Helsingin Jokerit

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 046
Jotenkin vaan väistämättä tulee niin vahvat ry**äuhriutumiset mieleen tästä tuoreimmasta Jokerit-sekoilusta. Vedetään hommat itse ihan vihkoon, törkyillään, sekoillaan, porsastellaan, lahjotaan (ja tehdään suoranaisia rikoksia). Ja sitten itketään ja uhriudutaan, kun muu maailma haistattaakin paskat.

Kaiken taustalla harhainen kuva siitä, kun ollaan niin "suuria ja mahtavia", että kukaan ei voi laittaa hanttiin ja me tehdään, mitä halutaan. Stoppi sekoilulle.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 290
Jotenkin vaan väistämättä tulee niin vahvat ry**äuhriutumiset mieleen tästä tuoreimmasta Jokerit-sekoilusta. Vedetään hommat itse ihan vihkoon, törkyillään, sekoillaan, porsastellaan, lahjotaan (ja tehdään suoranaisia rikoksia). Ja sitten itketään ja uhriudutaan, kun muu maailma haistattaakin paskat.

Kaiken taustalla harhainen kuva siitä, kun ollaan niin "suuria ja mahtavia", että kukaan ei voi laittaa hanttiin ja me tehdään, mitä halutaan. Stoppi sekoilulle.
Niin itseäni ihmetyttää tämä Jokerien uhriutuminen. Henkselit paukkuen lähdettiin pelaamaan parempaa sarjaa ja nyt kaikkien vuosien jälkeen ihmetellään miksei heitä enää otetakkaan avosylin vastaan liigaan.
Näistä ryhmittymistä en tiedä, mutta sellainen kuva mulle on jäänyt, että ei sillä Nauravalla Narrillakaan ihan kaikki tarvittavat asiat kunnossa ollut, mutta olisi se Jokerien kannalta ollut paljon parempi ratkaisu kun tämä nykyinen ryhmä.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 577
Näistä ryhmittymistä en tiedä, mutta sellainen kuva mulle on jäänyt, että ei sillä Nauravalla Narrillakaan ihan kaikki tarvittavat asiat kunnossa ollut, mutta olisi se Jokerien kannalta ollut paljon parempi ratkaisu kun tämä nykyinen ryhmä.
Ainakin he olivat avoimempia, tämä nykyinen ryhmä ei muuta tee kuin kuiskuttelee verhojen takana ja kukaan ei kanna mistään vastuuta. Hallituksen jäsen ei edes tiedä mitä siellä tapahtuu ja silti kommentoi lehteen, ilmeisesti Mäkinenkin alkaa olemaan kyllästynyt. Aivan älytöntä toimintaa tämän kaiken jälkeen.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 290
Ainakin he olivat avoimempia, tämä nykyinen ryhmä ei muuta tee kuin kuiskuttelee verhojen takana ja kukaan ei kanna mistään vastuuta. Hallituksen jäsen ei edes tiedä mitä siellä tapahtuu ja silti kommentoi lehteen, ilmeisesti Mäkinenkin alkaa olemaan kyllästynyt. Aivan älytöntä toimintaa tämän kaiken jälkeen.
Niin eikös Nauravan Narrin tarina loppunut siihen kun eivät halunneet ihan ymmärrettävästi maksaa Kurrille mitään, mutta jostain syystä RY vaati maksua Kurrille.
No itse on RY kuoppansa kaivanut. Taisi vaan tulla niin syvä kuoppa, että sieltä ei enää Jokerit nouse.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 577
Niin eikös Nauravan Narrin tarina loppunut siihen kun eivät halunneet ihan ymmärrettävästi maksaa Kurrille mitään, mutta jostain syystä RY vaati maksua Kurrille.
No itse on RY kuoppansa kaivanut. Taisi vaan tulla niin syvä kuoppa, että sieltä ei enää Jokerit nouse.
Jooh, itse pidän tätä kyseistä olotilaa ihan RYn itse tekemänä. Toki ei voi tietää minkälaisia sidonnaisuuksia siellä lopulta onkin tuolle itänaapuriin kun mieluummin valittiin tämä salaperäinen toimija kuin ainakin julkisuuden suhteen avoimilla korteilla pelannutta NN ryhmää. Koska kukaan ei kerro niin ainoa mitä jää on spekulaatio. Ei tätä prosessia pitäisi näin johtaa vuonna 2022. Lienee paljon mätää koko paikassa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 290

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 577
Alkaa käymään hiekka vähiin tiimalasissa.
Koko poppoo viiden vuoden tauolle ja katsellaan sitten. Aivan käsittämätöntä suhmurointia jossa haisee itänaapuri. Jokereilla olisi Liiga tai vähintään Mestis-hakemus menossa jo jos siellä oikeasti ajateltaisiin itse Jokerit-nimisen joukkueen parasta. Ainoastaan halli ja sen tulevaisuus kiinnostaa. Kaikki muu tuntuu tuolle nykyiselle ryhmälle olevan täysin toissijaista.
 

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
1 935
Alkaa käymään hiekka vähiin tiimalasissa.
Tätä se on kun ahneena valittiin varakas mysteeritaho jota ainoastaan kiinosti areena kuin että oltais valittu intohimolla toimiva Naura Narri oy. Olipa hieno ele Joel Harkimolta hänen "rakkaalle" seuralle
 

Masce

Luottopelaaja
Viestejä
2 033
Niin vahvasti haisee Venäjä-kytkökset tuon mysteeriyhtiön takana, ettei kyllä pienintäkään halua päästää Jokereita Liigaan saati edes Mestikseen. Aloittakoot Suomi-Sarjasta, kuten Kiekko-Espookin, ja osoittakoot vuosien kuluessa organisaation pelittävän ilman mysteerirahoittajia ja millään tavalla KHL-reissuun kytköksissä olleita tahoja.

Alkuun tahdoin itsekin vähän innostua Jokereiden paluusta, ja varsinkin Nauravan Narrin taustat olivat Suomi-jääkiekon seuraajallekin erittäin mielenkiintoiset. Tuota projektia olisi ollut hieno seurailla, mutta nyt on kyllä aivan sama mitä seuralle tapahtuu.

Aivan käsittämättömältä silti tuntuu ry:n toiminta asiassa. Siellä eivät päättäjät ainakaan edustamansa seuran etua ajatelleet sitten pätkän vertaa asiassa. Mysteeritahon kiilatessa väliin ymmärrettävästi €-kuvat silmissä valittiin rahakkaampi sopimus, mutta se mikä asiassa on anteeksiantamatonta (tai olisi jos olisin fani), on se, että kaikki tehtiin seuran sijasta areenan etu edellä.

Mielestäni olisi ollut aika itsestäänselvää tässä maailmantilanteessa tehdä varavaihtoehdot hallikauppojen kaatumisen varalle, koska varmasti suurin osa asiaa seuranneista ymmärsivät ympäri Suomen, että kauppojen toteutuminen on hyvin epätodennäköistä. Venäläisillä on rahaa kuin roskaa, joten mitään painetta ei myymiselle ole, ja vielä vähemmän tilanteessa, jossa eivät saisi edes noita hiluja käyttöönsä. Kruununahan kaiken päälle tuli nyt vielä EU:n ehdotus, että jäädytetyt varat ohjattaisiin Ukrainaan.

Sääliksi käy kyllä Jokeri-faneja, koska tässä Ilveksen miehenä on aika kantapään kautta tullut kyllä opittua se kärsimys, kun oma seura ei ole osaavien omistajien käsissä, ja lähitekijätkin lähinnä vain lypsävät emoseuraa sen sijaan, että kehittäisivät toimintaa ja suhtautuisivat siihen intohimolla.

Jotkut ymmärrettävästi tuolloin toivoivat koko puljun menevän nurin, mutta nyt tänään Ilveksen tilannetta sekä tätä Jokerien räpellystä seuratessa voidaan varmaan ihan hyvillä mielin todeta, että onneksi ei sitä polkua tarvinnut lähteä kulkemaan, ja onneksi asiat menivät niin kuin menivät.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 421


Tälläinen throwbackki 10 vuoden takaa.

Olisi se joskus hienoa vielä nähdä paikallispelit helsingin suunnallakin. Sen verta unettavaa on IFK:n touhukin, että saisi kyllä Liigaan liekkiä. Mutta tosiaan Mestiksen tai Suomi-Sarjan kautta vauhtia.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
EDIT: Kaksinumeroisista tulee mieleen myös kauden 93-94 Ilveksen 10-0-voitto HPK:sta ja Aamulehden otsikko: ILVES MURISI, KERHO VAPISI

En saa tuollaista matsia päähäni millään... löytyisikö joltain tämän pelin tilastoja? Jos sillä tapaa palautuisi mieleen.
 

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 492
Screenshot_20230101-125810.jpg
 
Ylös