Huhuketju 2.0

Status
Viestiketju on suljettu.

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 719
Ruotsalainen-Roman kärkisenttereinä niin uudelle areenalle pitää etsiä todennäköisesti jälleen uudet 1- ja 2-senat. Sikäli konna/myde olisi kenties parempi vaihtoehto. Olisi tärkeä juttu saada edes toinen kärkisentteri”ylivuotisella”sopparilla.
 

TonLe

Tulokas
Viestejä
1
Valitettavasti Are ei tule pelaamaan Ilveksessä, ainakaan lähitulevaisuudessa.
Artun pelit päättyivät Ilves-nutussa viimekevääseen ja kuten hän itse tuolloin viestitti, kiitti Ilvestä kuluneista vuosista, sanoi matkan jatkuvan toisaalla mutta muistojen säilyvän.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 971
Ruotsalainen-Roman kärkisenttereinä niin uudelle areenalle pitää etsiä todennäköisesti jälleen uudet 1- ja 2-senat. Sikäli konna/myde olisi kenties parempi vaihtoehto. Olisi tärkeä juttu saada edes toinen kärkisentteri”ylivuotisella”sopparilla.
Tai sitten lienee jotain esisopimusta jo Areena ajalle
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Valitettavasti Are ei tule pelaamaan Ilveksessä, ainakaan lähitulevaisuudessa.
Artun pelit päättyivät Ilves-nutussa viimekevääseen ja kuten hän itse tuolloin viestitti, kiitti Ilvestä kuluneista vuosista, sanoi matkan jatkuvan toisaalla mutta muistojen säilyvän.

Jännästi nää tilanteet elää, velikoronan takia.
 

Kyy001

Guest
Valitettavasti Are ei tule pelaamaan Ilveksessä, ainakaan lähitulevaisuudessa.
Artun pelit päättyivät Ilves-nutussa viimekevääseen ja kuten hän itse tuolloin viestitti, kiitti Ilvestä kuluneista vuosista, sanoi matkan jatkuvan toisaalla mutta muistojen säilyvän.
Ja sulla on 100% varma tieto tästä koska...
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 997
Veikkaan, että Ilves tulee ulos tiedotteella "Dostal ja Ruotsalainen pelaavat Ilveksessä kaudella 20-21."
Ei mahdoton skenaario. Korona riehuu rapakon takana ja NHL-kausi 2019-20 käynnissä. Missä kohtaa tässä uusia pelaajia kehitetään ja sisäänajetaan heidän mantereellaan ?
 

big daddy

Rivipelaaja
Viestejä
49
Matias itse tykännyt tuosta kommentista "ei jos se ei ole ipa! ".
 

Liitteet

  • Screenshot_20200802_204944.jpg
    Screenshot_20200802_204944.jpg
    141,5 KB · kertaa luettu: 526
  • Screenshot_20200802_205007.jpg
    Screenshot_20200802_205007.jpg
    103,9 KB · kertaa luettu: 531

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 202
Katsotaan nyt,Niklas "Lusse" Lusenius esimerkiksi kerran veti IG-intoilijoita retkusta laittamalla Instagramiinsa punaisen ruudun ja tekstin "ifk",vaikka ei nyt tosiaankaan ollut mihinkään hifkiin menossa

Itse jos olisin huippupelaaja niin tuskin voisin vastustaa kiusausta hieman hämmennellä aina välillä jos olisin tietoinen kaikesta kuhinasta mitä forumeilla saa pienetkin jutut aikaan
 

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Onhan toi Zambonin puolet yleinen vitsi, mutta silti arveluttaa tuollainen julkaisu.

Itse menen yksinkertaisimman selityksen kautta. Talvella Ilves teki sopimukset Myttysen, Romanin ja Larmin kanssa ja nyt niitä julkaistaan, kun kausi alkaa normaalisti. Tämä siis ihan hatusta vedetty, ei minkäänlaista tietoa.

Jos tulee Ruotsalainen/Kontiola ja Dostal olen vähintään yhtä tyytyväinen.

Jos ei tule ketään, niin ainakin taas oli kuuma sunnuntai Ilvesfoorumilla kiitos Myden.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös