Huhuketju 2.0

Status
Viestiketju on suljettu.

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 268
No ei välttämättä huomenna ilmoiteta kaikkia koska ei varmaan oo kaikkialle viä ees soppari tehty, luulen et Myttynen tulee mitä oon kuullu sisäpiiri tietona aika varmaa tietoa.
Hohhoijaa.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
No ei välttämättä huomenna ilmoiteta kaikkia koska ei varmaan oo kaikkialle viä ees soppari tehty, luulen et Myttynen tulee mitä oon kuullu sisäpiiri tietona aika varmaa tietoa.
Helpompaa olisi edes jollain tasolla ottaa todesta, jos viestissä olisi välimerkit ja isot alkukirjaimet kunnossa.
 

IlvesTT

Rivipelaaja
Viestejä
26
Huomennako julkastaa?
Heitän (villinä veikkauksena) että huomenna ainakin Myttynen,Airola,Ortio tai Olkinuora julkastais.
 

Kyy001

Guest
No ei välttämättä huomenna ilmoiteta kaikkia koska ei varmaan oo kaikkialle viä ees soppari tehty, luulen et Myttynen tulee mitä oon kuullu sisäpiiri tietona aika varmaa tietoa.
No kyllä suurinosa sopimuksista on ollut jo ajat sitten valmiina. Ei niitä joukkueita nyt vasta aleta rakentamaan poislukien täsmähankinnat.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 914
No kyllä suurinosa sopimuksista on ollut jo ajat sitten valmiina. Ei niitä joukkueita nyt vasta aleta rakentamaan poislukien täsmähankinnat.
Ja aivan varmasti julkistetaan kaikki kellä sopimukset. Ellei joillakin joku ulkomaan pykälä johki esim. heinäkuuhun mennessä pitää tehä ulkomailla jos meinaa mennä.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 743
Toivottavasti tulijat eivät ole pelkästään lupaavia A- junnuja ympäri suomenmaan... eikä Taavi saa olla se kokenein tulija. ruotsalainen Leino Rautiainen dostal (Suomi?)paikattava jokainen likimain saman kaliiberin liigatason kärkiukolla.
Nyt uskon julkaistavan ainakin artun ja rautiaisen korvaajat.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 914
Toivottavasti tulijat eivät ole pelkästään lupaavia A- junnuja ympäri suomenmaan... eikä Taavi saa olla se kokenein tulija. ruotsalainen Leino Rautiainen dostal (Suomi?)paikattava jokainen likimain saman kaliiberin liigatason kärkiukolla.
Nyt uskon julkaistavan ainakin artun ja rautiaisen korvaajat.
Itsekkin voisin kuvitella, että kova veskan, kova laituri ja kova sentteri julkistetaan. Siihen päälle Airilaa, Vartiaista ja valmennukseen Saarinen Ojanen

Edelleen uskon, että Airola ja Vartiainen varmat. Plus se joku veskari. Myttyseen tuloon uskon kans. Niihin päälle pari-kolme uutta. Ainakin joku kova laituri. Muut junnuja.
 
Viimeksi muokattu:

Kyy001

Guest
Toivottavasti tulijat eivät ole pelkästään lupaavia A- junnuja ympäri suomenmaan... eikä Taavi saa olla se kokenein tulija. ruotsalainen Leino Rautiainen dostal (Suomi?)paikattava jokainen likimain saman kaliiberin liigatason kärkiukolla.
Nyt uskon julkaistavan ainakin artun ja rautiaisen korvaajat.
No tämä on turha pelko.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 828

Malmö on ainakin juuri tänään julkistanut, ettei Myttynen ainakaan siellä jatka, joten katsellaan mitä tänään tiedotetaan, jos tiedotetaan.

e. Noh tänään ei ainakaan Myttynen tullut.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 057

Malmö on ainakin juuri tänään julkistanut, ettei Myttynen ainakaan siellä jatka, joten katsellaan mitä tänään tiedotetaan, jos tiedotetaan.

e. Noh tänään ei ainakaan Myttynen tullut.
Ruotsin siirrot vielä jäissä.
 

Stormi

Rivipelaaja
Viestejä
16
Ehkä vähän lässähti ainakin omalla kohdalla päiviä jatkunut polte uusista hankinnoista. Sikäli mikäli tilanteeseen todella ollaan tyytyväisiä. Eihän tuossa sinänsä mitään.. mutta pakko myöntää, että odotin joitain ns. valmiita nimiä. Toisaalta taas Leinon sopparin pysyminen pöydällä lämmittää vähän mieltä. Ikonen ja Airola mielenkiintoisia nimiä kieltämättä. Saa nähdä miten tilanne kesän aikana kehittyy, mutta en kyllä millään näe nippua tällä hetkellä valmiina.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös