Henrik Haapala

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 179
Henkka ainakin itse sanoi ettei kyse
ole mistän esim leikkaushoitoa vaativasta vammasta.

Jos Ilves on valmis ottaan tänne kaiken maailman Ikosia ja Airoloita kuntoutuun niin kyllä sillon pitää perkele yhelle Haapalallekkin sopimus löytyä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 345
Jos Ilves on valmis ottaan tänne kaiken maailman Ikosia ja Airoloita kuntoutuun niin kyllä sillon pitää perkele yhelle Haapalallekkin sopimus löytyä.
Näitä kaikkia yhdistää myös samanlainen hintalappu, vai miten se meni.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 481
Tässä koko hommassa on ollut foorumin mukaan erikoisia käänteitä..on sopimusta ja ei ole sopimusta..joku tiesi että jatkaa joku taas että menee sinne ja tänne..Laitan tähän nyt ajatuksen ja faktoja mitä asiat tiedän tai voin kertoa..

siinä vaiheessa kun Henkan tie alkoi Tapparan siirtymisestä takkuilla/loppua niin soitto Ojaselle ja kauppaamaan itseä Ilvekseen..jotenki minun pääkoppaan ei mahdu idea Ilveksen puolelta pelkkään loppukauden sopimukseen kun tiedossa oli Jokerien tilanne markkinoilla..erilaisia pykäliä voidaan sopimukseen laittaa ja niin uskon Ilveksenkin tehneen..sitä en tiedä kuka Henkan päässä on agentti ei ainaskaan Laksola koska Henkka oli kysellyt Lökiltä jotain asioita sopimuksesta edellisenä päivänä?..sopiiko Henkka tässä nyt itse sopimuksen niinkun on Konnakin jo 3 vuoden ajan tehnyt..huhuja olen kuullut brynäsistä mitä omaan korvaan olen kuullut..mut siittäkin on aikaa..

sitten asiaa missähän kunnossa mies on ja kuinka helposti pääsee lääkärintarkastuksesta läpi uuteen seuraan?Henkka kyllä olis pystynyt pelailee enemmänkin pelejä mutta puudutuksien lääkeaineet estivät pelaamisen peräkkäisinä päivinä(niissä on joku määrä mitä voi laittaa kroppaan vuodokaudessa)..

Jos sopimusta on muutettu herää ensimmäisenä kysymys miksi? Mitä varten? Seuran vai pelaajan aloitteesta? Noihin minulla ei sitten olekkaan antaa vastauksia..
Hyvä teksti.

Kyllä juuri niin kuten sanoit, ei Ilves olisi valmis tekemään vain yhden vuoden sopimusta hänen kohdallaan. Tiedän sen mitä olen sanonut, että rahallisen korvauksen Ilves saa, jos Henkka ei olisi solminut jatko lappua. Tai toisin sanoen bonus palkasta otetaan pois. Tämä oli ihan mukava summa.

Tarkkaa sopimuksen pituutta ei ole varmaksi heittää, mutta jotain 3v lappua yhdellä ulkomaan vuodella on annettu käsittää.
 

Ralph

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
128
Miksei Ilves olisi ollut valmis tekemään vain loppukauden sopimusta, kun kärpät, hpk, hifk ja tappara olivat valmiita tekemään omien vahvistuksiensa kanssa?

Oletko @Blegifan sitä mieltä siis, että tulevassa launchissa julkaistaan Haapalan sopimus?
 

Ipanmies98

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
267
On kyllä ollut upein viikko foorumilla hetkeen ;D

Jumalauti oikeesti mitä kiimaa! Sieltä tulee Lehterää, Ojamäkeä, Tuulolaa, Karjalaista, Seppälää, Jokipakkaa, Kivistöä ja muita.

Haapala tekee jatkon ja rakentaa talon, mutta lähteekin Ruotsiin tai pelaa sittenkin Tapparassa, mutta ei kuitenkaa omista sopimusta.

On kyllä mielenkiintoinen Tiistai edessä:cool:
Hienoo kyllä olla Ipanmies! Tätä kiimaa ei muualla koe, se on varma!
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Shumakov siirtyy kanssa pois nykyisestä seurastaan! 1+2+3 = Ilves.

Siinä olisi kyllä Haapalan mahdollinen korvaaja, tai tuota tasoa pitäisi olla.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 565
Näitä kaikkia yhdistää myös samanlainen hintalappu, vai miten se meni.

Haapala ei ole yhtä kallis, kuin nuo muut. Haapalan aika oli lyhyt ja mies pelasi koko ajan. Hyvillä tehoilla vielä. Välillä huilasi pelejä ja keskenkin jonkun pelin jätti. Hinta/laatusuhde pisteisiin nähden todella todella hyvä. 24.3.2020 Ilvekseen saapui samassa rytäkässä: Ikonen, Airola ja Vartiainen. Ikosen palkka juoksi melkein vuoden ennen kuin mies askiin hyppäsi. Airolan palkka on juossut yli 2 vuotta, niin että mies on 21 peliin pukenut. Vartiainen ei koskaan pukenut yhteenkään peliin. Palkka juoksi yli vuoden.
 

Jack Overdose

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
498
Hyvä teksti.

Kyllä juuri niin kuten sanoit, ei Ilves olisi valmis tekemään vain yhden vuoden sopimusta hänen kohdallaan. Tiedän sen mitä olen sanonut, että rahallisen korvauksen Ilves saa, jos Henkka ei olisi solminut jatko lappua. Tai toisin sanoen bonus palkasta otetaan pois. Tämä oli ihan mukava summa.

Tarkkaa sopimuksen pituutta ei ole varmaksi heittää, mutta jotain 3v lappua yhdellä ulkomaan vuodella on annettu käsittää.
Hetkinen... "rahallisen korvauksen Ilves saa, jos Henkka ei olisi solminut jatkolappua". Mitä??? Taidat olla jo itsekin aika solmussa näiden juttujesi kanssa tai sitten minä en vain ymmärrä mitä tarkoitat. Kumpi on kerennyt ottaan enemmän simaa?

Edit: Mutta siis jonkinlainen pahvi on olemassa? Kö?
 

Tinke18

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
432
Kärppiin ilmeisesti huhutaan pienikokoista kärkiketjujen laituria, joka on pelityyliltään kärppämäinen. Itselleni tuli heti mieleen Haapala. Toivottavasti ei nyt kuitenkaan.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 173
Kärppiin ilmeisesti huhutaan pienikokoista kärkiketjujen laituria, joka on pelityyliltään kärppämäinen. Itselleni tuli heti mieleen Haapala. Toivottavasti ei nyt kuitenkaan.

Jonkun huhun mukaan kyseisen kärkiketjun laiturin siirto myös harmittaa erityisesti HIFK-faneja.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 102
Jonkun huhun mukaan kyseisen kärkiketjun laiturin siirto myös harmittaa HIFK-faneja.
Jep ja tämä pelaaja olisi huomattavasti 34v Kemppaista nuorempi. En nyt sanois, että 28v Henkka sopisi tähänkään.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Veikkaan Turusta.

Paitsi jos Tillu on keksinyt ihan uuden jutun ja vuokrailee Haapalaa, ensin Kärppiin ja sitten Ruotsiin jne.
 
Ylös