Henrik Haapala

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 189
Viimeistään päätöserässä fanit huomasivat, että hyökkääjää ei enää näykään kaukalossa.

”Ei mitään ihmeellistä. Perusjuttuja. En enää mahtunut pelaavaan kokoonpanoon”, Haapala heitti naama peruslukemilla.

”Toisaalta tässä pelataan tosi tiiviissä tahdissa – seitsemän peliä kymmenessä päivässä. Pitää vähän katsoa missä välissä pelaa ja kuinka paljon. Pelit ja päivät eivät ole veljeksiä.”


Onks tää nyt sitä jargonia...
0+2 per peli ja saa mun puolesta huilata niin paljon kun huvittaa heti sen jälkeen jatkossakin. Ylikylän ukko.
 

Rst83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
439
Todella suuri todennäköisyys ettei huomenna ole kokoonpanossa.
Haluisin nähdä minkälaista jälkeä saisi aikaiseksi jos oli 100% kunnossa...
Ja toivottavasti on mukana finaali sarjassa jos sinne asti päästään.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 586
Todella suuri todennäköisyys ettei huomenna ole kokoonpanossa.
Haluisin nähdä minkälaista jälkeä saisi aikaiseksi jos oli 100% kunnossa...
Ja toivottavasti on mukana finaali sarjassa jos sinne asti päästään.
Raksilan jää monessa mukana, sehän Henkan jalanki rikkoi
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 586
Joo pahan näköinen tilanne kun jalka taittui...olikos se Oulun pelissä missä tilanne tuli?
Siinähän se neljännen pelin ekassa maalissa, näkee aika hyvin kun Sebokin maalin katselee.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 994
Veikkaan ja puhtaasti veikkaan, ettei ole huomenna mukana. Ihan vain sen takia, että pysyis edes jotenkin kunnossa jatkoa ajatellen, eikä tulis mitään pahempaa.
Näin itsekkin veikkaan.. että jää Tampereelle ja Tiistaina taas mukana.
Iso-Mustajärvi lienee huomenna askissa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 321
Joo kaveri pelaa aivan klesana ja tänään 0+2. Jos hänellä tosiaan on sopimus Ilvekseen ensi kaudeksi se aiheuttaa kyllä allekirjoittaneessa ihan kirjaimellisesti riemun kiljahduksia.
 

Fiksuilija

Rivipelaaja
Viestejä
25
Sinänsä voi olla, että soturiluonne, joka tuuppaa joka väliin. Etenkin kovissa peleissä vastustajat taklaa ja rikkoo, joten siinä mielessä loukkiherkkä ottaen pienen koon huomioon.

Kuitenkaan noilla vanhoilla vammoilla ei liene vaikutusta tän päivän pelikuntoon vaan just se kärppäsarjassa tapahtunut jalan vääntyminen. Toisaalta Mites se poikkari selkään tänään???
 

Rst83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
439
Sinänsä voi olla, että soturiluonne, joka tuuppaa joka väliin. Etenkin kovissa peleissä vastustajat taklaa ja rikkoo, joten siinä mielessä loukkiherkkä ottaen pienen koon huomioon.

Kuitenkaan noilla vanhoilla vammoilla ei liene vaikutusta tän päivän pelikuntoon vaan just se kärppäsarjassa tapahtunut jalan vääntyminen. Toisaalta Mites se poikkari selkään tänään???
Kyllä luulen niin tässä on nyt kyse siitä jalan vääntymisestä.
Luultavasti ei tällä kaudella pelaa enään peräkkäisinä päivinä.
 

Pas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
604
Toivottavasti menee niin, että peräkkäisten pelien kanssa säästellään. On tärkeä palanen ylivoimaa ja muutenkin hyvää tekemistä. Toivottavasti ei mennyt nivelsiteitä polvesta paskaks, vaikka siinä tapauksessa uskon että ei ois Kärppä-sarjassa pelannut...
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 990
Aika vaivalloista oli Haapalan luistelu eilen. Taitaa olla melkoisen rikki. Iso harmi, jos ei pystyis enää pelaamaan.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 498
Annetaan huilata peli tai kaksi. Katsotaan miten menee. Haapala on tärkeä, muttei ehkä niin tärkeä Tepsiä vastaan kuin mitä Kärppiä vastaan. Nyt toki kun Sebok on nähtävästi ulkona, niin onhan lovi iso.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 505
Pelaajaketjut täyttyvät omien mollaamisesta, mutta minä olen erilainen nuori ja kehun.

On tämä jätkä kyllä huikea. Melkeinpä hyökkäyksen sielu. Taisi taas vaihteeksi tulla 0+2 eli molemmissa maaleissa mukana. Olihan siinä parit paikat myös itse tehtyyn maaliin. Rautoja lähemmäksi ei kuitenkaan tänään.

Ja taas ensimmäinen reaktio Baptisten maaliin: Kohti Osastoa ja pleksiä vasten hyppimään.

Mahtava ukko.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 929
Pelaajaketjut täyttyvät omien mollaamisesta, mutta minä olen erilainen nuori ja kehun.

On tämä jätkä kyllä huikea. Melkeinpä hyökkäyksen sielu. Taisi taas vaihteeksi tulla 0+2 eli molemmissa maaleissa mukana. Olihan siinä parit paikat myös itse tehtyyn maaliin. Rautoja lähemmäksi ei kuitenkaan tänään.

Ja taas ensimmäinen reaktio Baptisten maaliin: Kohti Osastoa ja pleksiä vasten hyppimään.

Mahtava ukko.

Ihan hemmetin kova ukko. Pisti ylivoiman yksin säädylliselle tasolle. Jalka on paskana ja tuntuma olematon, silti ihan kärkipelaajia aina kun pelaa.

Odotan jo ensi kautta.
 
Ylös