Huhu: Toni Utunen Ilvekseen kaudelle 2024-2025?

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 880
Mun mielestä on vain loogista, että Hölö tuo mukanaan pari luottoratsua. 278 runkosarjan peliä 23-vuotiaalla kaverilla takana jo Liigaa. Luotettavaa pakkia tästä haetaan ja eiköhän tuossa ole vielä mahdollisuuksia ottaa pari napsua kehitystäkin.

Tämä varmaan tarkoittaa sitä, että Mattilalle ei puolustuksesta enää tilaa löydy. Jollei sitten mene ihan koko pakka uusiksi ja uusia jouduta haalimaan sieltä ja täältä.
En usko että Mattilat Ilvekseen päätyy.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Ilves kaappaa pakin toiselta Liiga-seuralta Tapparan nenän edestä ja täällä stressaannutaan asiasta.
Katsellaan nyt ihan rauhassa.
Ihan hyvä hankinta, mutta mistä tieto, että kaapattu Tappparan nenän edestä?

Huttunen ei ole vielä vahvistanut, että tämä olisi ollut se kyseinen pelaaja, jota kumpikin tavoitteli.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 904
Ihan hyvä hankinta, mutta mistä tieto, että kaapattu Tappparan nenän edestä?

Huttunen ei ole vielä vahvistanut, että tämä olisi ollut se kyseinen pelaaja, jota kumpikin tavoitteli.
Eikös tämä ole Tapparan kasvatti? Sikäli ihan loogista, että Tapparakin olisi Utusesta kiinnostunut. Mutuiluahan tämä tietysti on.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 960
Ihan hyvä hankinta, mutta mistä tieto, että kaapattu Tappparan nenän edestä?

Huttunen ei ole vielä vahvistanut, että tämä olisi ollut se kyseinen pelaaja, jota kumpikin tavoitteli.
Kyllä mää tästä sellaisen tulkinnan saan että Utunen se oli.
 

Liitteet

  • IMG_0798.jpeg
    IMG_0798.jpeg
    523,4 KB · kertaa luettu: 237

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Eikös tämä ole Tapparan kasvatti? Sikäli ihan loogista, että Tapparakin olisi Utusesta kiinnostunut. Mutuiluahan tämä tietysti on.

Niin, mutuilla voi toki, mutta ei tätä voi tässä vaiheessa julistaa samaksi pelaajaksi, josta Huttunen kertoi Ilveksen ja Tapparan taistelevan, koska Huttunen ei ole tietoa vahvistanut, vaikka asiasta joku on twitterissä kysynyt. Lisäksi tappara.co:ssa useampi kirjoittaja on tietävinään, ettei Tappara ole tarjonnut Utuselle sopimusta, (mitä sitäkään ei voi faktana pitää, mutta mainittakoon nyt kuitenkin).
 

Tinke18

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
433
Eiköhän tuota top 6 - rooliin kaavailla, jos on tulossa. Sekä pelaaja itse, että seura. Näytöt kentällä sitten lopulta sen roolin määrää. Mutta ei nyt kannata aliarvioida kaveria, joka kuitenkin jo pari kautta vetänyt Pelsujen ykkösparissa vaikkei pisteillä mässäilekkään. Itselle on jäänyt mielikuva hyvin liikkuvasta, periksiantamattomasta, hyvin puolustavasta puolustajasta. Voihan se toki olla vääräkin mielikuva, mutta sellainen nyt verkkokalvoille on piirtynyt.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Kyllä mää tästä sellaisen tulkinnan saan että Utunen se oli.

Siellä on nyt joku myös kysynyt Huttuselta, onko Utunen se pelaaja, josta ennen joulua vihjaili. Ei ole vastannut vielä. Sittenhän se selviää, kun vastaa...
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 351
Ensi kauden pakistoa rakennettaessa toivon hartaasti, että Soinille annetaan kunnollinen, reilu näyttöpaikka. Jo tämän kauden alusta oli ikäisekseen todella kypsä, ja lahjat näkee jokainen vähänkään lätkää ymmärtävä. Ensi vuonna taas vuotta vanhempi ja valmiimpi ottamaan tuloksentekovastuuta.

Toki luotan kyllä täysin siihen että Tillu ja muut Ilveksen johtohahmot ymmärtää pelistä "pikkusen" enemmän kuin minä, mutta kyllähän tuon lupaavan oman kasvatin haluaisi ottavan sen seuraavan stepin urallaan nimenomaan meidän paidassa. Nämä Utuset ja Jurmot vievät sitä paikkaa häneltä.

Ei sillä että mulla mitään juuri tätä hankintaa vastaan olisi. Jos tulee ja suorittaa hyvin niin olen pelkästään iloinen asiasta. Soinille vaan soisi reilua mahdollisuutta.
 

Lynx Canadensis

Kausi 2 jRa
Viestejä
818
Ei kyllä mitään hajua, makua, väriä tai muuta mielikuvaa Utusesta.

Mutta pettymys voipi olla kova niille joiden mielestä kaavaillaan lähtökohtaisesti seiskapakiksi :D
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 721
Ensi kauden pakistoa rakennettaessa toivon hartaasti, että Soinille annetaan kunnollinen, reilu näyttöpaikka. Jo tämän kauden alusta oli ikäisekseen todella kypsä, ja lahjat näkee jokainen vähänkään lätkää ymmärtävä. Ensi vuonna taas vuotta vanhempi ja valmiimpi ottamaan tuloksentekovastuuta.

Toki luotan kyllä täysin siihen että Tillu ja muut Ilveksen johtohahmot ymmärtää pelistä "pikkusen" enemmän kuin minä, mutta kyllähän tuon lupaavan oman kasvatin haluaisi ottavan sen seuraavan stepin urallaan nimenomaan meidän paidassa. Nämä Utuset ja Jurmot vievät sitä paikkaa häneltä.

Ei sillä että mulla mitään juuri tätä hankintaa vastaan olisi. Jos tulee ja suorittaa hyvin niin olen pelkästään iloinen asiasta. Soinille vaan soisi reilua mahdollisuutta.

Itse näen, että Soini voisi hyvin ottaa Jurmon paikkaa seiska- / kasipakkina. Seilata Liigan ja Mestiksen väliä. Omilla peliesityksillä saa lisää peliaikaa.
 
  • Tykkää
Reactions: 000

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 880
Joo ei. Tarkoitin vaan sitä että Mattiloiden palkat huhutusti ovat kovat.

Että jos on raha käyttää niin käytetään ehdottomasti Masiniin. Sveitsit ja Ruotsit toki oma lukunsa.
Jos Masin täällä jatkaa niin ei se rahasummasta tule olemaan kiinni. Paremman liksan Sveitsistä tai Ruotsista saa.
 
  • Tykkää
Reactions: 17

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 904
Friman, Pelli, Utunen, Parikka, Latvala, Soini. Latvalalla on sopimuksessaan optio, toivottavasti jää vielä tänne. Tuossa on ihan asiallinen runko. Thomsonin kaltainen hyökkäävä pakki tuohon nyt ainakin vielä tarvitaan.

Masiniin on jo tosi vaikea uskoa, herra on mennyt takomaan ihan liikaa tehoja. Nyt kaikki tajuaa muuallakin millainen helmi täällä pelaa.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 984
Friman, Pelli, Utunen, Parikka, Latvala, Soini. Latvalalla on sopimuksessaan optio, toivottavasti jää vielä tänne. Tuossa on ihan asiallinen runko. Thomsonin kaltainen hyökkäävä pakki tuohon nyt ainakin vielä tarvitaan.

Masiniin on jo tosi vaikea uskoa, herra on mennyt takomaan ihan liikaa tehoja. Nyt kaikki tajuaa muuallakin millainen helmi täällä pelaa.
Lancasterilla menossa sen verran heikko kausi, että saatamme pystyä pitämään, jos on haluja pitää ylipäätänsä.
 
Ylös