Helsingin IFK

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 533


HIFK on tehnyt loppukauden kattavat sopimukset kolmen hyökkääjän kanssa. HIFK:hon siirtyvät Iiro Pakarinen, Teemu Turunen ja Miikka Salomäki.
 

vilperi

Luottopelaaja
Viestejä
1 162
Tuohimaata on ilmeisesti HIFK:n huhuiltu kun on laittamassa sopparin Venäjällä poikki, tuossa tosin se riski että ehtiikö maahan ajoissa.

Hieman offtopicina pilkesilmäkulmassa:

Uuno Turhapuroa mukaillen, tuleekohan jalan vai polkien? Hirveästi ei ainakaan lentokoneet Suomeen lennä, joten olisiko autoilu 28 tunnin istumalihaksilla poikaa. Entä saako auton takkia edes täyteen matkan varrella. Voi käydä kuin parille herralle Kummelissa aikoinaan itänaapurin puolella, kun gaslinpetrolia piti lähteä hakemaan. Kävellen googlen mukaan menisi Neftekhimikistä 356 tuntia, pyöräilyaikaa kaikkitietävä google ei kerro.

Yleisesti taitaa olla itänaapurissa kiekkoilevien varsin keljua palata Suomeen tässä tilanteessa.
 

KURITTAJA

Luottopelaaja
Viestejä
1 629
Onhan toi IFK näiden uusien hankintojen perusteella ihan saatanan kova. Toki hifki on hifki ja eiköhän siellä ole puolet äijistä kuitenkin keväällä vempassa. Mutta terveenähän tuo on ihan painajaismainen rosteri:

Turunen - Paajanen - Dyk
Innala - Koivistoinen - Pakarinen
Hirvonen - Broadhurst - Palola
Tallberg - Salomäki - Gardiner

Ja ulos tuosta jäisi vielä muun muassa Jääskä, Karvinen, Väänänen, sekä Åsten!

Ei toki siinä. Terveenä meidän nippu, varsinkin mikäli sieltä tulisi joku Haapalan tasoinen huhuttu kala joka parhaassa tapauksessa olisi juuri tuo Haapala, kestää täysin vertailun tuon kanssa.

Ei tule kannu Helsinkiin.
 

Lima

Luottopelaaja
Viestejä
1 014
Voi olla että Hifkin kannalta on huono juttu, jos Karvinen ja Åsten vilttiin joutuu. Gardinerit sun muut ovat parempia pelaajia, mutta Åsten Karvinen parivaljakko on aika täydellisiä nelosketjun duunareita. Harvinaisen ikäviä pelaajia vastustajan kannalta. Jos siellä nelosketjussa hiihtelee joku tähti ilman ylivoima-aikaa ja muutenkin vähäisellä peliajalla, niin voi olla pelihuumori tiukilla.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 752
Hifkissä ei opita näköjään mitään. Vuodesta toiseen sama homma. Hankitaan kauhea määrä nimimiehiä mutta ei joukkuetta. Voivat kyllä jonkun mestaruuden tälläkin tavalla joskus voittaa mutta pidemmän päälle tuo on vain huonoa seuran rakentamista ja johtamista. Tarpeeksi kun on tähtiä niin se pelin ja joukkueen kemia vain kärsii.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 937
Hifkissä ei opita näköjään mitään. Vuodesta toiseen sama homma. Hankitaan kauhea määrä nimimiehiä mutta ei joukkuetta. Voivat kyllä jonkun mestaruuden tälläkin tavalla joskus voittaa mutta pidemmän päälle tuo on vain huonoa seuran rakentamista ja johtamista. Tarpeeksi kun on tähtiä niin se pelin ja joukkueen kemia vain kärsii.

Hiukan olen eri mieltä tällä kertaa. Heillä on ollut ongelmia viimeistelyssä ja maalin edessä. Nyt hankkivat vääntövoimaa Pakarisen ja Salomäen myötä, varsinkin Pakarinen on myös hyvä maalintekijä. Turunen tuo taitoa ja lisää yv-osaamista. Turuselta ja Pakariselta löytyy myös Ifk-taustaa, eli sopeutuvat varmasti hyvin joukkueeseen. Kyllä tuo on hemmetin kova nippu.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 752
Hiukan olen eri mieltä tällä kertaa. Heillä on ollut ongelmia viimeistelyssä ja maalin edessä. Nyt hankkivat vääntövoimaa Pakarisen ja Salomäen myötä, varsinkin Pakarinen on myös hyvä maalintekijä. Turunen tuo taitoa ja lisää yv-osaamista. Turuselta ja Pakariselta löytyy myös Ifk-taustaa, eli sopeutuvat varmasti hyvin joukkueeseen. Kyllä tuo on hemmetin kova nippu.
Sinulla taisi nyt pointti mennä ohi ja lujaa.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 752
Mun mielestä nyt toimivat siinä mielessä eri tavalla, että hommasivat pelaajia jotka todennäköisesti sopeutuvat joukkueeseen nopeasti.

Siinä mun pointti.
Mistäs sen tiedät kun peliäkään ei ole pelattu? Ja minun pointti oli se että siellä taas rakennetaan rahalla "joukkuetta" vaikka se on tässä vuosien saatossa nähty ettei se Ifk:lla toimi.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 937
Mistäs sen tiedät kun peliäkään ei ole pelattu? Ja minun pointti oli se että siellä taas rakennetaan rahalla "joukkuetta" vaikka se on tässä vuosien saatossa nähty ettei se Ifk:lla toimi.

Rahalla saa. Sielläkin on poissaoloja. Jääskä ja Palola. Jos sulle tollaset pelaajat tarjolle, niin mikset ottaisi.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Rahalla saa. Sielläkin on poissaoloja. Jääskä ja Palola. Jos sulle tollaset pelaajat tarjolle, niin mikset ottaisi.

Yritätkö nyt tahallasi ymmärtää väärin asian pointin?
 
Ylös