Huhuketju

Status
Viestiketju on suljettu.

suitsuke

Guest
Vs: Huhuketju

Miksi ihmeessä siinä twiitissä piti olla sana nhl? Ja sitten sieltä tulee Tommi Kivistö! Ja kuka sano että tänään on moni ipafani tyytyväinen?!! Voin sanoo ettei kukaan oo!!! Sori OT.
 

Opalixi

Rivipelaaja
Viestejä
12
Vs: Huhuketju

Minä olen kyllä tyytyväinen. Vielä kehittyvä isokokoinen pakki rosteriin, kelpaa. Parempi kun Pentikäinen mennen ja tullen ja palatessa. Kivistö on hyvä peruspakki.
 

suitsuke

Guest
Vs: Huhuketju

VP sanoi:
Twitteristä joltain random-tililtä poimittua:
Nyt se on varmaa blake kessel siirtyy ilvekseen 1-vuoden sopimuksella +1-vuoden optio.

PS. Olenko ainut, joka ei Kesselin tullessa kusisi hunajaa? Ei nuo statsit nyt kovin vakuuttavat ole, ja viime kaudellakin suurin osa ajasta meni ECHL:ssä. Ihan mielenkiintoinen haku toki olisi, mutta tuskin mikään sateentekijä.
Oliko sittenkään varmaa!!???
 

parkano79

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
708
Vs: Huhuketju

suitsuke sanoi:
parkano79 sanoi:
Oisko tässä pieni koira haudattuna????
Taitaa olla se koira kuollu jo.
En sulje pois kivistöä jos näppilän vamma vaatii kuukauden lepoa, mutta kivistö ei ole se josta myös hirvonen aamulehdessä viime viikolla vihjaisi... tulisiko sitten kaksi kärpästä jos jatkoajan tieto pitää kutinsa... muutenkin kivistön vois julkaista saman tien vaikka joku paperi puuttuis...
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Huhuketju

Pitää muistaa että myös Järventie on saikulla. Toki Kivistö kelpaa tuuraamaan max. pari kk mutta jos on vuoden soppari niin en tajua. Se toinen pakki sitten voikin olla esim. Kessel, Preising tai Spang, mikäli semmoinen on edes tulossa.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 086
Vs: Huhuketju

Tämä twitteristä poimittu Kessel juttu oli, että JHuhtinen nimellä oleva tyyppi kertoi kuulleensa/nähneensä TSN:llä tuon Kesselin tulon.
 

RBZ

Rivipelaaja
Viestejä
32
Vs: Huhuketju

Näppilällä ollut jo useita vuosia ongelmia selän kanssa, jopa ura oli loppua muutama vuosi sitten. Kivistö siis tuuraa ja myös Kessel saapunee Tampereelle.
 

Dale_D

Guest
Vs: Huhuketju

Tralalaa, trololoo. #kirvesrinnatikuisesti
Olisinpa väärässä, mut jos en ole, toivotaan ettei meitä hassutella kentällä yhtä helposti :)
 

laku-mambo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
527
Vs: Huhuketju

suitsuke sanoi:
parkano79 sanoi:
Oisko tässä pieni koira haudattuna????
Taitaa olla se koira kuollu jo.

Päivän naurut! ;D Mutta asiaan.
En oikein jaksa uskoa (haluaisin kyllä) että Kivistö olisi Näppilän korvaaja, Koska Näppilä eilen loukkaantui ja tänään pyydetään jo NHL-seuralta siirto papereita. Olisi aika nopeata toimintaa joka sinällään on hyvä asia. Toisaalta meillähän on (ilmeisesti) kaksi pakkia sivussa (Näppilä, Järventie) + sitten se Coburn. Ja jottei menisi ihan OT niin Kesseliä huhuillaan vieläkin Twitterissä meille.
Nyt ei taas tiedä yhtään mitä odottaa...
 

HJ27

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
196
Vs: Huhuketju

Hah hah haa!

Ei voi kun vittu nauraa jos tänne roudataan Kivistö, toki kaikella kunnioituksella mut ei voi kun kysyä MIKSI???

Eka potkittiin Coburni pois, että saadaan nuorille peliaikaa??? Nyt todennäköisesti Tommi tulossa tänne?

Ja sit on se jumalauta ihme homma, että Ilves ei IKINÄ itse tiedota sopimuksiaan ennakkoon, vaan joku saatanan toimittaja(eli tyhjäntoimittaja tässä tapauksessa) jatkoaika.comissa.

Voi prkl milloin tämä touhu muuttuu ammattimaiseksi?

Potkut niille, jotka juoruavat siirrot ennen omaa julkaisua niin loppuu tuo nauru!
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 086
Vs: Huhuketju

HJ27 sanoi:
Ja sit on se jumalauta ihme homma, että Ilves ei IKINÄ itse tiedota sopimuksiaan ennakkoon, vaan joku saatanan toimittaja(eli tyhjäntoimittaja tässä tapauksessa) jatkoaika.comissa.

Ilves ilmoitti sopimuksesta ekana(vaikka ei nimeä kertonutkaan, sopimustekninen syy). Ilves ei taasen siihen voi vaikuttaa jos jokin media heittelee omia mutujaan.
 

HJ27

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
196
Vs: Huhuketju

Baloun sanoi:
HJ27 sanoi:
Ja sit on se jumalauta ihme homma, että Ilves ei IKINÄ itse tiedota sopimuksiaan ennakkoon, vaan joku saatanan toimittaja(eli tyhjäntoimittaja tässä tapauksessa) jatkoaika.comissa.

Ilves ilmoitti sopimuksesta ekana(vaikka ei nimeä kertonutkaan, sopimustekninen syy). Ilves ei taasen siihen voi vaikuttaa jos jokin media heittelee omia mutujaan.

Missäs Ilves on ilmoittanut kun on mennyt täysin ohi?
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 086
Vs: Huhuketju

HJ27 sanoi:
Baloun sanoi:
HJ27 sanoi:
Ja sit on se jumalauta ihme homma, että Ilves ei IKINÄ itse tiedota sopimuksiaan ennakkoon, vaan joku saatanan toimittaja(eli tyhjäntoimittaja tässä tapauksessa) jatkoaika.comissa.

Ilves ilmoitti sopimuksesta ekana(vaikka ei nimeä kertonutkaan, sopimustekninen syy). Ilves ei taasen siihen voi vaikuttaa jos jokin media heittelee omia mutujaan.

Missäs Ilves on ilmoittanut kun on mennyt täysin ohi?
Twitter.
 

HJ27

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
196
Vs: Huhuketju

Baloun sanoi:
HJ27 sanoi:
Baloun sanoi:
HJ27 sanoi:
Ja sit on se jumalauta ihme homma, että Ilves ei IKINÄ itse tiedota sopimuksiaan ennakkoon, vaan joku saatanan toimittaja(eli tyhjäntoimittaja tässä tapauksessa) jatkoaika.comissa.

Ilves ilmoitti sopimuksesta ekana(vaikka ei nimeä kertonutkaan, sopimustekninen syy). Ilves ei taasen siihen voi vaikuttaa jos jokin media heittelee omia mutujaan.

Missäs Ilves on ilmoittanut kun on mennyt täysin ohi?
Twitter.

Mistäs tälläisen Ilveksen oman twitterin löytää?
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 086
Vs: Huhuketju

HJ27 sanoi:
Baloun sanoi:
HJ27 sanoi:
Baloun sanoi:
HJ27 sanoi:
Ja sit on se jumalauta ihme homma, että Ilves ei IKINÄ itse tiedota sopimuksiaan ennakkoon, vaan joku saatanan toimittaja(eli tyhjäntoimittaja tässä tapauksessa) jatkoaika.comissa.

Ilves ilmoitti sopimuksesta ekana(vaikka ei nimeä kertonutkaan, sopimustekninen syy). Ilves ei taasen siihen voi vaikuttaa jos jokin media heittelee omia mutujaan.

Missäs Ilves on ilmoittanut kun on mennyt täysin ohi?
Twitter.

Mistäs tälläisen Ilveksen oman twitterin löytää?

Ilveksen nettisivuilta

http://lmgtfy.com/?q=ilves.com

Tai http://lmgtfy.com/?q=ilves+twitter
 

punakone

Luottopelaaja
Viestejä
1 891
Vs: Huhuketju

Ottamatta kantaa tuleeko lähi päivinä Ilvekseen 1 tai 2 uutta pakkia niin
Jokereihin tulossa Liigan kautta aikojen kallein pelaaja ja sentteristä on kyse.Hinta pyörii 450kilon paikkeilla.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös