Huhuketju 2.0

Status
Viestiketju on suljettu.

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 497
Mattilan tasoa on vaikea tietää.Olisko 4puolustajan joukos?Saisko ylivoimaa?Viime kaudella oli tavoite Parikalla päästä pelaamanaa ylivoimaa ja sekin jäi vähälle ja EHT matseja.Pesiskö Ilveksen nykyiset pakit?Tuskin ainakaan kaikkia.Voin rehellisesti sanoa etten tiedä Mattilan tasoa ni parempi ku antaa pelin aikanaan näyttää taso ni ei mene väärin.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 332
On tosiaan joka keväinen hokema että elokuussa tuloo ne kärkinimet.
...kai tuokin uho joskus osuu kohilleen.

Nyt ei ole "joka kevät", vaan aivan poikkeuksellinen tilanne liigajoukkueille koko SM-liigan historian aikana (#vittujenkevät), jonka taloudellisia vaikutuksia ei kukaan pysty täysin ennustamaan. Voi hyvinkin olla, että elokuussakaan ei tule kärkinimiä ja epidemian toinen aalto siirtää koko sarjan aloituksen. Sponsoreiden ja yritysmyynnin osalta syöksy voi olla niin hurjaa, että joidenkin tähän asti "terveiksi" arvioitujen seurojen olemassaolokin on vaakalaudalla.
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 827
Rajoituksia aletaan purkamaan kohta. Epidemian huippu on tämän kuun lopussa. Kyllä ensi kausi viedään läpi normaalisti 90% varmuudella.

Kookoolla mm. erittäin valmiin oloinen joukkue jo nyt. Tasoerot kasvanevat entisestään Liigassa. Toinen Mattila Ilvekseen ja Leino jäädessä ei huonolta näytä Ilvekselläkään.

ps. Ruotsin värväyskielto ei pidä. Nikkilä, Paajanen sekä Palve ilmeisesti myös tuoreilla papereilla SHL:ään
 

Luchs

Guest
Nyt ei ole "joka kevät", vaan aivan poikkeuksellinen tilanne liigajoukkueille koko SM-liigan historian aikana (#vittujenkevät), jonka taloudellisia vaikutuksia ei kukaan pysty täysin ennustamaan. Voi hyvinkin olla, että elokuussakaan ei tule kärkinimiä ja epidemian toinen aalto siirtää koko sarjan aloituksen. Sponsoreiden ja yritysmyynnin osalta syöksy voi olla niin hurjaa, että joidenkin tähän asti "terveiksi" arvioitujen seurojen olemassaolokin on vaakalaudalla.


Erittäin pätevää tekstiä. Keskustelupalstan seuraajallehan tämä on nollasummapeliä, sillä jos jotain iloista terveysrintamalta viimein saataisiinkin, niin välitön kompensaatio siitä on itku siitä, kun muut saa kaikkee ja me ei saada mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: 17

Bakteeri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
935
Rajoituksia aletaan purkamaan kohta. Epidemian huippu on tämän kuun lopussa. Kyllä ensi kausi viedään läpi normaalisti 90% varmuudella.

Kookoolla mm. erittäin valmiin oloinen joukkue jo nyt. Tasoerot kasvanevat entisestään Liigassa. Toinen Mattila Ilvekseen ja Leino jäädessä ei huonolta näytä Ilvekselläkään.

ps. Ruotsin värväyskielto ei pidä. Nikkilä, Paajanen sekä Palve ilmeisesti myös tuoreilla papereilla SHL:ään

Infektiolääkärit kertovat, että epidemian huippu saavutetaan kesäkuun puolivälissä.
 
  • Tykkää
Reactions: 17

eetuilves1

Rivipelaaja
Viestejä
36
En tiiä onko huhu sillai mut jotenkin luulen et kolppasen sopimus puretaan äskön näin Pispalan portaissa Jerry laakson kaa juoksemassa ja kolppanen veteli röglen takilla ei Ilveksen emt voihan ny pitää mitä haluaa mut vähän outoo sillai
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 359
En tiiä onko huhu sillai mut jotenkin luulen et kolppasen sopimus puretaan äskön näin Pispalan portaissa Jerry laakson kaa juoksemassa ja kolppanen veteli röglen takilla ei Ilveksen emt voihan ny pitää mitä haluaa mut vähän outoo sillai

Tulkintahan se on tämäkin.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 700
En tiiä onko huhu sillai mut jotenkin luulen et kolppasen sopimus puretaan äskön näin Pispalan portaissa Jerry laakson kaa juoksemassa ja kolppanen veteli röglen takilla ei Ilveksen emt voihan ny pitää mitä haluaa mut vähän outoo sillai

Vai niin.
 

Iines

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
255
En tiiä onko huhu sillai mut jotenkin luulen et kolppasen sopimus puretaan äskön näin Pispalan portaissa Jerry laakson kaa juoksemassa ja kolppanen veteli röglen takilla ei Ilveksen emt voihan ny pitää mitä haluaa mut vähän outoo sillai
Kolppanen on pelannut Röglessä, joten todennäköisesti kyseiseltä ajalta oleva takki.
 

Anapoli

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
334
En tiiä onko huhu sillai mut jotenkin luulen et kolppasen sopimus puretaan äskön näin Pispalan portaissa Jerry laakson kaa juoksemassa ja kolppanen veteli röglen takilla ei Ilveksen emt voihan ny pitää mitä haluaa mut vähän outoo sillai

En nyt yleensä näihin puutu, mutta jos sulla on yhtään peruskoulua jäljellä, niin skarppaa vähän siellä äikän tunneilla. Ihan vinkkinä vaan, ilman vittuilua.
 

Ipa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
777
Kyllä ainakin tuntemillani lukihäiriöisillä edes jokunen välimerkki ja iso alkukirjain tekstiin osuu.
Tai sitten kyse on jostakin muusta, mikä meille ei kuulu. Kaikenlaiset ihmiset tervetulleita. Suvussani on esimerkiksi yksi suuri ilves fani, joka on kehitysvammainen. Parempi, että ei lähdetä arvailemaan. Jos häiritsee niin paljon, niin annat asian olla.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Tai sitten kyse on jostakin muusta, mikä meille ei kuulu. Kaikenlaiset ihmiset tervetulleita. Suvussani on esimerkiksi yksi suuri ilves fani, joka on kehitysvammainen. Parempi, että ei lähdetä arvailemaan. Jos häiritsee niin paljon, niin annat asian olla.

Juuri näin.

Muutenkin viestinnän tavat muuttuvat, haluamme sitä tahi emme. Olen esimerkiksi joutunut ikäväkseni myöntämään sen tosiasian, että 1970-80-lukujen kielioppisääntöihin on hyväksytty monia helpotuksia, kun itse olen tottunut noudattamaan säntöjä hyvin tarkasti. Eikö tuo kommentoitia herättänyt kirjoitus ole aika tyypillinen esimerkki tämän päivän mobiiliviestinnästä, jossa esimerkiksi isoihin kirjaimiin ei kiinnitetä sen enempää huomiota?
 

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Juuri näin.

Muutenkin viestinnän tavat muuttuvat, haluamme sitä tahi emme. Olen esimerkiksi joutunut ikäväkseni myöntämään sen tosiasian, että 1970-80-lukujen kielioppisääntöihin on hyväksytty monia helpotuksia, kun itse olen tottunut noudattamaan säntöjä hyvin tarkasti. Eikö tuo kommentoitia herättänyt kirjoitus ole aika tyypillinen esimerkki tämän päivän mobiiliviestinnästä, jossa esimerkiksi isoihin kirjaimiin ei kiinnitetä sen enempää huomiota?
Esimerkiksi toimittajat kirjoittaa Twitterissä kaiken pikkukirjaimilla ja muutenkin vähän sinne päin tahallaan. Kai se on muotia.
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
3 005
Juuri näin.

Muutenkin viestinnän tavat muuttuvat, haluamme sitä tahi emme. Olen esimerkiksi joutunut ikäväkseni myöntämään sen tosiasian, että 1970-80-lukujen kielioppisääntöihin on hyväksytty monia helpotuksia, kun itse olen tottunut noudattamaan säntöjä hyvin tarkasti. Eikö tuo kommentoitia herättänyt kirjoitus ole aika tyypillinen esimerkki tämän päivän mobiiliviestinnästä, jossa esimerkiksi isoihin kirjaimiin ei kiinnitetä sen enempää huomiota?
Niin ja näissä pirun vehkeissä näppäimet pienenee ja iän myötä näkö heiikkee....osu siinä nyt aina oikeaan merkkiin.... Rillit tuppaa oleen aina hukassa....
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös