Helsingin IFK

No junioreillako heidän pitäisi mennä hä!? Mieluummin ostomestaruus kuin putoamisvaarassa kaikenmaailman lantoilla ja korhosilla!
Vanha ja väsynyt läppä joka vielä yhtä jäsentä jaksaa naurattaa.

Erittäin hyvältä hankinnalta vaikuttaa tämä nimihirviö.

ps. ei olla putoamisvaarassa

Väärin, toimii Jatkoajassa edelleen

Tiedän jo etukäteen että vastatessani tähän levitän sitä samaa paskaa, mitä vastaan kritisoin.

Tuo pystyyn kuollut, oksettava "ostomestaruus-lämpiämis" hokema, joka on jatkunut jo pari vuotta jatkoajan parilla säikeellä (kiitos jonkun hölmön ilvesfanin alkuperäisen postauksen) alkaa näköjään elämään täälläkin syöpäkasvaimen tavoin.

Olen lukenut monelta kirjoittajalta vuosien saatossa, että jatkoaika edustaa aatelia omaan foorumiimme verraten, mutta tällaista älyvapaata apinointia sieltäkin vain on saatavilla.

Tuo pystyyn kuollut, oksettava "ostomestaruus-lämpiämis" hokema, joka on jatkunut jo pari vuotta jatkoajan parilla säikeellä (kiitos jonkun hölmön ilvesfanin alkuperäisen postauksen) alkaa näköjään elämään täälläkin syöpäkasvaimen tavoin.
En minä ole ainakaan kuullut tuota täällä kuin yksittäisiä kertoja @Battery kirjoituksista. Ei kai tämä harmiton (vaikkakin kulunut) vitsi nyt niin vakavaa ole, että siitä tarvitsisi verryttelyhousut repiä.

Tiedän jo etukäteen että vastatessani tähän levitän sitä samaa paskaa, mitä vastaan kritisoin.

Olen lukenut monelta kirjoittajalta vuosien saatossa, että jatkoaika edustaa aatelia omaan foorumiimme verraten, mutta tällaista älyvapaata apinointia sieltäkin vain on saatavilla.
Otatkohan sä nyt vähän liian vakavasti jonkun forumläpän?

Takaisin