Huhu: Ville Meskanen Ilvekseen kaudelle 23-24?

Status
Viestiketju on suljettu.

Pyykinpesukone

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
475
Uteliaisuudesta kysyn, mikä olisi sopiva hinta sopparista.
Amerikan jälkeinen puolikautta ipassa 29ott 12 maalia ja sen jälkeen kolme kautta liigaa ja 54 maalia.
Epäilykset kohdistuvat täällä Mesen kokonaisvaltaisen pelin tasoon eli puolustaminen, kamppailupeli jne.

Maalimäärät ovat vakuuttavia ja niiden puolesta mahtuisi, mutta muut osa-alueet ovat Amerikan reissun jälkeen sakanneet. Ei asiaa Ipan kärkikenttiin ellei 5vs5 ole timanttia, koska muuten todella yksipuolinen pelaaja.

Tuo sinun jatkuva Meskasen edellisten kausien maalimäärien toistelu ärsyttää eikä vie tätä keskustelua eteenpäin.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 720
Epäilykset kohdistuvat täällä Mesen kokonaisvaltaisen pelin tasoon eli puolustaminen, kamppailupeli jne.

Maalimäärät ovat vakuuttavia ja niiden puolesta mahtuisi, mutta muut osa-alueet ovat Amerikan reissun jälkeen sakanneet. Ei asiaa Ipan kärkikenttiin ellei 5vs5 ole timanttia, koska muuten todella yksipuolinen pelaaja.

Tuo sinun jatkuva Meskasen edellisten kausien maalimäärien toistelu ärsyttää eikä vie tätä keskustelua eteenpäin.
Samaten ärsyttää tuo meskasen kokonaisvaltaisen pelin mollaaminen varsinkaan kun sitä ei juurikaan tilastot tue.
Ihan esimerkkinä, supin tehotilasto viimekaudella +2, mesellä +11.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 720
Mitään arviota Meskasen tämän kauden pelaamisesta tuolla SaiPassahan en tietääkseni antanut. Ei toki yllätä, että et taaskaan pysty yksinkertaiseen kysymykseen vastaamaan.
Enkös minä esittänyt ensin että onko tukea väittämälle että meskanen lintsaa puolustusvelvoitteesta?
Toisekseen, jos soppari tehty, anna risut koskelalle jos ei luottoa tähän hankintaan ole.
Snaipperi on offensiivinen pelaaja.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 782
Enkös minä esittänyt ensin että onko tukea väittämälle että meskanen lintsaa puolustusvelvoitteesta?
Toisekseen, jos soppari tehty, anna risut koskelalle jos ei luottoa tähän hankintaan ole.
Snaipperi on offensiivinen pelaaja.
Siinä viestissä jota minä lainasin puhuit vain siitä mitä tilastot tukee ja mitä ei. Kysyin onko sinulla muita tilastoja kuin +/- joka on täysin turha tilasto. Et vastannut. Etkä vastannut vieläkään ja nyt pääsitkin jo lempiaiheeseesi Tilluun. Varastan sulta seuraavan aiheen jo etukäteen ja sanon, että Meskanen menee kyllä varmasti TUULOLAN paikalla kolmosen oikeassa laidassa ja kakkosylivoimassa.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 004
Nyt menneellä Saipa -kaudella Mese myös puolusti hyvin ja siinä samalla iski aimo läjän maaleja. En oikein tiedä, miksei jonkun mielestä kelpaisi. Ei tuolla markkinoilla maalintekijöitä joka oksalla ole. Varsinkin, jos ja kun meiltä lähtee maalintekijöitä.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 720
Siinä viestissä jota minä lainasin puhuit vain siitä mitä tilastot tukee ja mitä ei. Kysyin onko sinulla muita tilastoja kuin +/- joka on täysin turha tilasto. Et vastannut. Etkä vastannut vieläkään ja nyt pääsitkin jo lempiaiheeseesi Tilluun. Varastan sulta seuraavan aiheen jo etukäteen ja sanon, että Meskanen menee kyllä varmasti TUULOLAN paikalla kolmosen oikeassa laidassa ja kakkosylivoimassa.
Itsellä ei ole kummoisempaa esittää mesen puolustus suuntaan pelaamisesta kuin kohtuullinen tehotilasto tätä kautta edeltävältä liiga-ajalta.
Kerro ihmeessä omat tlastofaktat jotka tukevat villen huonoa puolustuspelaamista. Kiinnostaa kyllä.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 782
Itsellä ei ole kummoisempaa esittää mesen puolustus suuntaan pelaamisesta kuin kohtuullinen tehotilasto tätä kautta edeltävältä liiga-ajalta.
Kerro ihmeessä omat tlastofaktat jotka tukevat villen huonoa puolustuspelaamista. Kiinnostaa kyllä.
Sehän tässä nyt taas on, kun en missään kohtaa ole itse sanonut mitään Meskasen puolustuspelaamisesta. Isoin kritiikki tässä multa tuli tuohon tehotilaston käyttämiseen pelaajien arvioinnissa. Isoimpana uhkakuvana näen edelleen Meskasen kohdalla sen yleispelaamisen. @Toutain tuota jo enemmän jossain toisessa ketjussa avasikin. Meskanen on minusta liikaa pelin ulkopuolella, toki ilmeisesti mennyt tällä kaudella siinä eteenpäin, siihen en ota kantaa kun SaiPan pelejä ei vain ole pystynyt katsomaan.
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 332
Ristiriitaiset ajatukset, ainakin alustavasti pitää olla 3.kentän laidassa, kun mestaruutta tavoittelevan 1. ja 2. kentän laidan pitää olla kovempi pelaaja.

Mutta, jos markkinat on kuivat, niin parempi tää on, kuin joku totaali arpa jostain muualta.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 720
Sehän tässä nyt taas on, kun en missään kohtaa ole itse sanonut mitään Meskasen puolustuspelaamisesta
Itsekin vain uteliaana mielenkiinnosta haluaisin tilastollista faktaa puolustusvelvoitteesta lintsaamisesta kun tällaista palstalla kirjoitellaan.
En oikein siksi ymmärrä että miksi minun pitäisi tässä jotain todistella.
 

Diego de la Vega

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
608
Eiköhän Mese ole ns varma hankinta. Mese ei halua seilailla alakastin porukoissa ja tietää että Ipassa voi kuka tahansa olla missä tahansa jos vaan kulkee. Tampere miehelle hyvä paikka eikä varmaan tarvi pelkkää palkkaa tuijottaa. Itse näen, että Ilveksestä on hyvä mahdollisuus ponnistaa unelmien perään, mitä ne sitten ikinä onkaan.

Ilves tietää mitä saa ja varmana siitä huolimatta yrittää haalia yläkylän jätkiä. Jos markkinat odotettua kuivemmat niin ainakin on jotain.

Yleisesti luulen, että Pendolle on sopparia sorvatessa luvattu mestaruudesta taisteleva rosteri joten itse en ole huolissani. Jos tulee tsekkejä niin varmaan ne on hyviä tsekkejä jne
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 758
Uteliaisuudesta kysyn, mikä olisi sopiva hinta sopparista.
Amerikan jälkeinen puolikautta ipassa 29ott 12 maalia ja sen jälkeen kolme kautta liigaa ja 54 maalia.
Sehän riippuu myös siitä mitä muita sopimuksia sieltä Tillun kassakaapista löytyy. Mutta sanotaanko etten haluaisi että Meselle 100k enempää maksettaisiin, ja tuossakin mennään kyllä jo sillä rajalla että on liikaa, mieluummin siellä 80k paikkeilla. Ja tuo mainitsemasi Mesen tehotilasto tältä kaudelta on kyllä todella rumaa luettavaa vaikka sinä kuinka olisit sitä mieltä että pelasi Saipassa. Pelasi siellä kuitenkin ykkösketjussa joka lähtökohtaisesti pelaa niitä vastustajan jarruketjuja vastaan ja silti, maaleista huolimatta pakkasella sen 31 napsua.
 
  • Tykkää
Reactions: 17

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 720
Sehän riippuu myös siitä mitä muita sopimuksia sieltä Tillun kassakaapista löytyy. Mutta sanotaanko etten haluaisi että Meselle 100k enempää maksettaisiin, ja tuossakin mennään kyllä jo sillä rajalla että on liikaa, mieluummin siellä 80k paikkeilla. Ja tuo mainitsemasi Mesen tehotilasto tältä kaudelta on kyllä todella rumaa luettavaa vaikka sinä kuinka olisit sitä mieltä että pelasi Saipassa. Pelasi siellä kuitenkin ykkösketjussa joka lähtökohtaisesti pelaa niitä vastustajan jarruketjuja vastaan ja silti, maaleista huolimatta pakkasella sen 31 napsua.
Itse ajattelen että melko ilmeistä että sarjajumbon ykkösvitjassa kerätään niitä liigan rumimpia tehotilastoja.
En myöskään usko että saipan ykköstä vastaan juurikaan jarruketjuja on peluutettu.
Itse pidän meskasen 21 maalia kovana saldona. Vaikka pelasi tuon 18 min peliä kohden niin luulen että meidän 13 minuutin pelaajat pelasivat silti meskasta enemmän hyökkäysalueella.
Vertailuna, mieho ja oden taisivat molemmat saada yli tuon 80k€.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Eiköhän Meskanen sen vähintään 120k saa noilla maalimäärillä mitä tekee...

Paljonkohan viime vuoden tulot oli? En äkkiseltään löytänyt.
 
Viimeksi muokattu:

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 662
Ilolla tervehdin, jos Mese tänne saapuu. Takuuvarma kärkiketjujen sniper. Pendon valmentamassa joukkueessa oppii myös taatusti puolustamaan ja pelaamaan joukkueen eteen
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 582
Kyllä toi +\- vähän fiiliksiä laskee vaikka toki on kyse SaiPan pelaajasta. Olisi kyllä hyvä aleketjuihin tuomaan kutia, mutta häntä ei pidä hankkia pelaamaan Suomen ketjuun ellei ensin todista kuuluvansa sinne

2017-18 kun täällä pelasi Meskasella oli koko joukkueen toiseksi paras tehotilasto. Vain Joe Piskula meni edelle.

Vime kaudella +11 oli KooKoon viidenneksi paras.

Mese on kärkikenttien mies ja varmasti lähtökohtaisesti Suomen kentässä, kun yhdessä ovat C-junnuista pelanneet. Tällä kaudella kahdessa ekassa kentässä vedellyt monta jätkää, jotka uransa aikana ovat osoittaneet että mitään asiaa ei pitäisi olla. Meselle on näyttöjä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös