Huhuketju 2.0

Status
Viestiketju on suljettu.

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 297
Leino/korvaaja-Ikonen-Saarela-Vainionpää + Mieho sentteriosastolle on realismia. Lepauskin pystyy tarvittaessa stunttaamaan.

Hyvähän se on kysellä Kontiolankin kuulumisia, niin tietää, kuinka kovia palkkapyyntöjä konkariosasto esittää. Tuskin Ilves on tässäkään tapauksessa valmis hulluttelemaan. Voihan tässä olla mukana vain neuvottelutaktiikkaa Tapparankin suuntaan, jotta saisi lypsettyä haluamansa pidemmän sopimuksen.
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 650
Näin itse uskon.
Ikä tuskin ongelma konnan tapauksessa. Jos katsoo Jakke immosen , kuuselan , tuppuraisen menoa eipä juurikaan ole vauhti pisteitten osalta hiipunut. Ja taitaa tuppurainenkin olla jo 40

Nämä kaverit ovat varmaan pitäneet kunnostaan paremmin huolta? Itse olen huomannut, että urheilijan elämää viettäneet pystyvät pitämään pelitasonsa korkeammalla pitempään.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 710
Kontiolalla on pelisilmää ja se onsellainen ominaisuus jota yleensä joko on tai ei ole. Ja se on ominaisuus jolla pärjää liigan tasoisessa sarjassa vielä Immonen, Kuusela, Pyörälä ja Aaltonen. Miksei Kontiolakin pärjäisi. Toki se, että jaksaa pitää itsestään huolta auttaa muuten pärjäämään koko pitkän kauden. Mutta ei se vauhdissa pysyminen vain siitä kunnosta ole kiinni.
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 650
Mihin mahtaa konna pystyäkään jos ”reenaamatta” teki viimekaudella 35 pinnaa.

No en mää vaan tiedä, tuskin oli ihan kokonaan treenaamatta. Aikaisemmin mainitun laiskan harrjoittelija Mika Niemisen pinnat putosivat toiseksi viimeisen kauden 37 pisteestä viimeisen kauden 21 pisteeseen, vaikka pelasi viisi peliä enemmän. Jos pointti meni vieläkin ohi, niin ei voi mitään.
 

Kyy001

Guest
Konna ykköseen ja Leino option myötä jatkaisi kakkos sentterinä, kelpaisi. Tuskin Konna mikään järkyttävän kallis edes enää olisi, varsinkaan tässä maailmantilanteessa. Nim.merkeille Linkkalainen ja Jurgen tiedoksi ettei Konna ole mitenkään erityisesti naapurin perään, päinvastoin. Sukset ristissä siihen suuntaan ja kaverin suosikkipelaaja on Raipe joten...
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Veli Pirinen

Rivipelaaja
Viestejä
76
Nim.merkeille Linkkalainen ja Jurgen tiedoksi ettei Konna ole mitenkään erityisesti naapurin perään, päinvastoin. Sukset ristissä siihen suuntaan ja kaverin suosikkipelaaja on Raipe joten...

Sinähän se olet asiantuntija. Ihan vain kohteliaisuudesta Kontiola totesi vajaa kaksi viikkoa sitten näin; – Olen monesti sanonut, että se (Tappara-paluu) on unelmani, mutta en usko, että se tulee toteutumaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös