Huhuketju 2.0

Status
Viestiketju on suljettu.

LentsunIpa

1931
Viestejä
744
Aika lentokeli taas huhuketjussa. Maalahti ei mitä ilmeisemmin ole tulossa ilvekseen.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 873
Myös Kunyk tuntuu kaukaa haetulta. Tuskin Ilves on pystynyt etukäteen varautumaan Aren mahdolliseen Nhl-soppariin ihan noin isosti.
 

Kunto

Luottopelaaja
Viestejä
1 607
En tiedä, mutta sen tiedän, että jos etukäteen pullistellaan imukyvyllä ja hankinnoilla, niin saa ne kovia ollakkin.
Kunyk, Platt ja Leino hyökkäykseen Ruotsalaisen ja Suomen jäädessä, niin puheilla on todellakin katetta.

Nyt on mennyt itseltäni ohi tuo Ilveksen pullistelu imukyvyllä. Kerrotko vielä missä näin olet kuullut tai lukenut?
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

Iines

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
255
Plattilla saattaa toki olla muitakin vaihtoehtoja kuin Jokerit tai Ilves. Esimerkiksi kotimaassaan Valko-Venäjällä verotus on paljon pienempi.
Platt itse useamman kerran sanonut Minskin olevan menneisyyttä. Maajoukkueeseen on edelleen menossa, kunhan on pelikuntoinen (käsivamma).
 

Kunto

Luottopelaaja
Viestejä
1 607
Huhuketju on nimensä veroisesti huhuketju ja täälläkin kasatut kokoonpanot alkavat osittain näyttämään fantasiaketjuilta.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Hyvin mielenkiintoisia huhuja, olkoon totuuspohjaisia tai ei. Are todennäköisemmin lähtee kokeilemaan siipiään ison veden taakse (omaa arvelua) Suomikin kelpaisi varmasti jollekkin KHL jengille, eriasia onko se tämän hetken suunnitelmissa kapulla.

Tiedä sitten onko se kesä Ilves fanin parasta aikaa, mutta mielenkiinnolla odotan mitä sieltä tulee kun joukkue julkaistaan.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 946
Huhuketju on nimensä veroisesti huhuketju ja täälläkin kasatut kokoonpanot alkavat osittain näyttämään fantasiaketjuilta.
Huhuketjussa usein huhuja käsitellään.
Tosin.. liian usein kaikkea muutakin.
Nähtäväksi jää, mikä on todellisuus lopulta.. vahvistuuko Ilves ensikauteen ja miten paljon.
Jos Ruotsalainen esim. lähtee, niin pitää korvaajan kovaa tasoa ollakkin. Ymmärrän jos ei ole, mutta silloin kokoonpano on heikentynyt tältä osin.
Kylmä tosiasia ilman selityksiä.
 

Kunto

Luottopelaaja
Viestejä
1 607
Huhuketjussa usein huhuja käsitellään.
Tosin.. liian usein kaikkea muutakin.
Nähtäväksi jää, mikä on todellisuus lopulta.. vahvistuuko Ilves ensikauteen ja miten paljon.
Jos Ruotsalainen esim. lähtee, niin pitää korvaajan kovaa tasoa ollakkin. Ymmärrän jos ei ole, mutta silloin kokoonpano on heikentynyt tältä osin.
Kylmä tosiasia ilman selityksiä.

Mutta avaa nyt sitä, että missä Ilves on pullistellut imukyvyllä. Itse olen kirjoittanut, että tämän kauden joukkue päästiin kokoamaan sijaluvuilta 12-15 ja ensi kauden joukkue päästiin rakentamaan jo sijan kymppi tienoilta.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 703
Itse olen epäillyt kuukausia kolmikon suomi ruotsalainen rautiainen pysymistä ipassa tämän kauden jälkeen joka tosin on palstalaisten toimesta järjestään tyrmätty. Itse uskon valitettavasti näin käyvän ihan perusteella että huomattavasti heikommatkin kaverit kelpaavat Suomen rajojen ulkopuolelle pohjois-Amerikkaa myöten. Jos Näin käy, on iso haaste löytää yksilöinä yhtä kovat korvaajat , puhumattakaan että näiden kemiat toimisivat kuten tällä nykykolmikolla on toiminut. Vielä kun lähtijöiden lista todennäköisesti vielä kasvaa nimellä Laaksonen. Tulee joukkueeseen uusina niminä ketä tahansa on kova työ saada yhtä kova nippu lisäksi hitsautumaan yhteen kuin on tänä talvena onnistuneesti tapahtunut. Haaste on kova . Tuo nyky-ykkösvitja määrittelee pitkälle ensikauden menestystä, jääkö se, vai lähtevätkö seurasta.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 946
Mutta avaa nyt sitä, että missä Ilves on pullistellut imukyvyllä. Itse olen kirjoittanut, että tämän kauden joukkue päästiin kokoamaan sijaluvuilta 12-15 ja ensi kauden joukkue päästiin rakentamaan jo sijan kymppi tienoilta.
En ole väittänytkään sinun niin kirjoittaneen.
Näin kerrotaan Jalon sanoneen, voin kyllä sen kirjoituksen tuolta esiin kaivaa.
Joukkueen rakentaminen on tyhjänpäiväinen lause, jos tärkeimmät rakennuspalikat aina katoaa ja paikkaus tehdään heikommalla pelaajalla.
Ymmärrän edelleen tilanteen, enkä sorru johonkin Tapparaan edes vertaamaan. HPK:n taso kuitenkin pitäisi tavoittaa jo ensikaudella.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Mutta avaa nyt sitä, että missä Ilves on pullistellut imukyvyllä. Itse olen kirjoittanut, että tämän kauden joukkue päästiin kokoamaan sijaluvuilta 12-15 ja ensi kauden joukkue päästiin rakentamaan jo sijan kymppi tienoilta.

Onko Liigassa otettu käyttöön jokin NHL-tyylinen draft, jossa sijoitukset ratkaisevat?
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 647
Mutta avaa nyt sitä, että missä Ilves on pullistellut imukyvyllä. Itse olen kirjoittanut, että tämän kauden joukkue päästiin kokoamaan sijaluvuilta 12-15 ja ensi kauden joukkue päästiin rakentamaan jo sijan kymppi tienoilta.

Olin kyllä pientä myhäilyä aistivinani kirjoituksissasi, kun olit saanut ilmeisesti sisäpiirin tietoa "kassakaappisopimuksista". Nyt sitten on pientä jarruttelun makua. Onko ihan virheellisiä tulkintoja?
 

Paatelainen

Guest
Olin kyllä pientä myhäilyä aistivinani kirjoituksissasi, kun olit saanut ilmeisesti sisäpiirin tietoa "kassakaappisopimuksista". Nyt sitten on pientä jarruttelun makua. Onko ihan virheellisiä tulkintoja?

Tuossa oli viime viikolla hehkutusta kuinka hyvä tilanne on ensi kautta ajatellen, mutta kyllä joukkueen täydennysosaston täytyy olla todella kovia, jos Ruotsalainen, Rautiainen ja pahimmassa tapauksessa vielä Suomi nostavat kytkintä. Viime viikolla naureskeltiin, että ei ole mitään pelkoa Ruotsalaisen lähdöstä. Aivan mihinkäs se nyt Ilveksestä lähtisi, kun ei ole mitään huhujakaan.
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 647
Tuossa oli viime viikolla hehkutusta kuinka hyvä tilanne on ensi kautta ajatellen, mutta kyllä joukkueen täydennysosaston täytyy olla todella kovia, jos Ruotsalainen, Rautiainen ja pahimmassa tapauksessa vielä Suomi nostavat kytkintä. Viime viikolla naureskeltiin, että ei ole mitään pelkoa Ruotsalaisen lähdöstä. Aivan mihinkäs se nyt Ilveksestä lähtisi, kun ei ole mitään huhujakaan.

Joo itte kyllä koitin vähän sanoa, että saattaa olla vaara menettää Ruotsalainen ja Suomi. Rautiaisen lähtöä ulkomaille pidin selvänä. Toivottavasti edes Suomi jää.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 946
Luotan Jaloon ja uuteen johtoon. On kuitenkin niin, että tosiasiat pitää pystyä myöntämään.
Joukkuetta rakennetaan, mutta talous edellä, eikä koskaan oikein valmiiksi asti.
Ensikauteen ollaan taas entistä vahvempia. Mm. Leinoa huhuttiin Tammisen paikkaajaksi.. loistavaa.
Mutta sitten käykin niin, että kärkiosaaminen vaihtaa jälleen maisemaa. Tammisen paikkaaja tuleekin Mestiksestä.
Joukkue rakennetaan lähelle läpimurtoa, kunnes se hajoaa ja kaikki alkaa alusta.
Tilanne on haastava, kaikilta muiltakin viedään kermat kakun päältä.
Samaan aikaan on junnupuolella suvantovaihe. Uusia Meskasia, Ikosia ja Suomia ei ole näköpiirissä ihan nopeasti.
Pointtini on, että jossain vaiheessa on tultava SE kausi. Ei aina rakennusvaihe ja tavoite ensikaudessa. Rakentaminen nykypäivänä on todella vaikeaa.. yllä mainituista seikoista johtuen.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 966
Kyllä kausarimyyntiin vaikuttaa melkoisesti tieto tai julkistus siitä, että ketä tulossa ja pystytäänkö huiput pitämään. Itse ainakin katson tilannetta pitkälle loppukesään, ennenkuin teen tulevan kauden ostopäätöstä. Irtolipuillakin on ihan jees käydä hallissa.

Se on selvää, että vähintäinkin tuo HPKn taso on saavutettava jo ensi kaudella.

Mutta pelataas nyt tämä kausi loppuun ja nautitaan.
 

Paatelainen

Guest
Luotan Jaloon ja uuteen johtoon. On kuitenkin niin, että tosiasiat pitää pystyä myöntämään.
Joukkuetta rakennetaan, mutta talous edellä, eikä koskaan oikein valmiiksi asti.
Ensikauteen ollaan taas entistä vahvempia. Mm. Leinoa huhuttiin Tammisen paikkaajaksi.. loistavaa.
Mutta sitten käykin niin, että kärkiosaaminen vaihtaa jälleen maisemaa. Tammisen paikkaaja tuleekin Mestiksestä.
Joukkue rakennetaan lähelle läpimurtoa, kunnes se hajoaa ja kaikki alkaa alusta.
Tilanne on haastava, kaikilta muiltakin viedään kermat kakun päältä.
Samaan aikaan on junnupuolella suvantovaihe. Uusia Meskasia, Ikosia ja Suomia ei ole näköpiirissä ihan nopeasti.
Pointtini on, että jossain vaiheessa on tultava SE kausi. Ei aina rakennusvaihe ja tavoite ensikaudessa. Rakentaminen nykypäivänä on todella vaikeaa.. yllä mainituista seikoista johtuen.

Tästähän tässä on kysymys, joka kauden päätteeksi meidän timantit näyttävät lähtevän. Tämä ei ole ensi kautta ajatellen mikään yllätys eikä saa varsinkaan joukkueenrakentajille tulla yllätyksenä. Kaikki kaikessa on tuo kyky löytää niitä uusia pelaajia, jotta menestys olisi mahdollista. Nyt odotetaan mitä julkistetaan.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 946
Tästähän tässä on kysymys, joka kauden päätteeksi meidän timantit näyttävät lähtevän. Tämä ei ole ensi kautta ajatellen mikään yllätys eikä saa varsinkaan joukkueenrakentajille tulla yllätyksenä. Kaikki kaikessa on tuo kyky löytää niitä uusia pelaajia, jotta menestys olisi mahdollista. Nyt odotetaan mitä julkistetaan.
Jos Ruotsalaisen mahdollinen lähtö korvataan tandemilla Leino-Kunyk olen tyytyväinen. Kumpikaan ei yksin korvaa Ruotsalaista, mutta heitä on kaksi. Joukkue vahvistuisi. Voi kun nytkin Kärppiä vastaan olisi laittaa kaksi tehokasta ketjua. Tilanne olisi täysin erillainen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös