Huhuketju 2.0

Status
Viestiketju on suljettu.

Janne

Ilves, Colorado, Liverpool
Viestejä
32
Mitä itse kuullut Lahen suunnalta niin Björninen voi kyllä lähteä, mutta silloin puhutaan todella merkittävästä korvauksesta Pelicansille. Eli en usko Ilvekseen tuloon hetkeäkään.
 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
2 921
Jatkoajan Lukko osiosta;

"Ei varsinaisesti Lukkohuhu, mutta jotain huhua on liikkunut Saarelan sopimuksen purkamisesta Ilveksen kanssa. Lähde lähellä Saareloita, mutta jokainen voi silti miettiä minkä painoarvon tälle antaa, kun vastikään allekirjoitti 2+1 vuotisen sopimuksen. "

Näillä näytöillä ei mikään menetys, vaikka potentiaalia olisikin.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 690
Toisaalta yksityisellä sektorilla ja julkisella sektorilla on työelämässä myös monesti tapana, että työpaikan vaihtaminen pidetään omana tietona siihen asti, kunnes on pakko paljastaa. Näin pidetään oma asema hyvänä mahdollisimman pitkään

Nimenomaan tätä tarkoitin. "Saa nähdä, " vastauksia kuulee paljon kun toimittajat kyselevät tulevasta kaudesta. Tähän toimittajat lisäävät että vastaus tuli "hymyssä suin" ja osa kannattajista tietenkin luulee tämän tarkoittavan jatkoa samassa paikassa.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 690
Olisi kyllä outoa tämä Vartiaisen tulo. Miksi ei siirtynyt sitten jo loppukaudeksi Ilvekseen? Reservissä menisi omassa rosterissa kyllä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Näillä näytöillä ei mikään menetys, vaikka potentiaalia olisikin.

Breikkaus on lähellä. Kyllä itseä ainakin harmittaa, jos lähtee.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Vartiaisesta on helppo povata "uutta" yleisön lemmikkiä. Itse olen ainakin sen verran old school hockeyn miehiä, että mun jengiin aina yks hanskat pudottava ukko mahtuu.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 719
Björninen olisi kovin ilvesmäinen haku. Selvästi linja että panostetaan nuoriin ykköskorin pelaajiin ja alle kolmikymppisiin konkareihin. Tuohon vielä kaipaamani palve maitojunalla ykkösen keskelle Eemelin ja Joonan kaveriksi.
 

KarstaLokki

Luottopelaaja
Viestejä
1 294
En haluaisi pilata kenenkään iloa, mutta Björninen ei ole Ilvekseen tulossa. Joko pelaa ensi kauden Pelicansissa ja lähtee ulkomaille kyseisen kauden jälkeen tai jos purkaa lähiaikoina sopimuksen Pelicansin kanssa niin lähtee ulkomaille ensi kaudeksi. Björnisestä löytyy sadan prosentin varmuudella kysyntää ulkomailta.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 905
En haluaisi pilata kenenkään iloa, mutta Björninen ei ole Ilvekseen tulossa. Joko pelaa ensi kauden Pelicansissa ja lähtee ulkomaille kyseisen kauden jälkeen tai jos purkaa lähiaikoina sopimuksen Pelicansin kanssa niin lähtee ulkomaille ensi kaudeksi. Björnisestä löytyy sadan prosentin varmuudella kysyntää ulkomailta.
En oikein ymmärrä tommosia Björninen Ilvekseen huhuja. Yks epäuskottavimmista huhuista ikinä. Milloin olette nähneet liigan huippusentterin siirtyvän kotimaan sisällä liigaseurasta toiseen kesäkaudella kesken sopimuksen.

No voin kertoo, ette ikinä. Tuskin nytkään.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 942
Nimenomaan tätä tarkoitin. "Saa nähdä, " vastauksia kuulee paljon kun toimittajat kyselevät tulevasta kaudesta. Tähän toimittajat lisäävät että vastaus tuli "hymyssä suin" ja osa kannattajista tietenkin luulee tämän tarkoittavan jatkoa samassa paikassa.

Tässä tapauksessa Leino ei antanut edes ihan ympäripyöreää vastausta, vaan totesi että "näillä näkymin joo".
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 690
Tässä tapauksessa Leino ei antanut edes ihan ympäripyöreää vastausta, vaan totesi että "näillä näkymin joo".

Joo niin vastasi. Mutta itse olen sillä kannalla, että Leinon tulevaisuus on ollut selvä pidemmän aikaa myös Ilvekselle.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Sellaista kuulin ja en pidä ollenkaan mahdottomana. Ilveksessä ei jatka se on varma!

Kolppasen Ilveksessä jatkamattomuuden voi jo päätellä siitä, että uusi ykköskassari on kiinnitetty ja Mäkiniemikin on ajanut ohi..
 

Beni

Rivipelaaja
Viestejä
29
Kolppasen Ilveksessä jatkamattomuuden voi jo päätellä siitä, että uusi ykköskassari on kiinnitetty ja Mäkiniemikin on ajanut ohi..
Totta sekin, Kolppanen haluaa kuulemma jatkaa liigassa ja Pelicans olisi tarjonnut jotain sopimusta sisältäen oletettavasti koeajan
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 516
Sellaista kuulin ja en pidä ollenkaan mahdottomana. Ilveksessä ei jatka se on varma!
Joo, ei mahdoton kun Ilveksessä ei jatka. Harmi sinänsä, pidän Koposta kovasti. Fakta on kyllä että ei kulkenut tällä kaudella sitten yhtään. Toivottavasti löytää pelin ja saa peliaikaa liigasta niin sitten sais taas parin vuoden päästä tulla uusiks koittaan Ipaan!
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös