HPK Hämeenlinna

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Joo katsotaan nyt ensiksi miten Masolla lähtee HPK:n penkin takana. Toki kun nyt katsoo HPK:n rosteria ja muutenkin yleistä menoa siellä niin onnistumisen todennäköisyys on aikas pieni.

Toivotaan nyt tottakai, ettei Masosta tehdä syntipukkia HPK:n "mahdollisesti" tulevalle floppi kaudelle.
Minusta nuo 1+1+1 sopimukset röyhkeitä ja ne pitäisi kieltää.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 498
Minusta nuo 1+1+1 sopimukset röyhkeitä ja ne pitäisi kieltää.

Maso vaikuttaa niin rehelliseltä ja suoraviivaiselta tyypiltä että hän varmaan itse haluaa katsoa asiaa vuosi kerrallaan. Toki tuossa voi olla seuraoptio. Tässä tilanteessa missä Kerho on, tuo on hyväkin asia. Turha sinne on jäädä jos rahat loppuu.
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Maso vaikuttaa niin rehelliseltä ja suoraviivaiselta tyypiltä että hän varmaan itse haluaa katsoa asiaa vuosi kerrallaan. Toki tuossa voi olla seuraoptio. Tässä tilanteessa missä Kerho on, tuo on hyväkin asia. Turha sinne on jäädä jos rahat loppuu.
Nyt jo voi melko varmaksi sanoa, että Masolla ensimmäinen Liigakausi on tod.näk. aikamoinen Via Dolorosa, surkea rosteri ja nyt vielä seuran toimistollakin käy ovi jatkuvasti.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 498
Nyt jo voi melko varmaksi sanoa, että Masolla ensimmäinen Liigakausi on tod.näk. aikamoinen Via Dolorosa, surkea rosteri ja nyt vielä seuran toimistollakin käy ovi jatkuvasti.
Ei se helppoa ole, muttei Maso Lehtonen vaikuta tyypiltä joka kaihtaa haasteita. Kevyt materiaali täytyy saada pelamaan hyvin. Jotenkin uskon että saa homman pyörimään säädyllisesti kun kokemusta Mestis-ympyröistä jossa ei rahalla ole röyhitty.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Maso vaikuttaa niin rehelliseltä ja suoraviivaiselta tyypiltä että hän varmaan itse haluaa katsoa asiaa vuosi kerrallaan. Toki tuossa voi olla seuraoptio. Tässä tilanteessa missä Kerho on, tuo on hyväkin asia. Turha sinne on jäädä jos rahat loppuu.
Joo, jos se valmentajan optio, niin ok.
Ajattelin nimittäin ilman muuta, että sopimus on kuten Ville Niemisellä Jypiin, 1+1+1 seuran optiolla ja tämä mielestäni lähentelee jo laitonta, pois on vaikea lähteä, jos seura ei halua päästää, mutta seuralla joka vuosi oikeus panna pihalle.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 498
Joo, jos se valmentajan optio, niin ok.
Ajattelin nimittäin ilman muuta, että sopimus on kuten Ville Niemisellä Jypiin, 1+1+1 seuran optiolla ja tämä mielestäni lähentelee jo laitonta, pois on vaikea lähteä, jos seura ei halua päästää, mutta seuralla joka vuosi oikeus panna pihalle.
Niin siis, itse en tosiaan tiedä. Tuossa on mukana omaa pohdintaa. Ihmettelisin vaan miksi Lehtonen olisi tuollaisen allekirjoittanut ilman omaa oikeutta päättää sopimus. Toki kokematon koutsi mutta ilmeisesti kysyntää on ollut muualtakin.

Kyllä toki valmentajia heitetään pihalle koko ajan ja tuossakin sopimusmallissa sopimus aina kuitenkin sen kuluvan sopimusvuoden voimassa ettei tilanne ihan niin hirveä ole. Eroraha kattaa kuitenkin vähintään kuluvan sopimusvuoden. Onko tuo lopulta paljon pahempi kuin vaikka 1+2 mallinen vastine? Suoraa kolmivuotista hän tuskin mistään saisi. Vielä. Niissä haastatteluissa joita olen Masosta kuullut, hän ei vaikuta tyypiltä joka haluaa jäädä pyörimään kuvioihin jossa homma ei toimi puolelta tai toiselta. Uskon että vuodessa osapuolet näkevät jo sen onko edellytyksiä jatkaa.
 

Simma

Luottopelaaja
Viestejä
1 285
Jyrki Louhi vaikuttaa ihan pätevältä kaverilta tuohon hommaan. HPK:n oma Risto Jalo. Toivottavasti homma lähtee rokkaamaan, koska oon aina fiilistellyt hpk:n ilmettä. Omin voimin enimmäkseen ja turhia röyhistelemättä. Tykkään.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 303
Jyrki Louhi vaikuttaa ihan pätevältä kaverilta tuohon hommaan. HPK:n oma Risto Jalo. Toivottavasti homma lähtee rokkaamaan, koska oon aina fiilistellyt hpk:n ilmettä. Omin voimin enimmäkseen ja turhia röyhistelemättä. Tykkään.
Juu ei röyhistellä Hämptonissa tosiaan.

"Olisin itse ihan hölmöläinen, jos vaatisin jotain menestystä tälle kaudelle." - Louhi

Näin uusi HPK:n hallituksen puheenjohtaja kutsuu ja toivottaa kansan tervetulleeksi halliin.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 189
Juu ei röyhistellä Hämptonissa tosiaan.

"Olisin itse ihan hölmöläinen, jos vaatisin jotain menestystä tälle kaudelle." - Louhi

Näin uusi HPK:n hallituksen puheenjohtaja kutsuu ja toivottaa kansan tervetulleeksi halliin.

"Täytyy myös muistaa, että suljettu sarja antaa joustavuutta ja vakautta tehdä päätöksiä eurot edellä. Jokainen voi tehdä siitä omat johtopäätöksensä."

Rientää Kainulais-Vesa vuosien takaa komppaamaan Louhea
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 189
Ai tuo on Maso Lehtonen? Karismaattisen näköinen kaveri, mutta koutsin habitus ei vielä kentällä takaa mitään. Jortikka näytti mul... Jortikalta, mutta peli toimi kuuteen mestaruuteen saakka.

Nimen perusteella luulin, että Maso on about Pasi Räsäsen näköinen jätkä.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Ai tuo on Maso Lehtonen? Karismaattisen näköinen kaveri, mutta koutsin habitus ei vielä kentällä takaa mitään. Jortikka näytti mul... Jortikalta, mutta peli toimi kuuteen mestaruuteen saakka.

Nimen perusteella luulin, että Maso on about Pasi Räsäsen näköinen jätkä.

Matias "Maso" Lehtonen, Suomen Tampereelta. Asenne kunnossa ja viihdyttävää kuunneltavaa haastatteluissa, podcasteissa jne. Raikas tuulahdus uutta tähän ukkorinkiin. Kaikkea hyvää toivon Masolle Liigaan.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Matias "Maso" Lehtonen, Suomen Tampereelta. Asenne kunnossa ja viihdyttävää kuunneltavaa haastatteluissa, podcasteissa jne. Raikas tuulahdus uutta tähän ukkorinkiin. Kaikkea hyvää toivon Masolle Liigaan.
Mua miellytti tämmönen, ehkä perusjargoni, mutta "pitää tehdä oikeita asioita".
Miellytti siksi, kun tekee mieli väittää, että monet korostavat "asioiden tekemistä oikein", kun ensin pitäisi opetella ne "oikeiden asioiden tekemiset".
Joo, jargonia, kuten sanottu, mutta silti.
 
Ylös