Huhuketju 2.0

Status
Viestiketju on suljettu.

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 168
Kontiola vielä tuohon, niin Ilveksellä on Liigan historian kovin sentteriosasto.

Jalo-Helminen-Nieminen 1987-88 on kyllä kova pala ohitettavaksi. Nämä olisivat nykyisellä NHL-joukkuemäärällä sellaisia pelaajia, joita ei olisi kotimaisessa liigassa nähty ikävuosina 20-35. Tuskin edes KHL:ssä, jos sellainen olisi ollut olemassa.
 
Viimeksi muokattu:

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
5 827
Pakkohan tuohon on vielä saada varmasti koko kauden vetävä vahvistus. Kyllä sitä "bingoa" vielä odotetaan -lähellä ollaan.
 

Peltipurkki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
238
Täällä kun on seurailtu eri nimimerkkien osumia, niin mikäs tässä nyt on (toistaiseksi) lopputulos? Niemi huhusi kahta pelaajaa tiistaina? Kaksi tuli mutta päivä yhdellä huti. Melko lähellä.

Blegi huhusi kolmea pelaajaa, joista kaksi on toteutunut, mutta tarkemmista spekseistä (1 NHL/AHL, 1 KHL ja 1 Liiga) vain yksi osui (tiedä sitten kumpi), ja toinen meni tästä huti. "Hyökkääjä viime viikolla" meni huti + odotusten nostattaminen päivän kahden sopparin jälkeen. Varmaan jotain tiedonjyvää taustalla, mutta lopulta jäi suht kauas, ellei vielä tapahtu.

Näin yhteenvetona sen enempää ketään kehumatta tai kivittämättä. Punakoneella kuitenkin sellaiset natsat että tämän kipinävuoron voinee nyt päättää.

Arvostan kuitenkin että mahdollisia tiedonjyviä täällä jaetaan. Kiitos siitä. Kunhan luotettavuutta arvioitaisiin etukäteen, ettei tule täysiä huteja ja odotukset nouse kattoon.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 192
Jalo-Helminen-Nieminen 1987-88 on kyllä kova pala ohitettavaksi. Nämä olisivat nykyisellä NHL-joukkuemäärällä sellaisia pelaajia, joita ei olisi kotimaisessa liigassa nähty ikävuosina 20-35.
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Tarkoituksella puhuin pelkästään Liigasta, kun muistelin SM-Liigassa nähtyjä pelimiehiä.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 168
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Tarkoituksella puhuin pelkästään Liigasta, kun muistelin SM-Liigassa nähtyjä pelimiehiä.

Liigahan on edelleen vain jääkiekon SM-liigan markkinoinnissa käyttämä nimi. Siinäkin tuntuu joitain häirinneen se, että ulkomaalaiset nauroivat S&M-etuliitteelle. Siksi myös sisäministeriö siirtyi käyttämään nettiosoitetta intermin.fi, koska sm.fi tuntui nololta.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 043
Täällä kun on seurailtu eri nimimerkkien osumia, niin mikäs tässä nyt on (toistaiseksi) lopputulos? Niemi huhusi kahta pelaajaa tiistaina? Kaksi tuli mutta päivä yhdellä huti. Melko lähellä.

Blegi huhusi kolmea pelaajaa, joista kaksi on toteutunut, mutta tarkemmista spekseistä (1 NHL/AHL, 1 KHL ja 1 Liiga) vain yksi osui (tiedä sitten kumpi), ja toinen meni tästä huti. "Hyökkääjä viime viikolla" meni huti + odotusten nostattaminen päivän kahden sopparin jälkeen. Varmaan jotain tiedonjyvää taustalla, mutta lopulta jäi suht kauas, ellei vielä tapahtu.

Näin yhteenvetona sen enempää ketään kehumatta tai kivittämättä. Punakoneella kuitenkin sellaiset natsat että tämän kipinävuoron voinee nyt päättää.

Arvostan kuitenkin että mahdollisia tiedonjyviä täällä jaetaan. Kiitos siitä. Kunhan luotettavuutta arvioitaisiin etukäteen, ettei tule täysiä huteja ja odotukset nouse kattoon.


Mahtaako tuo Ruotsalaisen ja Dostalin julkistusten välissä Twitteriin laitettu kuva, jossa oli kansioiden "Ruotsalainen" ja "klo 16" (joka siis oli Dostal) välissä alakansio "(tyhjä)",tarkoittaa että joku olisi kuitenkin vielä tulossa,vaikkakaan ei tänään?
 

Nulikka

Guest
Mahtaako tuo Ruotsalaisen ja Dostalin julkistusten välissä Twitteriin laitettu kuva, jossa oli kansioiden "Ruotsalainen" ja "klo 16" (joka siis oli Dostal) välissä alakansio "(tyhjä)",tarkoittaa että joku olisi kuitenkin vielä tulossa,vaikkakaan ei tänään?

Sitä määkin ihmettelin, mutta jos @punakone sen kumosi niin kai se näin on...
 

Peltipurkki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
238
Mahtaako tuo Ruotsalaisen ja Dostalin julkistusten välissä Twitteriin laitettu kuva, jossa oli kansioiden "Ruotsalainen" ja "klo 16" (joka siis oli Dostal) välissä alakansio "(tyhjä)",tarkoittaa että joku olisi kuitenkin vielä tulossa,vaikkakaan ei tänään?

Itse ajattelin että sillä viitattiin sen Ruotsalais-kansion olevan avattu ja tyhjä kun jo julkaistu, ja seuraava on avaamatta. Tiedä häntä. Nerokas kuva noin muuten kyllä.
 

punakone

Luottopelaaja
Viestejä
1 850
Sitä määkin ihmettelin, mutta jos @punakone sen kumosi niin kai se näin on...
Älkää nyt minua kaikissa asioissa uskoko..Blegifanilla voi sellaista tietoa mitä minulla ei ole..hänen vihjeensä KHL statuksen pelaajaan kohdistuvat Jokereihin suurella todennnäköisyydellä..Lajusella kuuleman mukaan virityksiä Ruotsiin, Eronen taitaapi olla suht kallis ja epäilen että Lepistölle voi HIFK:stä löytyä uusi työpaikka..lähtökohta on jos jotain uutta julkaistaan niin pakki tulee kysymykseen..

Olen ylllättynyt jos se 3 sopimus puskista minulle tulee mut kaikki otetaan vastaan..tämän viikon minun varma tieto oli että Dosty ja Are julkaistaan..minä kuittaan ja hiljenen..

Ps jos sattumoisin uusi pakki tulee niin hänen maanmiehiään on jo joukkueessa.
 

Kyy001

Guest
Älkää nyt minua kaikissa asioissa uskoko..Blegifanilla voi sellaista tietoa mitä minulla ei ole..hänen vihjeensä KHL statuksen pelaajaan kohdistuvat Jokereihin suurella todennnäköisyydellä..Lajusella kuuleman mukaan virityksiä Ruotsiin, Eronen taitaapi olla suht kallis ja epäilen että Lepistölle voi HIFK:stä löytyä uusi työpaikka..lähtökohta on jos jotain uutta julkaistaan niin pakki tulee kysymykseen..

Olen ylllättynyt jos se 3 sopimus puskista minulle tulee mut kaikki otetaan vastaan..tämän viikon minun varma tieto oli että Dosty ja Are julkaistaan..minä kuittaan ja hiljenen..

Ps jos sattumoisin uusi pakki tulee niin hänen maanmiehiään on jo joukkueessa.
Hifkin leiristä kuulin huhua että Lepistö olisi melko varmasti heidän miehiään.
 

ipe

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
501
Ei ainakaan hyökkäykseen. Puolustaja tulee jos on tullakseen.
Olisiko EHT-tason pelaaja? Vai meneekö Dostal jo EHT-tasosta, vaikka ei ole kiertueilla esiintynyt? Roman tosin kyllä on esiintynyt.

Sovitaanko niin että jos tulee edes kaksi Eht:lla pelin pelannutta pelaajaa, sinä voitat?
Panoksena shopista 15€ tavaraa tai peliin lippu?
Noooo, sitä tikulla silmään, kuka vanhoja muistelee.

Hyviä uutisia tänään. Puolustajasta kantautunut jotain vielä korviin. Eiköhän Laaksonen/Thomson tule tai molemmat.
 

tietäjä

Rivipelaaja
Viestejä
63
Älkää nyt minua kaikissa asioissa uskoko..Blegifanilla voi sellaista tietoa mitä minulla ei ole..hänen vihjeensä KHL statuksen pelaajaan kohdistuvat Jokereihin suurella todennnäköisyydellä..Lajusella kuuleman mukaan virityksiä Ruotsiin, Eronen taitaapi olla suht kallis ja epäilen että Lepistölle voi HIFK:stä löytyä uusi työpaikka..lähtökohta on jos jotain uutta julkaistaan niin pakki tulee kysymykseen..

Olen ylllättynyt jos se 3 sopimus puskista minulle tulee mut kaikki otetaan vastaan..tämän viikon minun varma tieto oli että Dosty ja Are julkaistaan..minä kuittaan ja hiljenen..

Ps jos sattumoisin uusi pakki tulee niin hänen maanmiehiään on jo joukkueessa.
Uusi uusi vai vanha uusi? :)
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 515
Ei löydy montaa vapaata suomalaistakaan Khl-pakkia. Ville Lajunen, Sami Lepistö ja Teemu Eronen. Noista ei kyllä kukaan eksy Ilvekseen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös