Huhu: Lars Bryggman Ilvekseen kaudelle 2024-2025?

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 330
Stransky,Könönen jatkot,Iksa Ruotsiin.Aikoinaan Supon jatko kuukausia etukäteen tai hänen loukki muka loppukauden sivussa,Konnan juopottelut mutta ei anneta faktojen häiritä.
Kiva jos osumia löytyy vaikka ne ovatkin itseltäni huomaamatta jääneet.

Itse huhuilen Niemelää ja Utusta Ilvekseen.
 

tynamo

Luottopelaaja
Viestejä
1 315
Alkaapi Bryggman-huhu olla aika kevyissä kantimissa. Suullinen sopimus ja pohdinta Liigan, SHL:n sekä DEL:n välillä. Aika vaikea arvata, kenelle jää lyhyin tikku :)
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 405
Onko tänne edes järkeä kertoa sopimuksista mitä seuran sisältä kuullu. Pavlatkin on sit epävarma kun ei ole julkastu vaikka pelaajat sanoivat tulevan. Lienee paras kun foorumi lukee vaan seuran virallisia tiedotuksia.
Totta helvetissä kaikki ovat jollain tasolla epävarmoja ennen kuin seura oikeasti julkaisee. Siellä se lopullinen tieto kassakaapissa on.

Case Päkkilä, aika monesta suunnasta osattiin kertoa että menee Ässiin tai Kouvolaan -> Päätyi Turkuun.

Jypin ketjussa kerroit kuinka on valmentaja tiedossa ja niin varma kun vaan voi olla -> Olikin toinen nimi mikä julkastiin.

Sen takia tämä on huhuketju. Ihan saat itse päättää mitä tänne kirjoitat. Varmuus tulee siinä vaiheessa kun seura sopimukset julkaisee.

Tää sun jatkuva uhriutuminen alkaa olla huvittavaa.

PS. Sellaista asiaa kun suullinen sopimus, ei ole tällä tasolla operoivien ihmisten sanavarastossa tai työkalupakissa. Jos on, ollaan väärissä tehtävissä.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 536
Totta helvetissä kaikki ovat jollain tasolla epävarmoja ennen kuin seura oikeasti julkaisee. Siellä se lopullinen tieto kassakaapissa on.

Case Päkkilä, aika monesta suunnasta osattiin kertoa että menee Ässiin tai Kouvolaan -> Päätyi Turkuun.

Jypin ketjussa kerroit kuinka on valmentaja tiedossa ja niin varma kun vaan voi olla -> Olikin toinen nimi mikä julkastiin.

Sen takia tämä on huhuketju. Ihan saat itse päättää mitä tänne kirjoitat. Varmuus tulee siinä vaiheessa kun seura sopimukset julkaisee.

Tää sun jatkuva uhriutuminen alkaa olla huvittavaa.

PS. Sellaista asiaa kun suullinen sopimus, ei ole tällä tasolla operoivien ihmisten sanavarastossa tai työkalupakissa. Jos on, ollaan väärissä tehtävissä.
Se mitä sinä ja muut ette tunnu ymmärtävän on et minä puolustan niit jotka viittii täne tietoja ja huhuja edes tuoda julki. Kyllä teitä some lynkkays armeijaa riittää.Muhun sillä ei ole mitään vaikutusta mut moni muu miettii uskaltaako edes kirjoittaa.
 

Tesoman maalitykki

Luottopelaaja
Viestejä
1 030
Se mitä sinä ja muut ette tunnu ymmärtävän on et minä puolustan niit jotka viittii täne tietoja ja huhuja edes tuoda julki. Kyllä teitä some lynkkays armeijaa riittää.Muhun sillä ei ole mitään vaikutusta mut moni muu miettii uskaltaako edes kirjoittaa.
Jep eikä pidä unohtaa kaikista pahinta lynkkaajaa nimeltä Janko tappoi kuulemma Haikurinkin.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 405
Se mitä sinä ja muut ette tunnu ymmärtävän on et minä puolustan niit jotka viittii täne tietoja ja huhuja edes tuoda julki. Kyllä teitä some lynkkays armeijaa riittää.Muhun sillä ei ole mitään vaikutusta mut moni muu miettii uskaltaako edes kirjoittaa.
Kyllähän minäkin täällä kerron sen mitä olen kuullut tai tiedän. Välillä osuu, välillä ei. Mitä sitten, kuuluu asiaan? Silti en ymmärrä miksi pitää uhriutua jos joku kyseenalaistaa jonkun asian.

Tämä on edelleen anonyymi nettipalsta.
 

Babbel

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
620
Onko tänne edes järkeä kertoa sopimuksista mitä seuran sisältä kuullu. Pavlatkin on sit epävarma kun ei ole julkastu vaikka pelaajat sanoivat tulevan. Lienee paras kun foorumi lukee vaan seuran virallisia tiedotuksia.
Nyt ei puhuttu sopimuksista. Suullisista sopimuksista.

Haluaisin tietää kuka tai ketkä urheilujohtajat tällaisia oikeasti tekee.

Teetkö sinä yleensä työsopimukset suullisena?
 

Tesoman maalitykki

Luottopelaaja
Viestejä
1 030
Nyt ei puhuttu sopimuksista. Suullisista sopimuksista.

Haluaisin tietää kuka tai ketkä urheilujohtajat tällaisia oikeasti tekee.

Teetkö sinä yleensä työsopimukset suullisena?
Screenshot_20240506_185941_Gallery.jpg
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 843
Stransky,Könönen jatkot,Iksa Ruotsiin.Aikoinaan Supon jatko kuukausia etukäteen tai hänen loukki muka loppukauden sivussa,Konnan juopottelut mutta ei anneta faktojen häiritä.
Nyt on kyllä sellaista oman kilven kiilloittamista sinulta jo pidemmän aikaa että alkaa olemaan todella noloa. Miksi sinä edes keuhkoat täällä näistä asioista?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 701
Täällähän ollaan sitä mieltä, että Ilveksen keskikaista on kova ilman O'Learyäkin.
Meinaatko hänen heikentävän sitä ?
Niin no sun mielestä Ässien keskikaista on meidän vastaavaa kovempi, että makuasioita sano...
 

Yohan

Luottopelaaja
Viestejä
1 542
Täällähän ollaan sitä mieltä, että Ilveksen keskikaista on kova ilman O'Learyäkin.
Meinaatko hänen heikentävän sitä ?
Eiköhän enemmänkin yleinen mielipide ole ollut, että keskikaista tarvitsee vahviketta. Ja kun nyt Borg jo tuli siihen rooliin, niin ei O'Learya enää mihinkään tarvita, vaan astetta kovempaa sentteriä.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 132
Todella harva ammattilainen on enää aikoihin tehnyt suullista sopimusta, KUKAAN ammattilainen ei ole koskaan kertonut julki tehneensä moisen (vaikka olisikin).

Mulle tilaukseen nyt eka se pääkoutsi - SAIS PIKKUHILJAA TULLA JO !!!
 
Ylös