Huhuketju 2.0

Status
Viestiketju on suljettu.

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 953
Kyllä tämä Lucenius juttu mahtuu Ilveksen mokat kaudella 18-19 ihan top-ykköseks....
Alkaakohan nämä hankinnat rapista Leinoa oli huhuiltu myös valtran suuntaan....
Ei sitten mene millään mokiin. MIään takeita siitä, että olisi täällä pärjännyt, ei ole. Lisäksi kyseessä on vain huhu, että olisi itseään tarjonnut tänne. Sinä, enkä minä ,tiedä miten asiat oikeasti menivät.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Ei sitten mene millään mokiin. MIään takeita siitä, että olisi täällä pärjännyt, ei ole. Lisäksi kyseessä on vain huhu, että olisi itseään tarjonnut tänne. Sinä, enkä minä ,tiedä miten asiat oikeasti menivät.
pinna per peli, siinä takeita että ois pärjänny ja vahvistanu joukkuetta. Meillä ois nyt se 2-ketjukin jota oikeesti tarvittas
 

Luchs

Guest
Nykyajan lätkä on (suomessakin) ammattilaisurheilua, joka tarkoittaa että kun lyöt pöytään tarpeeksi seteleitä ja/tai etuja, mahdollisuuden menestyä, mahdollisuuden jatkaa uraasi, mahdollisuuden pysyä paikkakunnalla tai mitkä tahansa näiden eri yhdistelmistä, on seuralogo toissijainen asia.
 

Kyy001

Guest
Minä kun luulin että tämä oli Huhuketju? Voisiko tuolla Luceniuksen perään itkemiselle ja toimiston siitä arvostelemiselle avata oman ketjunsa?
 

Ipa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
777
Ei sitten mene millään mokiin. MIään takeita siitä, että olisi täällä pärjännyt, ei ole. Lisäksi kyseessä on vain huhu, että olisi itseään tarjonnut tänne. Sinä, enkä minä ,tiedä miten asiat oikeasti menivät.
Kyllä oli tarjonnut itseään Ilvekseen sekä Tapparaan ilmaisella koe-ajalla. Tämä tieto 100% varma.
 

S_Kuusisto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
536
Kunto huhuilee jatkoajan puolella, että Ilveksellä olisi jo sopimus ensi kaudesta neljän sentterin kanssa Ruotsalaisen (ja Savilahden) lisäksi. Mieho ja Vainionpää täyttää noista paikoista kaksi, Leino lienee julkinen salaisuus, mutta onko kellään hyviä arvauksia neljännestä? Kunto kuvailee tätä pelaajaa seuraavasti: "Siellä on yksi sentteri, joka ei ole ollut missään spekulaatioissa. Tuskin sanoo nimenä Ilveksen kannattajille paljoakaan. Jos olen haistellut tämän oikein, niin itse olen hankintaan erittäin tyytyväinen. Mutta katsotaan nyt. "

sekä aiemmin:

"-- pelaajatyyppinä mielestäni hyvin poikkeava Miehosta ja Vainionpäästä. Nimi ei varmaan herätä isoja tunteita, mutta oleellisempaa kuin se, että kuka on kakkos- tai kolmossentteri, on se kuinka yhteispeli lähtee sujumaan laituriparin kanssa. "

Näiden vihjeiden perusteella paras lukemani arvaus on Joona Monto. Tuleeko mieleen muita ehdokkaita?
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 074
Kyllä oli tarjonnut itseään Ilvekseen sekä Tapparaan ilmaisella koe-ajalla. Tämä tieto 100% varma.

Kaikki varmasti tietävät Luceniuksen pelilliset taidot, ja sen puolesta olisi mennyt heittämällä joukkueeseen.

Mutta monet tietävät myös hänen arvaamattoman luonteensa, joka olisi voinut pahimmillaan rikkoa joukkuehengen. Siksi mielestäni Ilves teki oikean ratkaisun, kun jätti väliin tällä kertaa.
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 074
Kunto huhuilee jatkoajan puolella, että Ilveksellä olisi jo sopimus ensi kaudesta neljän sentterin kanssa Ruotsalaisen (ja Savilahden) lisäksi. Mieho ja Vainionpää täyttää noista paikoista kaksi, Leino lienee julkinen salaisuus, mutta onko kellään hyviä arvauksia neljännestä? Kunto kuvailee tätä pelaajaa seuraavasti: "Siellä on yksi sentteri, joka ei ole ollut missään spekulaatioissa. Tuskin sanoo nimenä Ilveksen kannattajille paljoakaan. Jos olen haistellut tämän oikein, niin itse olen hankintaan erittäin tyytyväinen. Mutta katsotaan nyt. "

sekä aiemmin:

"-- pelaajatyyppinä mielestäni hyvin poikkeava Miehosta ja Vainionpäästä. Nimi ei varmaan herätä isoja tunteita, mutta oleellisempaa kuin se, että kuka on kakkos- tai kolmossentteri, on se kuinka yhteispeli lähtee sujumaan laituriparin kanssa. "

Näiden vihjeiden perusteella paras lukemani arvaus on Joona Monto. Tuleeko mieleen muita ehdokkaita?

Monto kuulostaa hyvälle.

Lisäksi toivoisin,että Ahopellolle tehtäisiin sopimus, ja hänestä kehitettäisiin rauhassa hyvä liigapelaaja, koska potentiaalia on.

Valitettavasti Miehon varaan ei voi paljon laskea, loukkaantumishistoriansa takia
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 953
Huomatkaa nuo "nimenä Ilveksen kannattajille". Aikalailla suurimmalle osalle Monto ei sano nimenä mitään.
 

Tervaskanto

Luottopelaaja
Viestejä
1 213
Jos huhutut Monto ja Leino toteutuisivat, meillä olisi Artun lisäksi Mieho ja Vainionpää keskellä. Siinä olisi jo kova runko.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 953
Monto oli jo mainittu ketjussa useamman kerran, eli ei liene hän.
Riippuu tarkoittiko Kunto "foorumin kirjoittelijoille" vai yleensäkin "ilveksen kannattajille". Ensimmäiselle osalle Monto nimenä sanoo jotakin, jälkimmäisille suurimmaksi osaksi ei.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös