Helsingin Jokerit

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 264

Raipen lämäri

Luottopelaaja
Viestejä
1 806
Rantaselta lyhyt ja ytimekäs puheenvuoro täyttä asiaa.


Oli muutenkin kokonaisuudessaan hyvä haastattelu, kannattaa käydä kattomassa. Yle Areenasta, ylen aamu/klipit/mikä on venäläisen rahan rooli Suomessa. Kyllä kaikki asiakirjat/rahasiirrot täytyisi verottajan käydä läpi, ennen kuin Jokerit voi pelata peliäkään missään suomalaisessa sarjassa.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 870
Oli muutenkin kokonaisuudessaan hyvä haastattelu, kannattaa käydä kattomassa. Yle Areenasta, ylen aamu/klipit/mikä on venäläisen rahan rooli Suomessa. Kyllä kaikki asiakirjat/rahasiirrot täytyisi verottajan käydä läpi, ennen kuin Jokerit voi pelata peliäkään missään suomalaisessa sarjassa.
Liiga lupas selvittää. :D
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 264
Liiga lupas selvittää. :D
Ajatellen mikä Jokerien arvo voisi olla liigalle sieltä tulee varmasti lausunto mallia
"Asia on selvitetty, kaikki kunnossa mennään eteenpäin"
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 547
Ajatellen mikä Jokerien arvo voisi olla liigalle sieltä tulee varmasti lausunto mallia
"Asia on selvitetty, kaikki kunnossa mennään eteenpäin"

Puhe Jokerien arvosta Liigalle on alkanut vähän mietityttää. Kova arvo sekin olis Liigan brändille (pelataan Suomen mestaruudesta!!!), kun ilmottas että tämmöstä joukkuetta ei historiassa tapahtuneiden juttujen takia (rahanpesu, pakotteiden kierto, jne) voida Liigaan ottaa ja että venäläisomistuksessa olleessa hallissa ei koskaan tulla Liigaa pelaamaan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 264
Vaikea pakkomyydä ilman velkojaa joka sitä vaatii.
Tähän on löytymässä näköjään myös toinen ratkaisu.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 264

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 448
Kuten olen todennut Kurri on mainehaitta Jokereille. Juttelin kiekko piireissä miehestä ja tylyä oli teksti häntä kohtaan. Kauneimmasta päästä oli Kurri on tehnyt bisnestä venäläisten kanssa keinoja kaihtamatta kunhan rahaa tulee omaan taskuun vaan mahdollisimman paljon. Toivon et Kurri siirretään kokonaan syrjään. Jokerit kummiski toisi lisää mielenkiintoa liigaan.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 871
Kuten olen todennut Kurri on mainehaitta Jokereille. Juttelin kiekko piireissä miehestä ja tylyä oli teksti häntä kohtaan. Kauneimmasta päästä oli Kurri on tehnyt bisnestä venäläisten kanssa keinoja kaihtamatta kunhan rahaa tulee omaan taskuun vaan mahdollisimman paljon. Toivon et Kurri siirretään kokonaan syrjään. Jokerit kummiski toisi lisää mielenkiintoa liigaan.

Itsestä tuntuu, että Kurri tietää maineensa menneen suomalaisten urheiluihmisten silmissä. Yrittää epätoivoisesti parantaa sitä, roikkuu mukana sen takia. Loppujen lopuksi hänen on kuitenkin siirryttävä syrjään, koska seuran on aloitettava myös ihmisten silmissä puhtaalta pöydältä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 264
Hienoa nähdä, että edes joillain menee moraali rahan edelle.
 

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Mitä Nornickel Harjavallan pääomalainoille tapahtui?
– Se kuuluu liikesalaisuuksien piirin. On sovittu Harjavallan kanssa, että niitä ei ole parempi lähteä avaamaan.
Voitko avata sitä, miten sait haltuusi 100 prosenttia Jokerien osakkeista?
– Se menee vähän siihen, että on Harjavallan kanssa sovittu, että ei (avata sitä).

Haisee kaalilta koko homma
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 040
Hienoa nähdä, että edes joillain menee moraali rahan edelle.
"Mitä mieltä olet syytöksistä, joiden mukaan Jokereissa on salailtu asioita julkisuudelta?

– En mä tiedä, olemmeko me salailleet mitään. Me olemme toimineet ihan Suomen lakien alla ja kertoneet niitä asioita, kun olemme halunneet kertoa. Ei me niin kuin… Tietenkään kaikkia asioita ei pystytäkään kertomaan, enkä mä voi hirveästi kertoa Nornickel Harjavallan yhtiön asioita. Minulla ei ole sellaista oikeutta. En minä näe, että oltaisiin tehty hirveää mysteeriä."

Jäätävä supliikki ainakin kaverilla... Tiedä sitten leikkiikö vain vai onko tosiaan näin yksinkertainen.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 264
Jäätävä supliikki ainakin kaverilla... Tiedä sitten leikkiikö vain vai onko tosiaan näin yksinkertainen.
Mää alan kallistumaan itse sen puoleen että Kurri on ns. "hyödyllinen hölmö"
Ei ole ikinä antanut itsestään mitään atomin halkojan kuvaa.
 

Pantterin Pensselit

Luottopelaaja
Viestejä
1 165
Mitä Nornickel Harjavallan pääomalainoille tapahtui?
– Se kuuluu liikesalaisuuksien piirin. On sovittu Harjavallan kanssa, että niitä ei ole parempi lähteä avaamaan.
Voitko avata sitä, miten sait haltuusi 100 prosenttia Jokerien osakkeista?
– Se menee vähän siihen, että on Harjavallan kanssa sovittu, että ei (avata sitä).

Haisee kaalilta koko homma
Eli käytännössä lainoja ei olla alaskirjattu ja mitätöity, eli Norilsk Nickelillä olisi edelleen oikeus muuntaa lainat osakkeiksi.
 

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Eli käytännössä lainoja ei olla alaskirjattu ja mitätöity, eli Norilsk Nickelillä olisi edelleen oikeus muuntaa lainat osakkeiksi.
Jep ovat varmaan jonkinlaisen mahdollisuuden jättäneet Koheloon palaamiseen. Olisi kyllä ihan uuden yhtiön paikka eikä anneta Kurrin huiputtaa enään ollenkaan
 
Viimeksi muokattu:

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 448
Vaikea uskoa et Kurri ois noin tyhmä mut raha tekee sokeaksi.Täytyyhän jokaisen Kurria myöten ymmärtää että Jari Kurri on mainehaitta seuralle ja hänen on häivyttävä taka vasemmalle ennenku Jokereista voi edes puhua uskottavana seurana.Niinku aiemmin olen jo kirjoittanut niin Kurri kauho rahaa taskuunsa minkä kerkes välittämättä moraalista.Pelkkä bulvaani koko ukko on.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 264
No nyt on avannut Kalervo Kummola suunsa asiasta. Olis varmaan kannattanut olla ihan hiljaa.
"jälkiviisauden" eikös Venäjä hyökännyt Ukrainaan 2014 ja Kurri astui puikkoihin 2015. Kummolalla on tässä "oma lehmä ojassa" täytyy muistaa sekin.
 
Ylös