Huhuketju

Status
Viestiketju on suljettu.

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 443
Vs: Huhuketju

Baloun sanoi:
jerry sanoi:
Carabasin Markiisi sanoi:
Niinpä niin. Eiköhän ala olla selvää, että niitä "ykköskorin miehiä" haetaan edelleen peri-ilvesläiseen tyyliin - arpomalla.

Avaatko mulle kiitos mitä riskiä/ongelmaa/huonoa on siinä, että tällainen epävarma kortti tulee try-outille toukokuussa? Niinpä niin. Ei mitään. Jos mies ei riitä liigaan, mitään ei menetetä ja vielä on yllinkyllin aikaa hakea toista tilalle.

Ei tullut Sidney Crosbya, niin pettymys se oli.

Kunhan Ilves nyt iskisi yhdenkin varman kortin pöytään, niin tämmöisiinkin suhtautuisi huomattavasti positiivisemmin.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 083
Vs: Huhuketju

Carabasin Markiisi sanoi:
Baloun sanoi:
jerry sanoi:
Carabasin Markiisi sanoi:
Niinpä niin. Eiköhän ala olla selvää, että niitä "ykköskorin miehiä" haetaan edelleen peri-ilvesläiseen tyyliin - arpomalla.

Avaatko mulle kiitos mitä riskiä/ongelmaa/huonoa on siinä, että tällainen epävarma kortti tulee try-outille toukokuussa? Niinpä niin. Ei mitään. Jos mies ei riitä liigaan, mitään ei menetetä ja vielä on yllinkyllin aikaa hakea toista tilalle.

Ei tullut Sidney Crosbya, niin pettymys se oli.

Kunhan Ilves nyt iskisi yhdenkin varman kortin pöytään, niin tämmöisiinkin suhtautuisi huomattavasti positiivisemmin.

Varmaa korttia ei ole ikinä olemassakaan. Aina on vaara epäonnistua.
 

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 599
Vs: Huhuketju

Carabasin Markiisi sanoi:
Baloun sanoi:
jerry sanoi:
Carabasin Markiisi sanoi:
Niinpä niin. Eiköhän ala olla selvää, että niitä "ykköskorin miehiä" haetaan edelleen peri-ilvesläiseen tyyliin - arpomalla.

Avaatko mulle kiitos mitä riskiä/ongelmaa/huonoa on siinä, että tällainen epävarma kortti tulee try-outille toukokuussa? Niinpä niin. Ei mitään. Jos mies ei riitä liigaan, mitään ei menetetä ja vielä on yllinkyllin aikaa hakea toista tilalle.

Ei tullut Sidney Crosbya, niin pettymys se oli.

Kunhan Ilves nyt iskisi yhdenkin varman kortin pöytään, niin tämmöisiinkin suhtautuisi huomattavasti positiivisemmin.

Milläköhän rahalla näitä varmoja kortteja meinaat että Ilves hankkisi?
 

jerry

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
251
Vs: Huhuketju

Carabasin Markiisi sanoi:
Baloun sanoi:
jerry sanoi:
Carabasin Markiisi sanoi:
Niinpä niin. Eiköhän ala olla selvää, että niitä "ykköskorin miehiä" haetaan edelleen peri-ilvesläiseen tyyliin - arpomalla.

Avaatko mulle kiitos mitä riskiä/ongelmaa/huonoa on siinä, että tällainen epävarma kortti tulee try-outille toukokuussa? Niinpä niin. Ei mitään. Jos mies ei riitä liigaan, mitään ei menetetä ja vielä on yllinkyllin aikaa hakea toista tilalle.

Ei tullut Sidney Crosbya, niin pettymys se oli.

Kunhan Ilves nyt iskisi yhdenkin varman kortin pöytään, niin tämmöisiinkin suhtautuisi huomattavasti positiivisemmin.

Mulla on vähän sellainen epäilys, että sinä olet niitä kavereita, jotka sen varman kortin tullessa olisivat sitten vuorostaan sitä mieltä, että tuli väärä varma kortti. Jos try-outiin ei pysty suhtautumaan positiivisesti tai edes neutraalisti - tässä kun tosiaan ei voi oikein mitään hävitäkään - niin tuskaa on kyllä elämä. Parhaassa tapauksessa tuosta parivaljakosta toinen on liigatasoinen pelimies, pahimmillaan meillä on pari viikkoa kaksi täytemiestä treeneissä tuomassa kilpailua ja täyttämässä kentät.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 443
Vs: Huhuketju

jerry sanoi:
Carabasin Markiisi sanoi:
Baloun sanoi:
jerry sanoi:
Carabasin Markiisi sanoi:
Niinpä niin. Eiköhän ala olla selvää, että niitä "ykköskorin miehiä" haetaan edelleen peri-ilvesläiseen tyyliin - arpomalla.

Avaatko mulle kiitos mitä riskiä/ongelmaa/huonoa on siinä, että tällainen epävarma kortti tulee try-outille toukokuussa? Niinpä niin. Ei mitään. Jos mies ei riitä liigaan, mitään ei menetetä ja vielä on yllinkyllin aikaa hakea toista tilalle.

Ei tullut Sidney Crosbya, niin pettymys se oli.

Kunhan Ilves nyt iskisi yhdenkin varman kortin pöytään, niin tämmöisiinkin suhtautuisi huomattavasti positiivisemmin.

Mulla on vähän sellainen epäilys, että sinä olet niitä kavereita, jotka sen varman kortin tullessa olisivat sitten vuorostaan sitä mieltä, että tuli väärä varma kortti. Jos try-outiin ei pysty suhtautumaan positiivisesti tai edes neutraalisti - tässä kun tosiaan ei voi oikein mitään hävitäkään - niin tuskaa on kyllä elämä. Parhaassa tapauksessa tuosta parivaljakosta toinen on liigatasoinen pelimies, pahimmillaan meillä on pari viikkoa kaksi täytemiestä treeneissä tuomassa kilpailua ja täyttämässä kentät.

Ja minulla on vähän sellainen epäilys, että ihan sama mitä tänne kirjoittaisi, niin nimimerkki jerry ilmaantuisi paikalle hakemaan jonkinlaista väkinäistä riitaa.

Varma kortti oli ilmeinen vertaus tähän "epävarmaan korttiin", jota jerry käytti uudesta tryout-jenkistä. Itse pitäisin esimerkiksi ykkössentterin tontille "varmana korttina" SM-liigan tasoisessa tai kovemmassa sarjassa yhtä useammalla kaudella tehokkaasti pelannutta pelaajaa.

Millä rahalla? Sitähän minä olen jo aiemminkin täällä ihmetellyt, että mistä nämä Paluut Menestykseen nyt oikein ovat tulossa. Eniten tämänhetkisessä tilanteessa ihmetyttää ja kyrsiikin se, että hölistään jälleen kerran ilmeisen katteettomia projekteja ja suunnitelmia - joita "yhteistyökumppanien edustajat" sitten vieläpä vuotavat nettifoorumeille - ja todellisuudessa hankinnat ovat melkoisen vaatimatonta tasoa. Mutta antaa olla tämän asian osalta.
 

jerry

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
251
Vs: Huhuketju

Carabasin Markiisi sanoi:
Ja minulla on vähän sellainen epäilys, että ihan sama mitä tänne kirjoittaisi, niin nimimerkki jerry ilmaantuisi paikalle hakemaan jonkinlaista väkinäistä riitaa.

Ymmärrän, että mitään asia-argumentteja et nillityksesi taustalle pystynyt useammasta lisäselvityspyynnöstä tuottamaan, mutta sitä en ymmärrä, että miksi katsoit tarpeelliseksi vielä vastata ketjuun.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Huhuketju

JK sanoi:
Matkailu avartaa. Pari viikkoa kesäisessä Suomessa on ihan mukava kokemus jenkkipojalle.
Vielä kun näistä ruvettaisiin perimään maksua, niin siitähän saisi hyvän bisnesidean: Matkatoimisto Ilves ja Pojat.

Ei vaan, antaa pojan näyttää - vaikka odotukset eivät kovin korkealla olekaan.
Toivottavasti on käytetty edes jonkinmoista skouttausta, eikä tuijoteltu pelkkiä tilastoja.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 237
Vs: Huhuketju

Baloun sanoi:
Varmaa korttia ei ole ikinä olemassakaan. Aina on vaara epäonnistua.
Tai loukkaantua. Itse olen sillä linjalla, että yhden "varman kortin varaan" ei pidä hirttäytyä. Itse asiassa tämän kauden finaalijoukkueilla ei ollut yhtään varmaa korttia, mutta onta potentiaalista menestyjää.
 

Hermis

Guest
Vs: Huhuketju

Artsi sanoi:
Baloun sanoi:
Varmaa korttia ei ole ikinä olemassakaan. Aina on vaara epäonnistua.
Tai loukkaantua. Itse olen sillä linjalla, että yhden "varman kortin varaan" ei pidä hirttäytyä. Itse asiassa tämän kauden finaalijoukkueilla ei ollut yhtään varmaa korttia, mutta onta potentiaalista menestyjää.

Olen myös samoilla linjoilla.

Perustaso pitää olla sellainen, että yksi loukkaantuminen tai floppi ei romahduta koko korttitaloa. Jo tällä hetkellä, verrattuna viime kauteen, meidän sentteriosasto on valovuoden edellä. On jo neljä oikeasti sentterinä pelaavaa pelaaja ja lisäksi taustalla laitureita, jotka hätätapauksessa stunttaa (Kantola, Ruutu, Keränen). Toki se ykkössentteri on todella tärkeä palanen, mutta se ei ole ainoa asia mitä tarvitaan. Ja kuten Artsi totesi, se varma korttikin voi loukkaantua vaikka ekassa pelissä kun joku ajaa polvella tms. Tai saa vaikka pullonkorkin silmään reeneissä. Mitäs sitten? tehdään?
 

Jeek

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
304
Vs: Huhuketju

Georges vaikuttaa todella lupaavalta ja potentiaaliselta kääpiöltä. Todellakin olen tyytyväinen, kun vielä try-outin kautta low risk high reward periaatteella. Mies ei ole ikinä pelannut ammattilaissarjaa, mutta potentiaalia on ehdottomasti tulla 40 pisteen mieheksi, joten palkkaakaan ei vielä kovin paljoa voi nostaa vaikka sopimuksen saisikin. Todella lupaavan näköinen haku ja näitä haluan Ilvekseltä nähdä.

Mitä nyt taas Veistolaan tulee niin melko turhalta vaikuttaa. Napattu yks mies lisää antamaan muille haastetta, kilpailua ja motivaatiota ilman, että hänellä mahdollisuuksia sopimukseen olisi.
 

ipafan41

Rivipelaaja
Viestejä
47
Vs: Huhuketju

Jatkoajassa joku tietää, että Ilves neuvottelee jonkun AHL:ssa kovia tehoja iskeneen sentterin kanssa.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Huhuketju

ipafan41 sanoi:
Jatkoajassa joku tietää, että Ilves neuvottelee jonkun AHL:ssa kovia tehoja iskeneen sentterin kanssa.
Veikkaanpa, että neuvottelee/on neuvotellut useammankin vastaavan kanssa.

Eri asia on, saadaanko näistä neuvotteluista mitään tulosta.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 083
Vs: Huhuketju

ipafan41 sanoi:
Jatkoajassa joku tietää, että Ilves neuvottelee jonkun AHL:ssa kovia tehoja iskeneen sentterin kanssa.

Koodinimellä "Corey Locke" :D
 

N-CoRe

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
365
Vs: Huhuketju

Eikös hautis toiminut jossain vaiheessa Calgaryn scouttina. Heidän farminsa eli Abbotsfordin riveistä jää vapaaksi senttereitä tämän näköisiä.

Dustin Sylvester

Krys Kolanos

Ben Walter

Kyllä näistä joku kelpaisi etenkin tuo Walter, mutta en usko häneen. Sylvester on melkoinen kääpiö :D
 

Lassi_p

Rivipelaaja
Viestejä
92
Vs: Huhuketju

Kyllä näistä joku kelpaisi etenkin tuo Walter, mutta en usko häneen. Sylvester on melkoinen kääpiö :D

Etenkin Kolanos ja Walter vaikuttavat todellisista pelimiehiltä, mutta vaikea nähdä noin kovan luokan kavereiden pelaavan Ilveksessä. Ottajia on varmasti ja uskon että ovat myös liian kalliita Ilvekselle. Etenkin jos vielä se "ykköspakkikin" on haussa.
 

mirasane

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
380
Vs: Huhuketju

Nikos Dimitrakosia on tarjottu SM-liigan ja Elitserienin joukkueille. Ilves saattaa olla tässä neuvottelussa osallisena.
 

Cream

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
725
Vs: Huhuketju

mirasane sanoi:
Nikos Dimitrakosia on tarjottu SM-liigan ja Elitserienin joukkueille. Ilves saattaa olla tässä neuvottelussa osallisena.

Dimitrakos ei ainakaan istu asenne-kategoriaan, jota hankinnoissamme on toitotettu. Lisäksi ainakin Euroopan kaukaloissa enemmän laiturityyppinen pelaaja.
 

mirasane

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
380
Vs: Huhuketju

Cream sanoi:
mirasane sanoi:
Nikos Dimitrakosia on tarjottu SM-liigan ja Elitserienin joukkueille. Ilves saattaa olla tässä neuvottelussa osallisena.

Dimitrakos ei ainakaan istu asenne-kategoriaan, jota hankinnoissamme on toitotettu. Lisäksi ainakin Euroopan kaukaloissa enemmän laiturityyppinen pelaaja.

Siinä tapauksessa ei aiemmin mainittu Kolanoskaan istu asennepelaajan muottiin. Hän taitaa olla vielä Dimitrakostakin haastavampi persoona.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Huhuketju

Krepsiä tarjottu SM-liigaseuroille. Tosin Ilves ei varmaan ole Krepsin oman listan kärkipäässä vuoden 2010 tapahtumien takia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös