kolme pelaajaa, joista ei yksikään ollut palkkansa arvonen. Se juuri on se pointti mitä tarkotan, ettei tänne helposti ketään saada ja jos saadaan ni maksetaan ylihintaa.
 

turhake

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
257
Vs: Huhuketju

Rauman Kukko sanoi:
Itse en kutsuisi tuota lottovoitoksi, varsinkaan jälkikäteen.

Jälkikäteen on tietysti helppo huudella. Sieltä tuli kuitenkin Saipan parhaita maalintekijöitä, Lukon alkukauden paras pelaaja sekä Corso, joka edellisellä liigavisiitillään dominoi sarjaa. Aivan varmasti näille pelaajille ottajia olisi ollut muuallakin.

Myös parin viime kauden aikana lahjakkaat suomalaiset nuoret kuten Mustonen, Korpisalo ja Ruuttu ovat tulleet Ilvekseen. Aivan varmasti seura siis koetaan kiinnostavaksi ja tänne saadaan pelaajia muutenkin kuin "ylihinnalla".
 

turhake

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
257
Vs: Huhuketju

kylläonkivaaollailvesfani sanoi:
Siinähän itse luettelit menneeltä kaudeltakin kolme pelaajaa, joista ei yksikään ollut palkkansa arvonen. Se juuri on se pointti mitä tarkotan, ettei tänne helposti ketään saada ja jos saadaan ni maksetaan ylihintaa.

Edelleenkin turha huudella jälkikäteen. Samalla periaatteella voidaan haukkua Tappara, kun sinne on isolla rahalla hommattu mm. Puistola, Saravo, McRae(siirtyi pois), varauksella Plihal. Näistä kukaan ei liene palkkansa arvoinen.

Jos Ilvekseen ei saada ketään pelaajia muuten kuin ylihinnalla niin jostain tänne kaivettiin esim. tälle kaudelle nimet Kivistö ja Asplund. Ainiin, näitä ei lasketa kun toinen tuli Mestiksestä ja toista ei huolinut Lukko. Joka tapauksessa toinen painaa menemään edelleen maajoukkueessa ja toinen pelasi myöskin elämänsä liigakauden.
 

jorkkila

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
707
Vs: Huhuketju

Brooks sanoi:
Rauman Kukko sanoi:
Tulee varmasti jos hinta on sopiva.

Tulee, mjuttei neloseen, vaan kärkiketjuihin.

Mutta kuten aiemmin kirjoitin, Tyrväinen on yhä Jokerit-floppauksestaan huolimatta ylihinnoiteltu pelaaja. Kannattaako Ilveksen tuhlata ykkösketjun laituriin varatut rahat Tyrväiseen, joka tyyppinä on pikemminkin juuri nelosen pelaaja?

aivan samallalailla kuten myös Kantola, Veistola jne. Mutta nuo ketjut tuntuu Tuokkolan rosterissa olevan rakennettu niin että siellä toisessa laidassa viilettää tällänen rouhijakaveri. Tyrväinen on siitä hyvä että on hyvä rouhija mutta saa myös niitä pisteitä mukavasti aikaseksi. JA uskon että toisin kuin esim Ruuttu niin pistää myös ne hyvät syötöt verkon perukoille.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös