Huhuketju 2.0

Status
Viestiketju on suljettu.

Karambola

Rivipelaaja
Viestejä
79
Kontiolalta useamman pelin viime kaudella nähneenä niin paikan päällä kun telkkarista, niin ihmettelen, jos Koskela näkee hänet sopivaksi Ilveksen rosteriin. Siitäkin huolimatta, että oli Jokerien 4. tehokkain pelaaja.

Suurin syy: Hitaus. Ilves tuli tunnetuksi sen nopeudesta ja Kontiola on 5vs5 pelissä koko ajan myöhässä, varsinkin puolustuspelissä, jonne hänellä ei ole muutenkaan paljoa annettavaa. Ylivoimalla hän sen sijaan olisi itse taikuri, veijari ja virtuoosi.

En usko, että Ilves hankkisi kahdeksi kärkisentteriksi kaverit, joiden taidot on lähinnä hyökkäyssuuntaan ja puolustaminen hoidetaan sinne päin eikä alivoimallakaan ole mitään käyttöä (vs. Leino & Ruotsalainen).

Jos joku ei nähnyt hänen pelejään Jokereissa, niin kannattaa käydä lukemassa Jatkoajasta Konnaa koskeva keskusteluketju.
 

Kyy001

Guest
Tapparassa saattaa olla sisäpiirin tietoa Kontiolan kunnosta, ja vapaa-ajan viettotavoista, ja siksi eivät aneluista huolimatta tarjonneet sopimusta.
Tai sitten vain yksinkertaisesti huhut Konnan ja Tukka-Jukan väleistä pitää paikkansa eikä Konna halua mouhojen joukkueeseen.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 923
Mutta ei siinä, ei tuo mikään maailmanloppu ole jos siellä on tulossa joku muu kuin Konna. Rillu ja Tipa tietää mitä tekee
 

JärvisenPera

Luottopelaaja
Viestejä
1 273
Itse kuulin tästä Kontiolan "sisäpiiristä", että ainoastaan HPK olisi tarjonnut hänelle sopimusta. Näitä huhuja tosin nyt pyörii kaupungilla tällä hetkellä aivan laidasta laitaan, että ota näistä nyt selvää.

Henkilökohtaisesti ihmettelen jos Konna tulee. Ei ole yhtään nyky-Ilveksen näköinen hankinta.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Jos Kontiolan koko palkka saataisiin kerättyä sponsoreilta täsmärahoituksena, niin mikäpä sen parempi. Eliminoisi taloudellisen riskin. Sen jälkeen tietenkin toivoisi, että pelaaja täyttäisi odotukset, etteivät tukijat tuntisi itseään petetyiksi.

Ilveksellä on muistaakseni ollut aiemminkin pelaajia, jotka on hankittu kokonaan tai osaksi täsmärahoituksella.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 318

Rebuild

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
256
olis kiva tietää kuinka iso sisäpiiri konnalla on. Ihan sama minne menee pelaamaan, ystäviä hänellä ainakin riittää huhuista päätellen :D
 

Michallero

Vakiokokoonpanossa
Ylläpidon jäsen
Viestejä
877
Itse olen nähnyt Konnan monta kertaa lähi baarissani ihan lähiaikoina. Ja jäällä näyttää kyllä luistin kulkevan. Myös hänen poikansa pelaa nyt ilveksen kauppareissa futista. Odotellaas ens viikkoon!
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös