Huhuketju 2.0

Status
Viestiketju on suljettu.

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 479
Edelleen kuka on puhut hyökkääjästä? En minä. Lupauduin poistumaan foorumilta, jos Laaksonen ei pelaa Lukkossa/Pelicanssissa alkukautta lainalla.

Sen verran voin lyödä pääni pantiksi.

E. Punakone ei myöskään kumonnut puolustajan tuloa vaan komppasi, että näin voi hyvin tapahtua vielä.

Pahoittelen isosti, että kolmea ei tullu. Tälläisessä käsityksessä olin, mutta näköjään vielä ei julkaistu.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Edelleen kuka on puhut hyökkääjästä? En minä. Lupauduin poistumaan foorumilta, jos Laaksonen ei pelaa Lukkossa/Pelicanssissa alkukautta lainalla.

Sen verran voin lyödä pääni pantiksi.

E. Punakone ei myöskään kumonnut puolustajan tuloa vaan komppasi, että näin voi hyvin tapahtua vielä.

Tätä hyökkääjän hankinnan spekulointia ihmettelin myös itsekin. Joukkueessa on jo nyt kentällisen verran liigatason hyökkääjiä rotaatiossa.
 

Mikke

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
323
Punakoneen viestin perusteella pakki olisi tsekkiläinen ja liittyisi mahdollisesti jotenkin Jokereihin.

David Sklenickalla on Jokereihin voimassaoleva sopimus ja rooli voi olla ensi kaudella rotaatiossa. Olikos näissä vielä se sakkosysteemi voimassa?

Ei siis tietoa itselläni, omaa pohdintaa.
 

punakone

Luottopelaaja
Viestejä
1 880
Edelleen kuka on puhut hyökkääjästä? En minä. Lupauduin poistumaan foorumilta, jos Laaksonen ei pelaa Lukkossa/Pelicanssissa alkukautta lainalla.

Sen verran voin lyödä pääni pantiksi.

E. Punakone ei myöskään kumonnut puolustajan tuloa vaan komppasi, että näin voi hyvin tapahtua vielä.

Pahoittelen isosti, että kolmea ei tullu. Tälläisessä käsityksessä olin, mutta näköjään vielä ei julkaistu.

Älkää nyt kyseistä nimimerkkiä vielä teilakko..minulle on muutamasta suunnasta vihjattu salaperäisestä tšekkiläisestä pelaajasta Ilveksen suuntaan..jota ei kuuleman mukaan olisi julkaistu..mene ja tiedä..tarvii ottaa asioista selkoa kun kerkiän..

Muistakaa huhusta on kyse..ei kannata edelleenkään olettaa vielä mitään..
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 333

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 945
Edelleen kuka on puhut hyökkääjästä? En minä. Lupauduin poistumaan foorumilta, jos Laaksonen ei pelaa Lukkossa/Pelicanssissa alkukautta lainalla.

Sen verran voin lyödä pääni pantiksi.

E. Punakone ei myöskään kumonnut puolustajan tuloa vaan komppasi, että näin voi hyvin tapahtua vielä.

Pahoittelen isosti, että kolmea ei tullu. Tälläisessä käsityksessä olin, mutta näköjään vielä ei julkaistu.
Hyviä ja oikeita huhuja sinulla.
Platt nyt vaan tuli itsellä mieleen. Juu.. hyökkääjiä on, mutta parikin tärkeää saattaa häipyä kesken kautta.
Tämä aika on melkoisen poikkeuksellinen koko Maailman historiassa.
Ja huhu se on toteutumatta mahdollisesti jääväkin asia. Eri asia on sitten täysin itse keksitty tarina.. se ei ole vielä huhu. Toisaalta.. jos sitä levittää, niin jopa se on jossain kohtaa jo nk. huhu.
Tämä ei siis koske sinua, sinun huhuja pidetään jo virallisina julkistuksina ;)
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 479
@Ilveksenmiäs juurikin näin. Hieman pistää harmittamaan, että lytätään samantien. Pistää miettimään antaako tulevaisuudessa enään minkäänlaista kirjoitusta koskien huhuja. Täällä on pari nimimerkkiä joihin foorumi luottaa (ansaitusti).
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Jos on kyseessä siis Tsekkiläinen puolustaja, joka on jääkaappi/pakastin, niin sen täytyy olla joko tuo Sustr tai sitten Ondrei Vitasek:

Ondrei Vitasek

Taas mä ihmettelen, että miksi pakastinta ollaan ronttaamassa tänne... eikös se mahdollinen puuttuva palanen olisi kiekollinen rightin pakki... kyllä meillä omanpäänkin kovuus/koko mielestäni riittää.
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 002
Taas mä ihmettelen, että miksi pakastinta ollaan ronttaamassa tänne... eikös se tarve olisi siihen kiekolliseen rightin pakkiin... kyllä meillä omanpäänkin kovuus/koko mielestäni riittää.
Tässä olen samaa mieltä, mutta miksi yleensä edes pakkiin. Hyökkäyskalusto meillä tulee harvenemaan joulukuussa?
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 680
Tässä olen samaa mieltä, mutta miksi yleensä edes pakkiin. Hyökkäyskalusto meillä tulee harvenemaan joulukuussa?

Olet niin varma että AHL/NHL alkaa silloin? Lepaus on palannut tuohon mennessä sairastuvalta jos Ruotsalainen sattuu lähtemään todella epätodennäköiseltä näyttävän NHL kauden alettua. Maccelli pelaa Ilveksessä koko kauden.
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 002
Olet niin varma että AHL/NHL alkaa silloin? Lepaus on palannut tuohon mennessä sairastuvalta jos Ruotsalainen sattuu lähtemään todella epätodennäköiseltä näyttävän NHL kauden alettua. Maccelli pelaa Ilveksessä koko kauden.
Jos Ruotsalainen lähtee, niin olemme täsmälleen samassa tilanteessa kuin viikko sitten, jossa suorastaan anoimme hyökkäykseen vahvistusta. Mikä siinä nyt yhtäkkiä muuttui, kun saimme vahvistuksen mahdollisesti vain alkukauteen?
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 939
@Ilveksenmiäs juurikin näin. Hieman pistää harmittamaan, että lytätään samantien. Pistää miettimään antaako tulevaisuudessa enään minkäänlaista kirjoitusta koskien huhuja. Täällä on pari nimimerkkiä joihin foorumi luottaa (ansaitusti).
Älä pelkää, en mä sua roviolle laita.

Huhut on yksi jääkiekkofanien suola
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 945
@Ilveksenmiäs juurikin näin. Hieman pistää harmittamaan, että lytätään samantien. Pistää miettimään antaako tulevaisuudessa enään minkäänlaista kirjoitusta koskien huhuja. Täällä on pari nimimerkkiä joihin foorumi luottaa (ansaitusti).
Meitä on niin monta ja välillä on kiukuttelu päivä itsellänikin. Huhuja vaan rohkeasti tulemaan, kyllä kaikki pohjimmiltaan ymmärtää sanan " huhu " merkityksen. Ja varsinkin näinä aikoina, voi varmatkin siirrot peruuntua.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Tässä olen samaa mieltä, mutta miksi yleensä edes pakkiin. Hyökkäyskalusto meillä tulee harvenemaan joulukuussa?
Modernissa jääkiekkoilussa puolustajien kiekollinen osaaminen on tai ainakin pitäisi olla kaiken A ja O. Kiekollisella puolustajalla en tarkoita näitä koistisia, laaksosia ja honkia, jotka vain hidastavat viisikkonsa peliä.

Saattaa toki olla, että jos Myrrä ja Ojanen aikovat lähteä pelaamaan hyvin pelkistettyä tarkkaan puolustuspeliin nojautuvaa hokia, he näkevät käyttöä myös "alakerran isännälle.'
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös