Nosti vielä ihan julkisesti tarpeen uusille pelaajille ja kritiikin seurajohtoon.Luulen että OJ on kyllä nostanut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nosti vielä ihan julkisesti tarpeen uusille pelaajille ja kritiikin seurajohtoon.Luulen että OJ on kyllä nostanut
Luulen että OJ on kyllä nostanut
Mutta siis mihin kaikkeen se IFKn raha on nyt kadonnut? Kun ei se pelaajisto nyt alun alkaenkaan mitään Kärpäät luokkaa ollut
Mutta siis mihin kaikkeen se IFKn raha on nyt kadonnut? Kun ei se pelaajisto nyt alun alkaenkaan mitään Kärpäät luokkaa ollut
Tämähän se. Peltosen lisäksi myös muu valmennusstaffi jne.Noissa valmentajissa on varmaan ihan ennätyshillot kiinni. Veikkaan, että OJ saa kaikkien aikojen ennätysliksaa ja kai ne maksaa Peltosellekin vielä kauan.
Luulen että OJ on kyllä nostanut
Sinnehän tuli jostain NHL:stä? se uus fysiokoutsi? Vai mistä olikaan, varmasti tosiaan aikaa menee että näkyy.On. Siellähän on tutkittu asiaa ja muutoksiakin tehty fysiikkavalmennukseen/-treeniin. Sanoiko OJ, että puoli vuotta tai jopa vuoden vie, että muutosten vaikutus näkyy (jos näkyy).
Sinänsä tilanne on mielenkiintoinen, että HIFK:n fysiikkavalmentaja Hero Mali on tehnyt samaa duunia monta vuotta Leijonissa. Käsittääkseni täksi kaudeksi on uusiakin ukkoja mukana tuolla puolella HIFK:ssa.
Miettinyt kanssa samaa et mihin tuo stadilaisten raha menee kun matseissa käy keskimäärin se päälle 7000 katsojaa ja lippuja ei millään halvalla myydä. Väittäisin että perinteisellä seuralla riittää myös sponsoreita.
Onhan siellä neuvonantajaryhmää jne.Miettinyt kanssa samaa et mihin tuo stadilaisten raha menee kun matseissa käy keskimäärin se päälle 7000 katsojaa ja lippuja ei millään halvalla myydä. Väittäisin että perinteisellä seuralla riittää myös sponsoreita.
Ei ole tosiaan fysiikkakoutseista kiinni vaan jää on yksi syy ja seurajohto joka ei panosta fysiikkapuolelle esim laitteiden osalta. Sitähän Ikakin kritisoiSinnehän tuli jostain NHL:stä? se uus fysiokoutsi? Vai mistä olikaan, varmasti tosiaan aikaa menee että näkyy.
Eikös tosiaan tuo Mali ole ihan arvostettu tekijä lajipiireissä (ainakin ollut).
Tää neuvonantajaryhmä oli kyllä kanssa kaikkien aikojen kiinnitysOnhan siellä neuvonantajaryhmää jne.
Siihen lisänä tosiaan yllä mainitut valmentajien palkat, myös niiden potkittujen. Pelaajien kuntouttaminenkaan ei ole ilmaista + sinä aikana hyöty kentällä nolla, kun ei sinne edes pääse.