Huhuketju

Status
Viestiketju on suljettu.

merkkari

Guest
Vs: Huhuketju

Nyt se saatanan sopimus Rajalan käteen niin saattaa tulla tulostakin. Mutta kumpi saa väistyä ? Ruuttu on myös parantanut ja pelas eilen ihan hyvää peliä.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 624
Vs: Huhuketju

Ilveksen hyvn alkanut kausi ei ainakaan ole seikka, joka vähentää Tonin mielenkiintoa liityä miehistöön. Katsellaan.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 098
Vs: Huhuketju

" Ihan hyvä peli " ei riitä ammattilaisjoukkueen ykkösketjuun.. Sitä Ruuttu voi pelata vaikkapa kolmosen laidassa...
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 086
Vs: Huhuketju

HeGe41 sanoi:
Mites tota...Corso-Rajala...maistuisko? Olisko mitään täh?

Tai sitten Keränen-Asplund-Rajala? Ei ainakaan taitoa puuttuisi.
 

tynamo

Luottopelaaja
Viestejä
1 313
Vs: Huhuketju

Eiköhän Toni olisi jo hypännyt lootaan, jos olisi Ilvekseen tulossa. Viimeistelyä vaille valmis KHL-soppari pöydällä, veikkaan mä.
 

merkkari

Guest
Vs: Huhuketju

Ilveksenmiäs sanoi:
" Ihan hyvä peli " ei riitä ammattilaisjoukkueen ykkösketjuun.. Sitä Ruuttu voi pelata vaikkapa kolmosen laidassa...

Kysymys oli siitä riittääkö Sandellin peli sitten paremmin ? Miten olisi Keränen-Corso-Rajala
Sandell ja Ruuttu kakkoseen. Mun mielestä Keränen menee vähän hukkaan kakkosessa kun Vällyn ja Asplundin taidot on selkeesti heikommat kuin Keräsen. Noh, joutavaa spekulaatiota. Toivottavasti Rajala saadaan niin voidaan spekuloida enemmän.
 

Lätty#41

Rivipelaaja
Viestejä
98
Vs: Huhuketju

Rajala ei Ilveksessä pelaa, ainakaan vielä hetkeen... On kuulemma hyviä tarjouksia Venäjältä tullut ja nyt tsiigailee niistä parhaan...

Itsekin toki toivon ihmettä, mutta samaan aikaan olen realisti, saahan Tonikin n. 5(ainakin) kertaa kovemman palkan Venäjältä!
Sitten jos ei sopparia synny hetkeen, on tilanne kuulemma toinen, mutta kyllä siellä sellainen kasa ottajia on, että johonkin menee varmasti...
 

suitsuke

Guest
Vs: Huhuketju

parkano79 sanoi:
ericrsports: Another Toni Rajala and Ilves connection seen today, upping speculation he may be signing there. #OKCBarons #Oilers
no mikäs tää si o jos ei ois ipaan tulossa?
 

merkkari

Guest
Vs: Huhuketju

Onhan niitä kasapäin ottajia ollut jo useamman viikon. Jostain syystä ei kuitenkaan sopimusta ole syntynyt. Miksi ? Johtuisko siitä että niitä ottajia sittenkään ei ole niin jonoksi asti, vai ehkä se että Toni haluaa lomailla ?
Oli miten oli, toivottavasti pelipaikka selviää.
 

Lätty#41

Rivipelaaja
Viestejä
98
Vs: Huhuketju

suitsuke sanoi:
parkano79 sanoi:
ericrsports: Another Toni Rajala and Ilves connection seen today, upping speculation he may be signing there. #OKCBarons #Oilers
no mikäs tää si o jos ei ois ipaan tulossa?

No se vähän mitä lontoota ymmärrän, niin tuossa sanotaan aika selvästi, et ehkä tekee sopimuksen Ilvekseen.. Olen kuullut että oma halu Tonilla on nimenomaan ulkomailla...

Ja edelleen korostan: itse toivon, et Toni ipaan tulisi, mutta tällä hetkellä en siihen jaksa uskoa...
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Huhuketju

suitsuke sanoi:
parkano79 sanoi:
ericrsports: Another Toni Rajala and Ilves connection seen today, upping speculation he may be signing there. #OKCBarons #Oilers
no mikäs tää si o jos ei ois ipaan tulossa?
Joku jenkki lukenut sanat Ilves ja Rajala samassa lauseessa, ja vetää omia johtopäätöksiä...
 

tammerforce

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
113
Vs: Huhuketju

Lätty#41 sanoi:
suitsuke sanoi:
parkano79 sanoi:
ericrsports: Another Toni Rajala and Ilves connection seen today, upping speculation he may be signing there. #OKCBarons #Oilers
no mikäs tää si o jos ei ois ipaan tulossa?

No se vähän mitä lontoota ymmärrän, niin tuossa sanotaan aika selvästi, et ehkä tekee sopimuksen Ilvekseen.. Olen kuullut että oma halu Tonilla on nimenomaan ulkomailla...

Ja edelleen korostan: itse toivon, et Toni ipaan tulisi, mutta tällä hetkellä en siihen jaksa uskoa...

Kyllä tuossa selkeimmin sanotaan että "Toni on havaittu jossain Ilves-yhteydessä, ja tämä luonnollisesti lisää spekulaatioita hänen siirtymisestään Ilvekseen". Itse uskon että Toni-nähty-hallilla -huhu on päätynyt jonkun twiittaajan korvaan ja sitä sitten hehkutellaan huhuna. Korostukset sanoilla "spekulaation lisääntyminen".
 

punakone

Luottopelaaja
Viestejä
1 891
Vs: Huhuketju

Voipi olla T.Rajalan seuraava osoite Lokomotiv Jaroslavl tai kuuluman mukaan vahva vaihtoehto.
 

iiipaaa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Vs: Huhuketju

Dunkkius sanoi:
Käytävän toisesta päästä:
Muuan Connolly siirtymässä.
Ei myöskään tänään ole kokoonpanossa.
Itse kuulin naapurileiristä että olis saanut joukkueen reeneissä salibandypallosta silmään Mcraen toimesta jonka vuoksi sivussa, ei siirtymässä minnekkään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös