Henrik Haapala

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 837
No tiesi tuo myös mm. Juuso Ikosen siirron Ilvekseen, että katotaanny, ei vedä millään punakoneen recordilla.

Juuh, mutta voisi luulla hänellä olevan paremmat tiedot naapurileirin tapahtumista, kuin mitä meillä tapahtuu. Eikä nyt viime kuussa tarjottu sopparikaan välttämättä tarkoita, että Haapala siihen olisi hypännyt kiinni.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Ja kuten joku jo huomioi Tappara.co puolella Haapalan ketjussa, niin Tapolan lähtö mahdollistaa Haapalan siirtymisen sinne.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 730
Ja kuten joku jo huomioi Tappara.co puolella Haapalan ketjussa, niin Tapolan lähtö mahdollistaa Haapalan siirtymisen sinne.

Niin tuskin Haapalalla jäi muuta organisaatiota kohtaan hampaankoloon, mutta kuinka voimakkaat ne sympatiat sitten muuten ovat, että "tasapelin" sattuessa vaihtaisi Tapparaan?

Mutta tosiaan itse epäilen, että suuntana on tämän kauden jälkeen ulkomaat. Siis ainakin siinä tapauksessa, että pysyy terveenä ja tuossa yli 50 pinnan tahdissa. Tuolloin oltaisiin todennäköisesti kiinni Sveitsin lapussa, ja ihme on, jos sen mahdollisuuden jättäisi käyttämättä.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 450
Niin tuskin Haapalalla jäi muuta organisaatiota kohtaan hampaankoloon, mutta kuinka voimakkaat ne sympatiat sitten muuten ovat, että "tasapelin" sattuessa vaihtaisi Tapparaan?

Mutta tosiaan itse epäilen, että suuntana on tämän kauden jälkeen ulkomaat. Siis ainakin siinä tapauksessa, että pysyy terveenä ja tuossa yli 50 pinnan tahdissa. Tuolloin oltaisiin todennäköisesti kiinni Sveitsin lapussa, ja ihme on, jos sen mahdollisuuden jättäisi käyttämättä.

Tämäpä itselläkin päällimäisenä mielessä: Jos tappara tarjoaa saman tai muutaman kympin paremman pahvin, siirtyminen seurasta toiseen ei välttämättä ole mielekästä. Tapparan täytyy lyödä pöytään mottipäistä.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 909
Tämäpä itselläkin päällimäisenä mielessä: Jos tappara tarjoaa saman tai muutaman kympin paremman pahvin, siirtyminen seurasta toiseen ei välttämättä ole mielekästä. Tapparan täytyy lyödä pöytään mottipäistä.
Onko asia todellakin näin? Se, että yksi mies oli ilmeisesti taas kaikkien mielestä mulkku, kuitenkin toi 3 kannua pöytään, eikä tälläkään kaudella ole mahdottomuus. Nyt tämä ns. mulkku siirtyy pois, niin onko muita ongelmia??
Pelaajan täytyy myös ymmärtää, että Tapolaa ei voinut potkia, koska näytöt oli vakuuttavat, sama kun Kallio olisi sanonut Tepsissä että heitetään Jortikka pois, pelaaja väistyy valmentajan tieltä.

Itse kyllä näkisin aika 50-50 ja varmaan kolikolla ratkaistaan tämä.

Mä olen sitä mieltä, että Ilveksen täytyy pitää tästä kynsin ja hampain kiinni, sama homma Kapteenin kohdalla.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 730
Onko asia todellakin näin? Se, että yksi mies oli ilmeisesti taas kaikkien mielestä mulkku, kuitenkin toi 3 kannua pöytään, eikä tälläkään kaudella ole mahdottomuus. Nyt tämä ns. mulkku siirtyy pois, niin onko muita ongelmia??
Pelaajan täytyy myös ymmärtää, että Tapolaa ei voinut potkia, koska näytöt oli vakuuttavat

Siis eihän Tapola ollut/ole varmaan kenenkään mielestä mulkku, mutta otti Savinaisen Haapalan sijasta.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Onko asia todellakin näin? Se, että yksi mies oli ilmeisesti taas kaikkien mielestä mulkku, kuitenkin toi 3 kannua pöytään, eikä tälläkään kaudella ole mahdottomuus. Nyt tämä ns. mulkku siirtyy pois, niin onko muita ongelmia??
Pelaajan täytyy myös ymmärtää, että Tapolaa ei voinut potkia, koska näytöt oli vakuuttavat, sama kun Kallio olisi sanonut Tepsissä että heitetään Jortikka pois, pelaaja väistyy valmentajan tieltä.

Itse kyllä näkisin aika 50-50 ja varmaan kolikolla ratkaistaan tämä.

Mä olen sitä mieltä, että Ilveksen täytyy pitää tästä kynsin ja hampain kiinni, sama homma Kapteenin kohdalla.

Nyt en kyllä ymmärrä yhtään, mitä tässä koitetaan sanoa.

Haapalalla vain ilmeisesti meni sukset ristiin Tapolan kanssa tuon siirtokuvion yhteydessä. Ei toki niin, että suuttui yksinkertaisesti siitä, että Tappara valitsi toisen pelaajan, vaan jos jutut pitävät paikkansa, niin Haapala ei ollut tyytyväinen siihen, miten asiat tuossa tapauksessa kaikkine vaiheineen hoidettiin (ilmeisesti juuri Tapolan toimesta).

Miten tähän liittyy mikään "pelaajan täytyy ymmärtä, ettei Tapolaa voinut potkia" jne? Ei kai kukaan ole missään vaiheessa odottanut, että Tapola potkittaisiin ulos, eikä koko kuvioon edes ole liittynyt mitään sellaista mahdollisuutta. En saa kyllä yhtään kiinni, mistä höpötät tuossa :)
 

oowee

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
616
Mitä olen antanut itseni ymmärtää, Haapala viihtyi myös Sveitsissä hyvin. Ihmettelisin jos tällaisen kauden jälkeen a) sieltä ei tulisi kiinnostusta ja b) Henkka ei tuota korttia katsoisi
 

oowee

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
616
Nyt en kyllä ymmärrä yhtään, mitä tässä koitetaan sanoa.

Haapalalla vain ilmeisesti meni sukset ristiin Tapolan kanssa tuon siirtokuvion yhteydessä. Ei toki niin, että suuttui yksinkertaisesti siitä, että Tappara valitsi toisen pelaajan, vaan jos jutut pitävät paikkansa, niin Haapala ei ollut tyytyväinen siihen, miten asiat tuossa tapauksessa kaikkine vaiheineen hoidettiin (ilmeisesti juuri Tapolan toimesta).

Miten tähän liittyy mikään "pelaajan täytyy ymmärtä, ettei Tapolaa voinut potkia" jne? Ei kai kukaan ole missään vaiheessa odottanut, että Tapola potkittaisiin ulos tai edes liittynyt mitään sellaista mahdollisuutta mihinkään. En saa kyllä yhtään kiinni, mistä höpötät tuossa :)

Olen samanlaista tarinaa kuullut, että päivänä x oli siirto Tapparaan varma ja päivänä x+1 olikin tästä tullut tyhjä arpa.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 730
Olen samanlaista tarinaa kuullut, että päivänä x oli siirto Tapparaan varma ja päivänä x+1 olikin tästä tullut tyhjä arpa.

Niin Tapparahan ehti Haapalan jo kiireessä ilmoittaa CHL-miehistöön, mutta Liigan oma rajoitus Jokereista siirtyvistä pelaajista pisti Tapparan valitsemaan Savinaisesta ja Haapalasta.
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
3 038
Onko asia todellakin näin? Se, että yksi mies oli ilmeisesti taas kaikkien mielestä mulkku, kuitenkin toi 3 kannua pöytään, eikä tälläkään kaudella ole mahdottomuus. Nyt tämä ns. mulkku siirtyy pois, niin onko muita ongelmia??
Pelaajan täytyy myös ymmärtää, että Tapolaa ei voinut potkia, koska näytöt oli vakuuttavat, sama kun Kallio olisi sanonut Tepsissä että heitetään Jortikka pois, pelaaja väistyy valmentajan tieltä.

Itse kyllä näkisin aika 50-50 ja varmaan kolikolla ratkaistaan tämä.

Mä olen sitä mieltä, että Ilveksen täytyy pitää tästä kynsin ja hampain kiinni, sama homma Kapteenin kohdalla.
Näin on nyt vaan tarvii alkaan niitä mottipäisiä sopimuksia tarjoon. Eikös se pinkka kunnossa ole ja väki viihtyy ja käy hallissa niin mikä ettei. Ei joukkue voi menestyä ilman haapaloita ja suomia….
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 313
Niin ei saa käydä, että Ipasta vaihtaisi Tapparaan. Onneks Ilves on kilpailukykyinen rahallisesti nykyään.

Ulkomaille lähdön ymmärtää tietty
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 909
Nyt en kyllä ymmärrä yhtään, mitä tässä koitetaan sanoa.

Haapalalla vain ilmeisesti meni sukset ristiin Tapolan kanssa tuon siirtokuvion yhteydessä. Ei toki niin, että suuttui yksinkertaisesti siitä, että Tappara valitsi toisen pelaajan, vaan jos jutut pitävät paikkansa, niin Haapala ei ollut tyytyväinen siihen, miten asiat tuossa tapauksessa kaikkine vaiheineen hoidettiin (ilmeisesti juuri Tapolan toimesta).

Miten tähän liittyy mikään "pelaajan täytyy ymmärtä, ettei Tapolaa voinut potkia" jne? Ei kai kukaan ole missään vaiheessa odottanut, että Tapola potkittaisiin ulos, eikä koko kuvioon edes ole liittynyt mitään sellaista mahdollisuutta. En saa kyllä yhtään kiinni, mistä höpötät tuossa :)
Joo kännykällä kun kirjottelee niin tulee mitä sattuu..

Siis. Jos Haapalalla oli sukset ristissä vain Tapolan kanssa, niin sitä ongelmaa ei ensi kaudella ole, eli en ymmärrä mistä tämä mottipäinen tuli.. Haapala myös varmaan hyväksyi sen, että otti kaksi kultaa, vaikka valkku oli vähän mulkku ilmeisesti?
Jos nyt ymmärsit niin hyvä!
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 770
Miksi valitsisi tapparan ennen ipaa?
Naapuri näytti keväällä tälle ettei kelpaa.
Paljonko siellä on enää näitä henkan ”vanhoja pelikavereita”?
Taitaa olla jo logoa lukuunottamatta melko vieras organisaatio haapalalle.
Konna kun pelaisi vielä sen ensikauden. Olisi melkoinen plussa sopimusneuvotteluissa. Olisi sitä myös toisinpäin.
Nyt mitataan tillua ja tillun painitrikoita.
Meillä varmasti tarjota vähintään sama kuin naapurilla.
Oikeastaan, ihmettelen jos tapu on edes vaihtoehto haapalalle.
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
904
Koskela hei! Tätä herraa ei saa menettää takaisin naapuriin! Mietin ostavani pelipaitaa numerolla 25, jos jatkopahvi julkaistaan. Mielenkiinnolla ja pienenpienellä stressillä jään odottamaan tilanteen kehittymistä.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Niin ei saa käydä, että Ipasta vaihtaisi Tapparaan. Onneks Ilves on kilpailukykyinen rahallisesti nykyään.

Ulkomaille lähdön ymmärtää tietty

Ilves on kilpailukykyinen myös muutoin kuin rahallisesti. Näkeehän tuon, että mies nauttii ilvesläisyydestä! Soppari kouraan ja nautitaan pelimiehen elkeistä kotona.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 355
Ilves on kilpailukykyinen myös muutoin kuin rahallisesti. Näkeehän tuon, että mies nauttii ilvesläisyydestä! Soppari kouraan ja nautitaan pelimiehen elkeistä kotona.
Ja kassaa pitäisi olla, nyt on myös näistä leveysosaston soppareista päästy irti. Toivotaan että Henkka saadaan pidettyä.
 
Ylös