Huhuketju 2.0

Status
Viestiketju on suljettu.

Petelius

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
658
Jos juuri tällä viikolla on asian kanssa jotain tekemistä, niin AHL alkaa nyt tulevana viikonloppuna
Kun meillä julkaistiin että sarja pelataan loppuun joka tapauksessa ja Suomessa tämä korona tilanne on kuitenkin merkittävästi parempi kuin p-amerikassa, niin sieltä voisi olla saatavissa muitakin kuin kotimaisia vahvistuksia ja jopa kokeneempia kavereita ikähaarukassa 26-30v joiden ura on jäänyt AHL polkemaan paikallaan ja tällaisessa tilanteessa voisi tulla isoon rooliin uraansa vauhdittamaan.
 

Anapoli

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
334
En tiedä, Konnakin tuntuu jollain tasolla jopa mahdolliselta. Näin jo unta, että olin Helsinki-Vantaalla maski päässä kädessäni kyltti, jossa luki Ruotsalainen. Herätessäni pyyhin onnen kyyneleet tyynyliinaan ja laitoin kahvit porisemaan.

Mä näin viimeyönä unta, että olin täpötäydessä Hakametsässä, paikallispelissä. Ilveksen Arttu Ruotsalainen roikkui Tapparan Petri Kontiolan hihassa tämän painaessa väkisin karkuun ja ratkaisten ottelun jatkoajalla Tapparalle.

Että kyllä Arttu on jo käytännössä varma. Vaikka outo uni kyllä... Mut unissa tapahtuu mahdottomia. Konna muka painelis Artulta karkuun... Ja että Tappara vielä voittas.
 
Viimeksi muokattu:

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Jos juuri tällä viikolla on asian kanssa jotain tekemistä, niin AHL alkaa nyt tulevana viikonloppuna. "Ylimääräisille" on siis pelipaikat hakusessa tai vastaavasti viimeisen kauden pelaajat saatetaan ulostaa waiwersin kautta.

HPK on tyhjennysmyyntien karkkikauppa, mutta aukeneekohan ihan vielä? Kontiola ja Ilves kaikesta huolimatta kuulostaa yhä kovin kummalliselta. HPK:sta realistisempi vaihtoehto olisi vanhempi versio Ikosista ja ei välttämättä huono sellainen.
En usko Kontiolaan, hänet olisi saatu jo kauden alkuun, jos näin haluttu olisi.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 730
En usko Kontiolaan, hänet olisi saatu jo kauden alkuun, jos näin haluttu olisi.

Hyvin mahdollista. Toki itse olen kirjoittanut, että Kontiola saattoi olla viime keväänä yksi mahdollinen vaihtoehto kun täytettiin Leinon jättämää aukkoa. Tuolloin vain Kontiola saattoi pitää omaa pyyntiään huomattavasti korkeammalla, mihin sitten joutui paljon myöhemmin tyytymään HPK:n kanssa. Roman oli todennäköisesti tuolloin huomattavasti edullisempi ratkaisu + mahdolliset muut syyt tukivat tuota päätöstä.

Jos tässä teoriassa on jotain perää, niin eiköhän lopputulema harmita tällä hetkellä kumpaakin osapuolta.
 

Pas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
604
Tuo kyseinen Jack on muuten kova kaveri. Pelaa lähes kaikkia mahdollisia lajeja... Kuuluu samaan huippuammattilaisten joukkoon kuin Slerban veljekset, Metrn ja Sentn sekä Anna Pärssonin sisarusparven toinen kuuluisuus, Pim Pärsson...

Ps. tulee kohta jännetupin tulehdus tästä F5:sen takomisesta
 
  • Tykkää
Reactions: Pok

jäsen J

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
530
Tuttuja pelaajia, maalivahti ja sentteri. Siis tulossa, ehkä loppuviikon akselilla jotai kuuluu. :cool:
 

17

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
811
Otto koivula? Oli lainalla Hifkiin, jää yli AHL:ssä ja glorious paluu ipaan?
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös