Huhuketju 2.0

Status
Viestiketju on suljettu.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 345
Se fiilis, kun Laaksonen pystyt pelaamaan huomenna?
 

Mielensäpahoittaja

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
416
Ihan kiva uutinen noin tulevaisuutta ajatellen, mutta ei tee Ilveksestä sen parempaa tai huonompaa tällä hetkellä. Ketään tuskin on enää tulossa tällä kaudella. Hieman jopa vituttaa tuo sometiimin ”hehkutus” jokaisesta uutisesta, kaikki tietävät, että Ilvesfanit odottavat vahvistuksia kuin kuuta nousevaa. Sitten ensin kisutellaan kohta julkaistavalla uutisella joka onkin sitten tämä. Ja niinpä siellä alkaa muuten olla ensi kauden runko puolustajienkin osalta kasassa: Vainio, Parikka, Salmela, Matinpalo kyllä varmasti ens vuonna taistellaan välieräpaikasta
 

niemi637

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
249
Huomenna tulossa loppukauden pelaajasopimus.. Tälläisen huhun olen kuullut Ilveksen toimistohenkilöltä.. Nää on itsellä ollut seillaisia 50/50 osumia. Jotenka ei kannata kauheasti karvoja pitää pystyssä.. Pelaajaa en viitsi mainita..
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
2 976
On se nyt kumma jos Ikosen 3vuoden jatkokaan ei kelpaa...
Kuka niin väittää ettei kelpaa? Tämäkin kausi hieman kesken et olis tähän yhteyteen sopinut vaikka joku sentteri uutinen koskien loppukautta. Vai odotetaanko taas että kestohuhu Platt palaa takaisin nostaa päätään. Niin kuin kai kohta 5vuotta sitä tehnyt.
 

Åkerman

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
780
Huomenna tulossa loppukauden pelaajasopimus.. Tälläisen huhun olen kuullut Ilveksen toimistohenkilöltä.. Nää on itsellä ollut seillaisia 50/50 osumia. Jotenka ei kannata kauheasti karvoja pitää pystyssä.. Pelaajaa en viitsi mainita..

No voisitko edes pelaajan pelipaikan ja kansalaisuuden kertoa?

Ei se niin vakavaa ole, jos ei huhu osukaan.
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 944
Kyllähän pelaajatkin ihmisiä ovat. Tuollaiset jatkot nuorille pelaajille osoittaa luottamusta, vapauttaa paineita ja lisää sitoutumista.

Tämä vain huomiona ajatukseen:"ei paranna tai huononna Ilvestä nyt". Varsinaisesti ei takaa, että Ikonen painais loppukaudella 30pts lisää jne, mut kyl ite innostuin uutisesta.

En myöskään väitä, etteikö esimerkiksi keskikaistalla olisi absolutistia selvempi tarve vahvistukselle NYT. Tilanteesta tarkemmin tietämättä en kommentoi enempää.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Kuka niin väittää ettei kelpaa? Tämäkin kausi hieman kesken et olis tähän yhteyteen sopinut vaikka joku sentteri uutinen koskien loppukautta. Vai odotetaanko taas että kestohuhu Platt palaa takaisin nostaa päätään. Niin kuin kai kohta 5vuotta sitä tehnyt.

Platt- Sandell- Ruotsalainen tää on meidän 1-ketju ja yv:n pyörittäjä ens kautena;)
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Kuka niin väittää ettei kelpaa? Tämäkin kausi hieman kesken et olis tähän yhteyteen sopinut vaikka joku sentteri uutinen koskien loppukautta. Vai odotetaanko taas että kestohuhu Platt palaa takaisin nostaa päätään. Niin kuin kai kohta 5vuotta sitä tehnyt.
Kyllähän tuosta mielensäpahoittajan viestistä vähän sellainen fiilis tulee, että v*tuiksihan tämäkin meni. Tai en tiedä oliko tämä kritiikki sitten osoitettu sometiimiä kohtaan..

Itse ainakin olen vilpittömän onnellinen että Joona jatkaa meillä (toivottavasti) kolme seuraavaakun kautta. Kauas on tultu pajuojan painiverkkareista.
 

Fiilis

Rivipelaaja
Viestejä
67
Tiivola, Makkonen -akseli sopis kuvaan, tuskin vielä Jukureilla tai KK:lla tyhjennellään kun kuukausi aikaa pelailla. Tietysti Jokerikortti Keränen on myös tyrkyllä, mut heikosti pelaa sentteriä ja omaa päätä Micke, vaikka maaliin ylivoimalta osuiskin..
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös