Henrik Haapala

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Hyvä homma. Ei ainakaan sairaana sitten ole.

Ennemmin mahataudissa, kun vaikka joku paikka rikki...

Vai onko tämä meidän kärkilaituri rotaatio-kavereita?

Viimeksi palasi yhden huilatun pelin jälkeen taas takasin kehiin.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 135
Ei kyllä hyvä juttu ole, jos meinataan koko kausi vetää niin, että Haapala huilaa joka toisen pelin. Mielummin sitten vaikka kaksi kuukautta putkeen sivussa, jos sitten sen jälkeen pystyy pelaamaan illasta iltaan. Toistaiseksi esitykset eivät kummoisia ole olleet, eli jos siellä jotain vaivaa on asiaan syynä, niin parempi laittaa homma kuntoon.

Vähän eri juttu pleijareissa kun vaihtoehto olisi ollut ettei pelaa mitään peliä.


Tietysti voihan olla, että Haapala on myös terve kuin pukki, mutta vaisujen esitysten vuoksi herätellään katsomokomennuksilla. Mehän emme tätä tiedä, kun ei kerrota.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 798
Ennemmin mahataudissa, kun vaikka joku paikka rikki...

Vai onko tämä meidän kärkilaituri rotaatio-kavereita?

Viimeksi palasi yhden huilatun pelin jälkeen taas takasin kehiin.

No jos vaihtoehtona on Santeri Virtasen kohtalo, niin mieluummin joku pieni vaiva. Korona on opettanut, että näihin flunssiinkaan ei kannata suhtautua olankohautuksella.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
No jos vaihtoehtona on Santeri Virtasen kohtalo, niin mieluummin joku pieni vaiva. Korona on opettanut, että näihin flunssiinkaan ei kannata suhtautua olankohautuksella.

Niin. Koronaa en todellakaan tarkoittanut.
 

Neljä

Rivipelaaja
Viestejä
45
Olen tuota Haapalan alkukauden pelaamista melko tarkasti seurannut ja itselleni on kylmänväreitä aiheuttanut muutamat liikkeelle lähdöt joidenkin tilanteiden jälkeen. Niissä on näyttänyt kuinka jalka/jalat eivät olisi oikein ottaneet potkua vastaan/liikkeelle lähtö olisi aiheuttanut tuskaa. Viittaisi pahimmillaan lonkkavammaan tms. Toivon suuresti että olen tässä asiassa väärässä. Tätä miestä on ilo seurata kentällä kun hän on kunnossa ja hänen panostaan tarvittaisiin suuresti.
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 064
Olen tuota Haapalan alkukauden pelaamista melko tarkasti seurannut ja itselleni on kylmänväreitä aiheuttanut muutamat liikkeelle lähdöt joidenkin tilanteiden jälkeen. Niissä on näyttänyt kuinka jalka/jalat eivät olisi oikein ottaneet potkua vastaan/liikkeelle lähtö olisi aiheuttanut tuskaa. Viittaisi pahimmillaan lonkkavammaan tms. Toivon suuresti että olen tässä asiassa väärässä. Tätä miestä on ilo seurata kentällä kun hän on kunnossa ja hänen panostaan tarvittaisiin suuresti.

Eikös Henkalla ollut aikoinaan lonkkavaivoja, minkä takia vaihtoi erilaiseen mailaan?
 

Neljä

Rivipelaaja
Viestejä
45
Tuossa juttua Henkan lavasta

Ehkä olis aika vaihtaa lapaa, josko onni noiden loukkien kans kääntyis taas, sekä muutenkin olis veto parempi :)
 

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 668
Toivotaan tosiaan ettei kropassa isompaa vikaa. Henkkahan oli/on se top numero uno joukkueeseen.

Jos keho ei kestä treeniä ja sitä kautta ei pääse askiin terveenä, niin onhan se vihreille ISO takaisku.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 893
Toivottavasti mies on kunnossa, muuten tästä jää käteen tyhjä kortti.

Ratkaisupelaaja viimeisen päälle!
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 114
Niin se lyhyt pätkä joo areenalta treenejä ennen/jälkeen, mutta eihän se nyt välttämättä kerro että mies Norjaan lähtee? Treenikunnosta pelikuntoon on yllättävän pitkä matka usein. Mutta toivottavasti olisi mukana.
Ei vaan lentokentältä lähtöselvityksessä kuvattu lyhyt videopätkä. Itse ainakin olin Henkan näkevinäni.
 
Ylös