Huhuketju 2.0

Status
Viestiketju on suljettu.

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Tällä hetkellä F5 rämpytys turhaa. Melkein viikon verran korvaajaa etsitty tuloksetta. Toivotaan ja odotellaan.
Damn, ei sitten saatu mitään diiliä Bostonin kanssa? Aika myöhään kuitenkin lopullinen päätös Bostonilta venyi, jos vain viikon verran etsitty korvaajaa.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 486
Damn, ei sitten saatu mitään diiliä Bostonin kanssa? Aika myöhään kuitenkin lopullinen päätös Bostonilta venyi, jos vain viikon verran etsitty korvaajaa.
Pitää muistaa, että ei ollut mahdollista ottaa riskiä hankkia ”korvaavaa” sentteriä aikaisemmin, jos Koppanen olisikin jäänyt. Koppasen jatko oli hyvin mahdollinen, johon Ilveksen oli uskottava.
 

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 666
Positiivista tässä on se, että ollaan reagoitu. Kovin vaikeaksi tämä menee nyt, kun upporikas ja rutiköyhä on realisoitunut ja Roman oli huti.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 756
Eiköhän tätä ole muutkin kyselleet. Taitaa vaan soppari olla turhan rahakas näin korona-aikoina. Vaikka kuinka nykyinen seura maksaisi osan.

Tämä tuntuu olevan vaikea asia joidenkin tajuta. Morley ei ole halpa ja tässä tilanteessa siihen ei ole varaa. Sitä on ainakaan turha väittää, että irtoisi halvalla kun ei ole Ruotsissa kausi lähtenyt hyvin käyntiin.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 943
Aika jännä että korvaajaa ei löydy vaikka pelaajia on tarjolla vaikka ja kuinka paljon.
Ilveksellä tuskin on laittaa rahaa hankintoihin vaikka kuinka ja paljon ja se todennäköisesti pienentää tarjontaa aika isosti.

Uskoisin tähtäimessä olevan NHL/AHL lainoja, mitkä ilmeisesti tulisivat Ilvekselle paljon edullisemmaksi.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 083
Kyllä se taitaa olla tosiasia, että ketään ei hankita... laina lienee ainoa mahdollinen. KooKoohan tämän jo karusti toi esille... tiukkaa on ja varmasti Ilvekselläkin.

Mutta karuahan tämä nyt on... Ilveksen uhkapeli realisoitui nyt aika karulla tavalla.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Tämä tuntuu olevan vaikea asia joidenkin tajuta. Morley ei ole halpa ja tässä tilanteessa siihen ei ole varaa. Sitä on ainakaan turha väittää, että irtoisi halvalla kun ei ole Ruotsissa kausi lähtenyt hyvin käyntiin.

Tämä.

En oikein ymmärrä näitä kaikennäkösiä plattejä,perttuja yms.

Ilvekseen ei varmastikaan mistään huippu-Liigasta tule huippupelaajaa.

Kova nimi voidaan saada jostain AHL-joukkueesta lainalle. Se on Ilveksen mahdollisuus...

Ja kotimaiset pelaajat olisi aina varmempi vaihtoehto. Tietää mihin tulee ja mitä vaaditaan.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 943
Kyllä se taitaa olla tosiasia, että ketään ei hankita... laina lienee ainoa mahdollinen. KooKoohan tämän jo karusti toi esille... tiukkaa on ja varmasti Ilvekselläkin.

Mutta karuahan tämä nyt on... Ilveksen uhkapeli realisoitui nyt aika karulla tavalla.
Minä en ihan ymmärrä tätä uhkapelisanaa tässä yhteydessä. Ilman lainojako olisi pitänyt kauteen lähteä? Ja hankkia hintava Kontiola ilman lainoja ja mukaan vielä kallis pakki ja ehkä vielä toinenkin sentteri ja veskakin kauden alusta lähtien. Kiinnittää niihin joku minimissään 0,5milj € niin eikö se olisi ollut vasta sitä uhkapeliä tällaisena korona-aikana?

Mun mielestä Ilves pelannut varman päälle parhaansa mukaan vältellen taloudellista katastrofia.

Tässä kun pitää sitä talouttakin ajatella. Mun mielestä Ilves on toiminut todella viisaasti ja varman päälle taloudelliset resurssit huomioon ottaen.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 083
Minä en ihan ymmärrä tätä uhkapelisanaa tässä yhteydessä. Ilman lainojako olisi pitänyt kauteen lähteä? Ja hankkia hintava Kontiola ilman lainoja ja mukaan vielä kallis pakki ja ehkä vielä toinenkin sentteri ja veskakin kauden alusta lähtien. Kiinnittää niihin joku minimissään 0,5milj € niin eikö se olisi ollut vasta sitä uhkapeliä tällaisena korona-aikana?

Mun mielestä Ilves pelannut varman päälle parhaansa mukaan vältellen taloudellista katastrofia.

Tässä kun pitää sitä talouttakin ajatella. Mun mielestä Ilves on toiminut todella viisaasti ja varman päälle taloudelliset resurssit huomioon ottaen.

Taloudellisesti varmasti oikea ratkaisu, mutta tiedossa oli piilevänä se, että suurin osa lainoista lähtee veks ja nythän se realisoitui.

Edelleen, mahdollisuudet ovat olemassa, mutta ne pienenivät oleellisesti.

Kohtahan me näemmä onko vaikutus suuri, pieni vai lähes olematon.
 

Bakteeri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
942
Taloudellisesti varmasti oikea ratkaisu, mutta tiedossa oli piilevänä se, että suurin osa lainoista lähtee veks ja nythän se realisoitui.

Edelleen, mahdollisuudet ovat olemassa, mutta ne pienenivät oleellisesti.

Kohtahan me näemmä onko vaikutus suuri, pieni vai lähes olematon.
Mieluummin loppukaudesta täysi pannukakku kuin se, että tarvii laittaa lappu luukulle, kuten KooKoo:n tj väläytteli.

Itse annan täyden tukeni Ilveksen tämän hetkiselle strategialla ja sille, että lainapelaajiin turvauduttiin vaikka riskit tiedostettiin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös