Helsingin IFK

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 403
Menikö Melartilla selkä vai mikä? Oli niin outo loukkaantumistilanne, kun taklasi ja johonkin sattui..
Sanoisin että jalka, Jatkoajassa epäilivät ihan vaan puujalkaa mutta en tiedä.
 

delorean

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
332
Onko joku manaaja käynyt Nordiksen kopissa? Ja vuodesta toiseen, koko ajan runkopelaajia klesana. Joskus tuli tälle irvailtua, mutta nyt kyllä harmittaa puolestansa kun jengin peliotteetkin pikku hiljaa parantuneet.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 183
Peltonen jatkaa HIFK:ssa kevääseen 2026

 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 106

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Viisi kautta putkeen saman jengin peräsimessä on pitkä aika. Itse olisin kyllä katsellut jo muualle.

Tää ei voi päättyä kun mestaruuteen tai potkuihin. Veikkaan jälkimmäistä.
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Ohhoh, nyt jysähti, IFK on samaa mieltä mun kanssa, että tällainen koko ajan valmentajan vaihtaminen on ihan turhaa touhua.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 106
Ohhoh, nyt jysähti, IFK on samaa mieltä mun kanssa, että tällainen koko ajan valmentajan vaihtaminen on ihan turhaa touhua.
On toki. Harmi vain ettei Peltonen ole näillä näytöillä kummoinen valmentaja. Saatika Salmelainen kummoinen UTJ
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 403
Ohhoh, nyt jysähti, IFK on samaa mieltä mun kanssa, että tällainen koko ajan valmentajan vaihtaminen on ihan turhaa touhua.
NHL tyylillä mennään näköjään Stadissa.

Sinänsä samaa mieltä että kyllähän se jatkuva koutsin vaihto on tyhmää. Toki se on helpompaa kuin koko jengin vaihtaminen. Mutta ns. normaalissa työelämässä taidetaan työpaikkaa keskimäärin vaihtaa 7-8 vuoden välein.
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Jos on ilveksen valmentajakuviot erikoisia niin on myös Hifkin :D Peltoselle jatkoa vaikka ei ole saavuttanut vielä yhtään mitään isoimmalla budjetilla
Haiskahtaa siltä mitä täälläkin on todettu, ei ole mitään S-luokan valkkuja saatavilla ja näistä muista nyt sitten pitää kaikkien valita.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 073
Olipas paukku, olin melko varma, että Peltonen tähyää ulkomaille. Mut ei näemmä. Ja tämä uutinen taitaa tarkoittaa sitä, että Ilveksen peräsimessä on 100% varmuudella joko OJ tai Hölö.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 399
Peltonen jatkaa HIFK:ssa kevääseen 2026

Tässä on sitten tasan kaks vaihtoehtoa: joko Peltonen voittaa pari kannua ja siitä tulee IFK:n historian suurin legenda (tai no, ehkä Hagmanin Matin kanssa tasoissa), tai sitten se ei voita mitään ja pilaa maineensa fanien silmissä ikuisiksi ajoiksi. Mitään muuta lopputulosta ei ole.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 428
Olipas paukku, olin melko varma, että Peltonen tähyää ulkomaille. Mut ei näemmä. Ja tämä uutinen taitaa tarkoittaa sitä, että Ilveksen peräsimessä on 100% varmuudella joko OJ tai Hölö.

Ei kai Peltonen ole missään vaiheessa ollut edes potentiaalisten vaihtoehtojen listalla.
 
Ylös