Huhu: Lars Bryggman Ilvekseen kaudelle 2024-2025?

FightBackIpa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
975
Ah shit, here we go again...

Jääkiekko on ollut mulle yhtä kuin kuollut viimesen kuukauden ajan, mutta toteutuessaan tällaset jutut toimivat kyllä loistavina elvyttäjinä; vaikka hyvin tiedänkin, miten ens kausi tulee taas päättymään. Michael Corleonen - tai Sopranos-porukan parhaan Michael Corleone-imitaattori Silvio Danten - sanoin: "Just when I thought I was out, they pull me back in!"

Toki ilvesläisen pessimistikoulun opettama ajattelutapa kertoo, ettei ylhäällä kuvatusta skenaariosta ehkä olekaan pelkoa. Kumminkin se vitun tappara tulee ja kaappaa tänkin karkin meidän nenän edestä. Tarjoaa jotain perkeleen 50 tonnia ylimäärästä ja Lasse nostelee molempien Hantan poikien ja vielä yhdeksi lisävuodeksi elvytetyn Konnan kanssa kannua hassu hattu ja oranssi peruukki päässään. Perkele.

Kas noin, tulihan se vitutus takaisin. Ah, tuttu tunne. Nyt voi jatkaa taas päiväänsä ja valmistautua seuraavaan futiksen tarjoamaan pettymykseen oikeassa mielentilassa :)
Helpotan päivääsi ja sanon, ettei ainakaan Tapparaan ole menossa. Siihen on syynsä miksi näin sanon varmaksi. Ja jokatapauksessa Seksi Lasse on kyllä tosiaan tulossa meille.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 041
Helpotan päivääsi ja sanon, ettei ainakaan Tapparaan ole menossa. Siihen on syynsä miksi näin sanon varmaksi. Ja jokatapauksessa Seksi Lasse on kyllä tosiaan tulossa meille.
Aijai pojat ja tytöt. Kyllä tässä fiilis alkaa nousta. Jos Iksa ja Jamppa korvataan herroilla Lööke ja Bryggman, niin on Tillu aika hyvin hoitanut hommansa tuolla osastolla.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 506
Voin tälläsen päivänä kertoa. Aikoja sit kuulin Bryggman suullisesta sopimuksesta Ilvekseen.Aina ku suullinen ni ole menny varmaksi julistamaan. Tämä suoraan Ilves leiristä kuultua.
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
3 022
Aijai pojat ja tytöt. Kyllä tässä fiilis alkaa nousta. Jos Iksa ja Jamppa korvataan herroilla Lööke ja Bryggman, niin on Tillu aika hyvin hoitanut hommansa tuolla osastolla.
No odotetaan sentterit ja ylistetään Timoa sitten vasta….
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 051
Myös oma lähteeni on kertoillut minulle, että Brygge olisi tulossa meille Hölöttimen mukana.
Lähde(ei Nestori) heitti pientä epävarmuutta tähän nyt, mutta uskoo tosin Bryggmanin tulevan.

Toivotaan nyt kuitenkin että tulisi.
 

Suppo

Rivipelaaja
Viestejä
74
minun sanomani ei liity mitenkään mihinkään hämyilyyn olen kuullut ihan luotettavasta lähteestä että Bryggman pelaisisi shl ensi kaudella.mutta en poissulje mahdollisuutta että pelaisi ipassa.
 
  • Sad
Reactions: 000

NallePuh

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
399
minun sanomani ei liity mitenkään mihinkään hämyilyyn olen kuullut ihan luotettavasta lähteestä että Bryggman pelaisisi shl ensi kaudella.mutta en poissulje mahdollisuutta että pelaisi ipassa.
Itse olen kuullut täysin saman.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 719
Mitä tähän suulliseen sopimukseen tulee, niin ainakin ennen ne olivat ennen toukokuuta kaikki sellaisia. Syynä tähän oli, että Liigan oma sopimus itse asiassa kielsi sopimusten teon vanhan voimassaolon aikana. Tätähän luonnollisesti kaikki enemmän tai vähemmän rikkoivat ja en tiedä onko kyseinen sääntö edes olemassa?

Muistaakseni case-Jonne Virtasessa joutui agentti lopulta ottamaan syyt niskoilleen, koska sopimus IFK:n kanssa oli tavallaan "laiton" ja Virtanen jäi Jyväskylään.
 

Slite

Luottopelaaja
Viestejä
1 075
Koska brygga=panna ja man=mies, niin onko tässä kyseessä se Kummelissakin peräänkuulutettu Panomies?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 607
Koska brygga=panna ja man=mies, niin onko tässä kyseessä se Kummelissakin peräänkuulutettu Panomies?
On vain yksi.
 
Ylös