Huhuketju 2.0

Status
Viestiketju on suljettu.

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 986
Niin no Heponiemi on ainakin tituleerattu myös keskellä pärjääväksi pelaajaksi.
Kärpissä taisi pellailla aika paljon laidassa, joten mitään heiveröistä jannua ei tuohon kaivata keskelle
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 942
Onkohan Hepo saanut yhtään lihasta luiden ympärille viimeisen vuoden aikana? Mielikuva on, että Kärpissä oli suurissa vaikeuksissa pelien kovetessa, mutta ylivoimalla teki tuhoja. Jätkähän on taitava kuin mikä.
 

Kyy001

Guest
Haiskahtaa sille että jälleen joku mouho eksyi heidän foorumiltaan tänne heittämään "huhun" ja täällä porukka nielee JÄLLEEN KERRAN syötin koukkuineen. :) Toki voihan tuo olla ettäpian jotain ilmoitellaan, onhan tässä moni muukin seura viikon sisällä soppareita julkaissut ja tulee myös julkaisemaan. Ootellaan josko saataisiin kalaa.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 942
Mun silmissä huhun luotettavuutta lisää jäsen Ipen komppaamiset. Jäänyt sellainen tuntuma, että siellä voisi olla tietoa näistä.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 696
Eiköhän nämä "pystyy pelaamaan myös keskellä" ole jo nähty. Tillu hommaa oikeat sentterit. Haden aikana näitä oli paljon ja lopulta mm. Platt olikin umpilaituri.
 

Luchs

Guest
En tiedä kalasta, voidaan saada koronaa.

Yhä useammasta lähteestä tulevat kommentit povaavat päivä päivältä synkempiä arvioita siitä, että isojjen yleisötapahtumien vapauttamista pienemmätkin sulkutoimet on poistettu hallitsemattomasti.

Suurin voittaja tässä leikissä saattaakin olla se seura joka ompelee rahat patjan sisään.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 942
No pikkuhiljaa menee taas Eurooppa ympäriltä kiinni ja me saadaan täällä lintukodossa urheilla rauhassa.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Eiköhän nämä "pystyy pelaamaan myös keskellä" ole jo nähty. Tillu hommaa oikeat sentterit. Haden aikana näitä oli paljon ja lopulta mm. Platt olikin umpilaituri.

Tämä.

Meillä on Suomi, Maccelli, Meskanen, Joo. Ikonen... jo kärkikenttiin laidalle. Mitään laituri-senttereitä tarvita ainoatakaan tässä tilanteessa.

E. Jatkoajan puolella "Heitinga" kirjoittelee, että Ilves ja HPK kovasti Kontiolan perässä olisi... kyllä siis haku ilmeisesti päällä ainakin on.
 
Viimeksi muokattu:

Stormi

Rivipelaaja
Viestejä
16
Sanoin vain sen mitä Heponiemestä mm. Eliteprospects oli kaverin pelipaikoiksi kuvaillut. Itse samaa mieltä siitä, että laidoilla on osaamista ja nopeutta ilman Heponiemeäkin. Selkeä sentteri olisi itsellenikin mieleen.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 357
Kuulin että konna olisi ostanut kämpän Tampereelta lieneekö siis että tulossa ilveksee

Mä oon ollut siinä uskossa, että sillä olis ollut jo kauan kämppä Tampesterissa.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 942
Miten noi ketjut sit laitettais?

Suomi-Kontiola-Meskanen
Maccelli-Roman-Ikonen

Vai:

Suomi-Roman-Meskanen
Maccelli-Kontiola-Ikonen

Toi olis kyllä kauhee ongelma.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös