Huhuketju 2.0

Status
Viestiketju on suljettu.

Luchs

Guest
Ei tuo huhujen kuulemattomuus ainakaan minulta vie henkistä tasapainoa, pieni rönsyily ja lyhyt, hyvin jäsennelty ja perusteltu 'pallottelu' täyttää kyllä sisältötuotteen vaatimukset minkä tahansa otsakkeen alla.

Brooksille sen verran semanttisena huomautuksena, että eikö joukkueen esim HPK julistus 'menestyä' ole verrannollinen jos joukkue ilmottaa tavoitteekseen top4?
Siihen tavoitteeseen nimittäin sisältyvät sijat 4, 3, 2, ja MESTARUUS.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 717
Dostal instagramissa ilveksen kamat päällä ja #1 paidassa... tiedän että perus kesäreeniä ipan kanssa, mutta #iwanttobelieve

Niin Ilveshän ei tällä hetkellä saa treenata, joten kyseessä on puhtaasti omasta harjoittelusta. Itse asiassa, jos Dostalilla olisi sopimus Ilvekseen, niin Korhonen ei edes saisi olla vetämässä näitä Dostalin harjoituksia.

Tosin eipä tässä tilanteessa taida Dostalille muutakaan paikkaa olla, joten eiköhän hän kauden ainakin aloita Ilveksessä.
 

Satunnainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 872
Kesken kauden ei saada pääsääntöisesti kuin ylikalliita poispotkittuja pelaajia jotka ovat arpoja itselleenkin.
Eletäänkö mielestäsi nykyisellään "pääsäännön" mukaisia aikoja? NHL:ssä pelataan 24-joukkueen pudotuspelejä elokuussa alkaen. Kukaan ei tiedä, milloin seuraava NHL-kausi on alkamassa ja AHL:n kohdalta ei kai voi olla varma, pelataanko ylipäätään. Euroopan sarjoissa on erilaisia suunnitelmia kauden 20-21 aloittamisesta, mutta ne voivat mennä uusiksi melkein milloin vain. Ja käytännössä kaikki sarjat ovat alkamassa totuttua myöhemmin. Voisiko siis olla, että näinä poikkeuksellisina aikoina kaikki vanhat peukalosäännöt eivät olisikaan suoraan sovellettavissa.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 039
Olisivat sen jo julkistaneet jos näin olisi. En usko hetkeäkään että naapuriin menisi eikä mikään edes puolla sitä että näin olisi.

Mun mielestä tästä ei voi päätellä vielä mitään. Edelleen siirtomarkkinoilla on ollut todella hiljaista. Ei ole siirtynyt minnekään muuallekaan.
 

Kyy001

Guest
Mun mielestä tästä ei voi päätellä vielä mitään. Edelleen siirtomarkkinoilla on ollut todella hiljaista. Ei ole siirtynyt minnekään muuallekaan.
Ei tietenkään koskaan voi olla 100% varma mutta kaikki jutut mitä täällä on ollut ja mitä itse olen Konnan lähipiiristä kuullut niin ei todellakaan ole menossa naapuriin.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 039
Ei tietenkään koskaan voi olla 100% varma mutta kaikki jutut mitä täällä on ollut ja mitä itse olen Konnan lähipiiristä kuullut niin ei todellakaan ole menossa naapuriin.

Kannattaa käydä lukaisemassa tappara.co foorumia. Tuntuu tämä Konnan lähipiiri olevan melko laaja. Tietoja sinkoilee sinne tänne, tosin täysin erilaista riippuen ketä "lähipiiriläistä" kuuntelee.
 

Kyy001

Guest
Kannattaa käydä lukaisemassa tappara.co foorumia. Tuntuu tämä Konnan lähipiiri olevan melko laaja. Tietoja sinkoilee sinne tänne, tosin täysin erilaista riippuen ketä "lähipiiriläistä" kuuntelee.
Ei kuulu tapoihin käydä naapurin sivulla missään somessa. Ja aivan sama mitä siellä huhutaan, itse tiedän mistä olen jutut kuullut ja kuinka luotettavia ne on.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 039
Ei ole mitään huhuja heittää, mutta mielenkiintoista on nähdä mihin nämä kokeneet pelaajat lopulta päätyy. Kontiola, M Keränen, J Keränen, JM Järvinen, Salminen, Niemi, Haataja, Partanen ainakin vielä ilman sopimusta. Ja myös meille tuttu Jasseri Ikonen edelleen vapaana, kuten myös toinen Ikonen, eli Juuso.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös