Henrik Haapala

nelosengrainderi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
220
Oli tai ei, niin nyt rukoillaan ja pidetään sormet ristissä että rakas mediatiimi tiputtais huomenna tyylitellyn videon ja kuvan jossa itse herra kertoo tehneensä sopimuksen Tampereen Ilvekseen!
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 437
Haapala vaikuttaa ystävälliselle, kansanomaiselle, huumorintajuiselle ja ennen kaikkea huippu pelaajalle, jota tekee mieli lähteä hallillekin katsomaan. Lisäksi hänellä todistetusti pää kestää playoffien painetta keskimääräistä paremmin, joten haluaisin hänen nyt vähän hjelppaavan meitä semmosessa ihan pikku jutussa, että pitäisi saada poika kotiin ens kaudella! Nimi lappuun! Tillu! Henkka! Nyt!

ps. sivumennen sanoen tosta henkkamaukan kassista plussaa. Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että joku viettää jet set- elämää Jantusen tyyliin ja Mötley cruen eväät pöydässä, mutta mä en usko, että me tarvitaan sellasta tähän nyt. Jotenkin mielikuva Henkasta on vaan...parempi. muistatteko, kun se 7-vuotias tyttö itki kentän laidalla ja Henkka kävi hakeen sille Mäntykiven nimmarin pukukopilta. Tällanenkin twiittiketju osu silmiin.

Nyt unille ja aamulla herätessä puhelimessa onkin sopimuksen julkistus, kiitos.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 276
"Pari mailaa, muovipussillinen erkkaa, seuran verkkarit ja käy valitsemassa muutama kiva kesäpaita Stock... Henkkamaukasta, niin Ripa tulee heilauttamaan korttia maksupäätteelle."
 

Kolho33

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
154
"Pari mailaa, muovipussillinen erkkaa, seuran verkkarit ja käy valitsemassa muutama kiva kesäpaita Stock... Henkkamaukasta, niin Ripa tulee heilauttamaan korttia maksupäätteelle."

Henkka kyllä vaikuttaa sellaiselta rehdiltä ja vaatimattomalta äijältä siinä mielessä että ei varmaan mitään gucceja tulla päällä näkemäänkään koskaan. Muutenkin tuntuu että näillä liigaukkeleilla näkyy harvemmin mitään kallista ja päitä kääntävää päällä toisin kuin rapakon takana. Mistäköhän johtuu
e: kyllä minä ainakin menisin heti ostamaan Risto Ratiaa ja Marimekkoa noilla euroilla:cool:
 

nelosengrainderi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
220
Henkka kyllä vaikuttaa sellaiselta rehdiltä ja vaatimattomalta äijältä siinä mielessä että ei varmaan mitään gucceja tulla päällä näkemäänkään koskaan. Muutenkin tuntuu että näillä liigaukkeleilla näkyy harvemmin mitään kallista ja päitä kääntävää päällä toisin kuin rapakon takana. Mistäköhän johtuu
Palkkaahan nuo tietysti saavat ihan hyvin, mutta viitsiikö sitä kaikkea tuhlata yltiöpäisyyksiin? Asuminen ja eläminen Suomessa on muutenkin nykyään todella kallista.
 

Kolho33

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
154
Palkkaahan nuo tietysti saavat ihan hyvin, mutta viitsiikö sitä kaikkea tuhlata yltiöpäisyyksiin? Asuminen ja eläminen Suomessa on muutenkin nykyään todella kallista.

Niinhän se on. Asuminen ja auto kuuluu tosin perheettömillä lähestulkoon aina työsuhde-etuihin. Ja kyllähän nuo nyt sen verran tienaa että ylimäärästä on. Mutta ehkä ne nopeet autot, kalliit kellot ja vaatteet tulee vasta änärirahojen jälkeen silti.
 
Ylös