Huhuketju 2.0

Status
Viestiketju on suljettu.

Simultaanieläin

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
539
Miten täällä taas otetaan yhden nimimerkin irtoheitto yhtäkkiä totuutena, että "tulijat on tuttuja"? Nimimerkin, jonka viestihistoria ei herätä luottamusta tai vähintään jonka kirjoitustyyli on hyvin epämääräinen.
Muutenkin ihmetyttää miten aikuiset (oletettavasti?) ihmiset täällä odottavat julkistuksia ja kärttävät paljastuksia kärsimättömämmin kuin oma kolmevuotiaani joululahjoja. Vanhalle sosiologille tulee ihan mieleen Neil Postmanin klassikko Huvitamme itsemme hengiltä, jonka teesi oli, että nykyisessä mediaähkyssä ja informaatiotulvassa taannumme henkisesti lapsen tasolle.
Niin, ja tekopyhähän minäkin olen. Kaksisormijärjestelmällä tätä kirjoittelen ja se toinen sormi painelee koko ajan F5.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 011
Tuo Taxi juttu on kyllä lievästi älytön. Ymmärrän kyllä tämän Koronan jne., mutta silti. Jos olet liian hyvä Liigaan, liian hyvä AHL:lään, mutta et mahdu NHL-joukkueeseesi, niin roikut varalla.. pelaamatta missään. Tietysti treenaa mukana jne., mutta pelivire on kyllä heikko ja ehkä latautuminen muutenkin.
Mutta eipä kai tätä fiksumminkaan järjestämään pysty. Tuleekohan tilastoihin, että oli joukkueessa, mutta pelasi 0 peliä, jos siis ei lopultakaan pelaamaan pääse.

Pahoittelut, ei ollut huhu.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 691
Tuo Taxi juttu on kyllä lievästi älytön. Ymmärrän kyllä tämän Koronan jne., mutta silti. Jos olet liian hyvä Liigaan, liian hyvä AHL:lään, mutta et mahdu NHL-joukkueeseesi, niin roikut varalla.. pelaamatta missään. Tietysti treenaa mukana jne., mutta pelivire on kyllä heikko ja ehkä latautuminen muutenkin.
Mutta eipä kai tätä fiksumminkaan järjestämään pysty. Tuleekohan tilastoihin, että oli joukkueessa, mutta pelasi 0 peliä, jos siis ei lopultakaan pelaamaan pääse.

Jos niitä pienen pieniä mahdollisuuksia Ilveksen kannalta etsii, niin Ruotsalainen on saattanut itse tehdä saman johtopäätöksen ja haluaa vielä täksi kaudeksi stabiilimpaan ympäristöön. Mutta suostuisiko Sabres Ruotsalaisen pyyntöön tulla takaisin Liigaan?
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Arehan ilmoitti hakevansa paikkaa ylhäältä kaikin keinoin ja tekevänsä mitä vaan, pelaavansa vaikka pakkina jne.
Sai kuvan, että turha eltellä toivoa, mikä oli reilusti toimittu. Silti täällä elätellään toivoa, ymmärrettävää sekin.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 758
Miten täällä taas otetaan yhden nimimerkin irtoheitto yhtäkkiä totuutena, että "tulijat on tuttuja"? Nimimerkin, jonka viestihistoria ei herätä luottamusta tai vähintään jonka kirjoitustyyli on hyvin epämääräinen.
Muutenkin ihmetyttää miten aikuiset (oletettavasti?) ihmiset täällä odottavat julkistuksia ja kärttävät paljastuksia kärsimättömämmin kuin oma kolmevuotiaani joululahjoja. Vanhalle sosiologille tulee ihan mieleen Neil Postmanin klassikko Huvitamme itsemme hengiltä, jonka teesi oli, että nykyisessä mediaähkyssä ja informaatiotulvassa taannumme henkisesti lapsen tasolle.
Niin, ja tekopyhähän minäkin olen. Kaksisormijärjestelmällä tätä kirjoittelen ja se toinen sormi painelee koko ajan F5.
Okei, suljetaan foorumi tai ainakin tämä HUHUketju. Väärin kirjoitettu, innostuttu jne.
*edit. Väärin oltu myös aikuinen.
 

Luchs

Guest
Miten täällä taas otetaan yhden nimimerkin irtoheitto yhtäkkiä totuutena, että "tulijat on tuttuja"? Nimimerkin, jonka viestihistoria ei herätä luottamusta tai vähintään jonka kirjoitustyyli on hyvin epämääräinen.
Muutenkin ihmetyttää miten aikuiset (oletettavasti?) ihmiset täällä odottavat julkistuksia ja kärttävät paljastuksia kärsimättömämmin kuin oma kolmevuotiaani joululahjoja. Vanhalle sosiologille tulee ihan mieleen Neil Postmanin klassikko Huvitamme itsemme hengiltä, jonka teesi oli, että nykyisessä mediaähkyssä ja informaatiotulvassa taannumme henkisesti lapsen tasolle.
Niin, ja tekopyhähän minäkin olen. Kaksisormijärjestelmällä tätä kirjoittelen ja se toinen sormi painelee koko ajan F5.


Mitäpä tällaisesta, juuri asian ytimeen menevästä vuodatuksesta voi muuta kuin huudella hurraata ja heitellä lakkia ilmaan.

Jos minä lasittunein ilmein naputtaisin jotain tietokonesivun päivityspainiketta vaimo pitäisi minua ääliönä.
Joka minä kyllä olenkin, mutta se ei kuulu tähän.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 536
Vauhkonen näemmä ulos naapurista, kävelisikö kenties vaan toiselle puolelle hallia. Voisi olla myös tämä pelaaja tuttu.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 352
Vauhkonen näemmä ulos naapurista, kävelisikö kenties vaan toiselle puolelle hallia. Voisi olla myös tämä pelaaja tuttu.

Shortsipoikien aikana olisi ollut ihan odotettu hankinta, kun joukkue kaipaa kriittisesti sentteriä, niin hankittaisiin umpilaituri.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 536
Shortsipoikien aikana olisi ollut ihan odotettu hankinta, kun joukkue kaipaa kriittisesti sentteriä, niin hankittaisiin umpilaituri.
En silti vieläkään yllättyisi. Oli vaan jännästi kirjoitettu ”Vauhkosen uusi seura tiedottaa asiasta myöhemmin lisää.”
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 536
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös