Henrik Haapala

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 677
Viikonloppuna tuli istuttua iltaa kavereiden kanssa ja yksi heistä tuntee hyvin myös Haapalan. Tietenkin tällaisen tapauksen sattuessa täytyy aina hieman udella miehen kuvioista, niin vielä kuulemma odotellaan sopimustarjouksia Euroopasta. Kuulemma pari hyvää on jo Saksasta tullut, mutta sen tarkemmin en tiedä noiden sopimusten hyvyydestä.

Kertoi myös, että Ilveksessä oli kuohunut viime kaudella ja esim. Haapala riitautui johdon kanssa. Kuulosti siltä, että syy oli pikemminkin Koskelassa kuin Pennasessa, mutta en sitten alkanut sen enempää alkanut utelemaan. Mutta kuulemma jatko Ilveksen kanssa on käytännössä "mahdoton", välit myöskään Tapparaan eivät ole erityisen lämpimät vaikka on jo päässyt yli aikaisemmasta suullisen sopimuksen rikkomisesta.
Noh, on Tillu aikaisemminkin huhujen mukaan ollut vähemmän hyvissä väleissä pelaajien kanssa kuten vaikkapa Meskasen joten sikäli mitään uutta tuollaisessa ei olisi. Tillullakin on tässä näytönpaikat, joukkueen pitäisi menestyä (päästä finaaliin) tai sitten tulee seuraava ukko kasaamaan joukkuetta. Eihän tuollaiset jutut silti ikinä hyviltä kuulosta.
 

Tapparalainen

Rivipelaaja
Viestejä
60
Noh, on Tillu aikaisemminkin huhujen mukaan ollut vähemmän hyvissä väleissä pelaajien kanssa kuten vaikkapa Meskasen joten sikäli mitään uutta tuollaisessa ei olisi. Tillullakin on tässä näytönpaikat, joukkueen pitäisi menestyä (päästä finaaliin) tai sitten tulee seuraava ukko kasaamaan joukkuetta. Eihän tuollaiset jutut silti ikinä hyviltä kuulosta.

En siis tiedä kenen kanssa siellä on mennyt sukset ristiin, kun nimiä ei mainittu, mutta tilanteen kuvaamisesta päätellen kyseessä ei ollut Pennanen tai joku apuvalmentajista. Ja Meskanenkin pelaa taas ensi (tällä) kaudella Ilveksessä, joten osaa Koskela jollain tasolla myös sovitella.

Kovasti kyllä odotan, että missä Haapala ensi kaudella tulee pelaamaan.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 115
Nää "kusipää-Tillu" puheet saa jättää ihan omaan arvoonsa varsinkin, kun validointi on tullut tässä tapauksessa yhdeltä ainoalta pelaajalta (työalaiselta) ja kaverisuodattimen kautta. Eikö me just pyritä rimpuilemaan siitä "happy familysta" eroon?

Ammattilaiset löytävät ratkaisut, kovimmissa organisaatioissa ei olla parhaita kavereita vaan parhaita suorittajia.

Hyvät ja menestyksekkäät jatkot Henkalle, jos esim. Saksaan päätyy.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 281
Aikuiset ihmiset osaavat kyllä erimielisyydet yleensä sovitella, että jos sellaisia nyt edes on ollut, niin ei se nyt vielä mitään varmista tulevaisuuden tapahtumista.

Ville Nieminenkin oli Tapparan kanssa tukkanuotasilla varmaan kymmenen kertaa ja siirtymässä Ilvekseen, mutta aina lopulta pelasi Tapparassa ennen kuin Tappara näytti ennen uran viimeistä kautta ovea ja ei ollut muuta mahdollisuutta kuin vaihtaa joukkuetta.

Itse olen koko ajan ollut sitä mieltä, että Ilvekseltä puuttuu vielä yksi tulosta tekevä sentteri, mutta nyt sellaisen hankkiminen on jo liian myöhäistä. Nyt kun Mäntykivi on selvästi aseteltu siihen sentterin paikalle, niin ajankohtaista olisi ehkä yhden laiturin hankkiminen ja minulle kyllä kelpaisi edelleen Haapala siihen rooliin.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 764
Kyllä me Tillun hyvät ja huonot puolet tiedetään. Tiedetään että Tillu on vaativa pomo ja haluaa pelaajista maksimaalisen panos-tuotto - suhteen, mutta on kaverilla myös alalla pärjäämiseen vaadittavaa pelisilmääkin. On tullut hyviä hankintoja, on tullut täysosumia ja sitten totaalisia huteja. Kokonaisuus kuitenkin on vielä toistaiseksi plussan puolella, joten pitää vain toivoa ettei Henkka nyt ole totaalisesti siltoja Ilvekseen polttanut. Ainakin minun puolesta on koska tahansa tervetullut jos vain terveyttä riittää.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 331
Viikonloppuna tuli istuttua iltaa kavereiden kanssa ja yksi heistä tuntee hyvin myös Haapalan. Tietenkin tällaisen tapauksen sattuessa täytyy aina hieman udella miehen kuvioista, niin vielä kuulemma odotellaan sopimustarjouksia Euroopasta. Kuulemma pari hyvää on jo Saksasta tullut, mutta sen tarkemmin en tiedä noiden sopimusten hyvyydestä.

Kertoi myös, että Ilveksessä oli kuohunut viime kaudella ja esim. Haapala riitautui johdon kanssa. Kuulosti siltä, että syy oli pikemminkin Koskelassa kuin Pennasessa, mutta en sitten alkanut sen enempää alkanut utelemaan. Mutta kuulemma jatko Ilveksen kanssa on käytännössä "mahdoton", välit myöskään Tapparaan eivät ole erityisen lämpimät vaikka on jo päässyt yli aikaisemmasta suullisen sopimuksen rikkomisesta.
Samaa kuulin kauden aikana. Ja se on ihan fakta että Tillu tarjosi ottelukohtaista pahvia ja Haapalan leiri veti herneet nokkaansa.

Jotain muutakin lienee tapahtuneen.
 

Nulikka

Guest
Samaa kuulin kauden aikana. Ja se on ihan fakta että Tillu tarjosi ottelukohtaista pahvia ja Haapalan leiri veti herneet nokkaansa.

Jotain muutakin lienee tapahtuneen.
Tillusta ei pelaajapiireissä muutenkaan pidetä, joten eipä sinänsä yllätä että välit ovat kireät tähän suuntaan. Toki jos tuo on se syy, niin eipä tuossa Tillua voi syyttää. Epäilen kuitenkin että muutakin on taustalla.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 331
Tillusta ei pelaajapiireissä muutenkaan pidetä, joten eipä sinänsä yllätä että välit ovat kireät tähän suuntaan. Toki jos tuo on se syy, niin eipä tuossa Tillua voi syyttää. Epäilen kuitenkin että muutakin on taustalla.
Joo vähän samaa olen käsittänyt että Tillun kanssa osalla on ongelmia..

Toki asioilla on aina kaksi puolta.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 064
Onko Haapala ehjä? Sehän tuossa on se kaikkein kiinnostavin asia. Onko pystynyt treenaamaan kesän ehjästi. Kunnossa ollessaan on loistopelaaja, mutta mikä se terveystilanne on.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 661
Joo vähän samaa olen käsittänyt että Tillun kanssa osalla on ongelmia..

Toki asioilla on aina kaksi puolta.
Itse olen ymmärtänyt niin, että nää Liiga seurojen UTJ:t ei nauti mitään kamalaa suosiota pelaajien keskuudessa. En tiedä johtuuko siitä, että ovat aina niiden sopimus neuvotteluiden toinen osapuoli.
 

Ilves fan

Luottopelaaja
Viestejä
1 065
Itse olen ymmärtänyt niin, että nää Liiga seurojen UTJ:t ei nauti mitään kamalaa suosiota pelaajien keskuudessa. En tiedä johtuuko siitä, että ovat aina niiden sopimus neuvotteluiden toinen osapuoli.
Mutta ei missään muussa sarjassa sitä UTJ:tä tai gmmää inhota sen takia että se on toinen osapuoli
Heitän kans lusikkani soppaan sillä että oon kuullu taholta joka on ollut hyvinkin sisällä ilveksessä ja tuntee paljon pelaajia sieltä nii on kuulunu et jos joku pelaaja ei oo ihan tillun suosikki nii tillu on erittäin hanakala kaveri
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 390
Samaa kuulin kauden aikana. Ja se on ihan fakta että Tillu tarjosi ottelukohtaista pahvia ja Haapalan leiri veti herneet nokkaansa.

Jotain muutakin lienee tapahtuneen.

Tuossa lienee asian ydin. Työnantaja ei ole suostunut maksamaan riskillä pelaajalle, jolle vauhtikäännöskin tekee kipeää ja pelaaja itse on arvottanut itsensä "Joly-luokkaan" viime kauden perusteella.

Ei työelämässä muuta tarvita kuin eriävät näkemykset palkasta.
 

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
1 825
Niin, onko tuo sitten kiinni utj:sta, vai pelaajasta tai pelaajan "leiristä", jos useampaan suuntaan ollaan vedetty hernettä nenään?
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 595
Niin, onko tuo sitten kiinni utj:sta, vai pelaajasta tai pelaajan "leiristä", jos useampaan suuntaan ollaan vedetty hernettä nenään?

Ja mitä on "herneen nenään vetäminen". Jos ei olla sopparista tai hinnasta samaa mieltä ja diiliin ei päästä, niin "rikkinäinen puhelin"-hengessä se helposti muuttuu palstatotuudeksi, että ihjmisten välillä olisi suuria henkkoht riitoja. Koskelan Timo on kohtelias fiksu mies. Luultavasti Haapalakin, mutta hänen kanssaan en ole keskustellut. Ja molemmat on ammattilaisia. Henkka ei pelaa 60 peliä runkosarjaa ehjänä. Tämä lienee se syy miksi tarjous ja pyyntö ei kohtaa. Ja miksi Haapalalle ei ole Ilves-pahvia. Ottelukohtaisen lapun miehelle kyllä tarjoisin.
 
Ylös