Huhuketju 2.0

Status
Viestiketju on suljettu.

hartsa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
679
Jatkosopimuksista en tiedä. Pelaajistoon tulossa enemmän kuin yksi pelaaja. Yhden herran kohdalla tulemme suuresti ihmettelemään hankintaa.
"Yhden Herran kohdalla tulemme suuresti ihmettelemään hankintaa"
Hmmmm, tuo lause näyttäytyy siinä valossa että joku nobody on tulossa jota kukaan ei pidä minään... Toivottavasti tulkitsin väärin viestisi
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 686
Tunkua on ainoastaan laitureiden paikalle, enkä kyllä osaa itse yhdistellä ketään tuohon. Hifkissä hetken pelannut Väyrynen on ainoa jonka keksin.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 972
Tunkua on ainoastaan laitureiden paikalle, enkä kyllä osaa itse yhdistellä ketään tuohon. Hifkissä hetken pelannut Väyrynen on ainoa jonka keksin.

Itse asiassa kelpaisi. Pelasi aivan helvetin hyvin Joensuussa kauden alussa. Mestis-tasolla aivan suvereeni. Ja Ifk:n puolella jengi oli tyytyväinen tämän otteisiin, mutta jäi nobodyn rooliin kun lainamiehiä tuli.
 

Ipa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
777
Tunkua on ainoastaan laitureiden paikalle, enkä kyllä osaa itse yhdistellä ketään tuohon. Hifkissä hetken pelannut Väyrynen on ainoa jonka keksin.
Ilveksen twitterissä on alkanut seuraamaan Väyrysen veli. Aika kaukaa haettua mutta voisiko olla sattumaa. Nyt vaan Twitter bongausta kenen sukulaisia alkanut seuraamaan.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 972
Jos oikeasti tulee enemmän kuin yksi, niin sitten siellä on varmasti tullut takapakkia akselilla Ikonen-Vartiainen.

Mutta jos sieltä tulee Väyrynen, niin sopinee Ilvekseen hyvin. Hoitaa alivoimat, tekee paljon duunia, on nopea ja pystyy myös pisteiden tekoon. Melkeinpä tämä paremmin meille sopii kuin Vartiainen. Eikä varmasti ole kallis.
 
Viimeksi muokattu:

hartsa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
679
Jos jopa 3 uutta pelimiestä tulossa, herää kysymys onko tullut sairastuvalta huonoja uutisia ja sen takia reagoitava?
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 358
Pikkulinnut visertelee, että ainakin Myde ja tosiaan jo ylempänä mainittu Teemu Väyrynen olisi tulossa sisään.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 818
Jos oikeasti tulee enemmän kuin yksi, niin sitten siellä on varmasti tullut takapakkia akselilla Ikonen-Vartiainen.

Tai sitten on tullut Pohjois-Amerikasta puhelua akselille Maccelli-Koppanen.

Pikkulinnut visertelee, että ainakin Myde ja tosiaan jo ylempänä mainittu Teemu Väyrynen olisi tulossa sisään.

Näistähän Väyrynen ei tosiaan olisi varmasti kallis, ja Myde olisi nimenomaan sitä reagointia lainamiesten lähtöön josta Koskela puhui jo aiemmin. Jos kolmas tulee niin olen melko varma siitä, että kyseessä on maalivahti ja samalla oven avauksella on päästy Kolppasesta eroon.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös