Helsingin IFK

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 270

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 953

IFK laittaa muutaman kausikortin kirjastoon lainattavaksi. Mahtaako Tampereella olla samanlaisia lainaustapoja?

Nykytilanteesta en osaa sanoa, mutta on ainakin ollut.
 

Kanuuna66

Luottopelaaja
Viestejä
2 624
Juttelin muutaman tutun kanssa jotka ifk:ta kannattavat ja seuraavat aktiivisesti, tuli tunne ettei Helsingissä ole kovin montaa ihmistä joka arvostaisi Salmelaisen hankintoja tai enemmänkin hankintojen jättämistä :D Hifkillä kuitenkin sarjan suurimpia budjetteja, en toki tiedä onko ne käytetty kaikki mutta jos on niin ei kovinkaan viisaasti.

Vaikka kuinka Peltonen ikoni on niin kyllä kravatti kiristää todella paljon. En tiedä paljonko on aikaa lähtöön mutta kyllähän enemmän pitäisi pisteitä olla kasassa. Huomaa joukkueestakin että on tuska päällä. Kausi on toki nuori mutta ei tuon kokoluokan organisaatiossa ja joukkueessa nuo esitykset ole missään tapauksessa hyväksyttäviä. Viiden pelin otanta omasta mielestä varsin pieni mutta ensi viikolta on lähes täydet pisteet otettava jos työpaikan haluaa pitää. Saas nähä mitä käy
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 841
Juttelin muutaman tutun kanssa jotka ifk:ta kannattavat ja seuraavat aktiivisesti, tuli tunne ettei Helsingissä ole kovin montaa ihmistä joka arvostaisi Salmelaisen hankintoja tai enemmänkin hankintojen jättämistä :D Hifkillä kuitenkin sarjan suurimpia budjetteja, en toki tiedä onko ne käytetty kaikki mutta jos on niin ei kovinkaan viisaasti.

Vaikka kuinka Peltonen ikoni on niin kyllä kravatti kiristää todella paljon. En tiedä paljonko on aikaa lähtöön mutta kyllähän enemmän pitäisi pisteitä olla kasassa. Huomaa joukkueestakin että on tuska päällä. Kausi on toki nuori mutta ei tuon kokoluokan organisaatiossa ja joukkueessa nuo esitykset ole missään tapauksessa hyväksyttäviä. Viiden pelin otanta omasta mielestä varsin pieni mutta ensi viikolta on lähes täydet pisteet otettava jos työpaikan haluaa pitää. Saas nähä mitä käy
Tuo ensi viikko on todella paha, HPK ja TPS ei ihan helppoja ole.. mä luulen että 2/9p tulee ja Peltonen lähtee. Kamalaa paskaa tuo IFKn peli on ollut. Ei haittaa kyllä minua.
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 052
Näyttää Helsingissä olevan syöttöpisteiden ilmaisjakelu. Melartin maaliin Jääskä sai syöttöpisteen, vaikka maalin syötti Sportin Tommila.
Hirvosen maaliin sai syöttöpisteet Koivistoinen ja Dyk, vaikka maalin syötti Sportin Viljanen
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 545
En tiedä miten IFK:n kannattajat ovat tämän ottaneet, mutta erikoiselta tuntuu. Eikös Hedestä odotettu ihan kunnon pelimiestä?
 

Kanuuna66

Luottopelaaja
Viestejä
2 624
En tiedä miten IFK:n kannattajat ovat tämän ottaneet, mutta erikoiselta tuntuu. Eikös Hedestä odotettu ihan kunnon pelimiestä?

Eilen näköjään laitettu lainalle Kiekko-Vantaalle, oliskos sitten menneet sukset ristiin tai ei vain ikinä saanut haluamaansa näytönpaikkaa. Ifkmainen temppu luopua nuoresta hyökkääjästä. Eiköhän tee sopimuksen toiseen liigaseuraan, tämä oma mutu. Muttajoo itsekin siinä uskossa että pelimiehen vikaa ja potentiaalia Hedessä olisi.
 

Kanuuna66

Luottopelaaja
Viestejä
2 624
Yksikään kannattaja mitä nuo somet nopeasti kurkkasi läpi ei näköjään arvosta ifkin peliliikettä purkaa sopimus ja olla antamatta näyttöpaikkaa :D kuten vähän saattoi arvellakkin. Brändinmukaista toimintaa
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 545
Jos veikata pitää niin Jukureihin.
Joo siis sen verran jatkoaikaa lukenut kauden aikana, että ihmetystä on herättänyt tämä kun ei oikein saa näyttöpaikkaa.
Isomman vastuun perässä siis johonkin muualle. Fiksu veto nuoren miehen kannalta. IFK:n toimintaa on vähän vaikea ymmärtää miksi ei vastuuta ole tullut kun siellä on ne pelaavat kaverit kuitenkin järjestäen vetäneet aivan vihkoon.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 841
Hei tärkeempää että Muuli ja Otto Karvinen saa minuutteja. Siinä on sitten kaksi paskaa pelaajaa ihan oikeasti, tosin, ei mua haittaa, CMorea myöten IFK:tai kehutaan, mutta itse toivon mahalaskua, tervetuloa maanpinnalle.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 545
Totta muuten! Oikein harmittaa Peltosen ja HIFKin puolesta, kun homma ei oikein rokkaa(ei oikeasti).
IFK fanien puolesta mua harmittaa ihan oikeesti!
Se on tänään tämän tempauksen 10v. synttärit. Henkilökohtaisesti en unohda tätä ikinä.
13-3-6324733.jpeg
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 841
IFK fanien puolesta mua harmittaa ihan oikeesti!
Se on tänään tämän tempauksen 10v. synttärit. Henkilökohtaisesti en unohda tätä ikinä.
katso liitettä 3203
Fanien puolesta kurjaa tietysti, tätä elettä minäkin arvostan. HIFK taustaisten fanien kanssa kun puhuu niin aika kovaa tekstiä sieltä tulee kyllä Kingeille.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 545
Sama homma täällä. Tuon tempauksen jälkeen ollut HIFKin bandwagonissa. Tyylikkyyttä ei voi ostaa ja tuohon aikaan kaikkialta muualta tuli pelkkää vittuilua.
Vähän off-topic.
Niin mitäs ne Jokerit fanit chanttas meille just tuolloin 10v sitten? Jotain ne huuteli mestiksestä tai jotain. Heillä on tämän hetken tavoite päästä sinne Mestikseen. Niin ne ajat muuttuu.
 
Ylös