Harjoitusottelut 2020

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 040
Ilves tänään:

Suomi-Ruotsi-Ikonen
Peltola-Parikka

Macce-Roman-Meskanen
Maalahti-Airola

Päkkilä-Mieho-Järventie
Elorinne-Hatakka

Vartiainen-Vainionpää-Nalli
Salmela

Dostal

Ilves -apista kopsattu.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 360
Keskiviikon Kärpät-Ilves mahdollista seurata kyseiseltä sivustolta hintaan 7,90€.


Onko kellään tuoreita kokemuksia kyseisen striimipalvelun laadusta? Itse muistelin, että olen joskus muutamia vuosia sitten katsellut pitsiturnauksen kyseisen sivuston kautta ja sillon homma pelitti. Mikähän tilanne nyt?
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 241
Saarela,Joni Ikonen ja Lepaus ovat tunnetusti loukkaantuneina,mutta mikäköhän Matinpalolla on vai etsitäänkö kaverille hiljaisuudessa uutta seuraa?

Yhtään harjoituspeliä ei ole pelannut, eikä pelaa muuten nytkään.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 711
Onko kellään tuoreita kokemuksia kyseisen striimipalvelun laadusta? Itse muistelin, että olen joskus muutamia vuosia sitten katsellut pitsiturnauksen kyseisen sivuston kautta ja sillon homma pelitti. Mikähän tilanne nyt?

No siis tuo riippuu täysin millä vehkeillä ollaan Kokkolan päässä liikenteessä. Solidsports on vain alusta lähetykselle ja laskutukselle, eli tuotanto on täysin tapauskohtaista. Summa summarum lähetys voi olla kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta varmasti parempaa kuin Ilveksen Eurocup matsissa, mikä oli taas suoraan helvetistä.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
No siis tuo riippuu täysin millä vehkeillä ollaan Kokkolan päässä liikenteessä. Solidsports on vain alusta lähetykselle ja laskutukselle, eli tuotanto on täysin tapauskohtaista. Summa summarum lähetys voi olla kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta varmasti parempaa kuin Ilveksen Eurocup matsissa, mikä oli taas suoraan helvetistä.

Näkeekö tuolta lähetyksen alusta jos kesken pelin sen ostaa tai pelin jälkeen vasta? Nimimerkillä "En ehkä kerkiä livenä katsomaan"
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 360
No siis tuo riippuu täysin millä vehkeillä ollaan Kokkolan päässä liikenteessä. Solidsports on vain alusta lähetykselle ja laskutukselle, eli tuotanto on täysin tapauskohtaista. Summa summarum lähetys voi olla kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta varmasti parempaa kuin Ilveksen Eurocup matsissa, mikä oli taas suoraan helvetistä.

No näinhän se on. Kyllä se on tilattava, näyttäis meinaan molemmat jengit olevan ihan laadukkailla nipuilla liikkeellä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 360

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 703
Saarela,Joni Ikonen ja Lepaus ovat tunnetusti loukkaantuneina,mutta mikäköhän Matinpalolla on vai etsitäänkö kaverille hiljaisuudessa uutta seuraa?

Yhtään harjoituspeliä ei ole pelannut, eikä pelaa muuten nytkään.

Loukki Matinpalollakin.
 

Luchs

Guest
Onko kellään tuoreita kokemuksia kyseisen striimipalvelun laadusta? Itse muistelin, että olen joskus muutamia vuosia sitten katsellut pitsiturnauksen kyseisen sivuston kautta ja sillon homma pelitti. Mikähän tilanne nyt?


Relevantti kysymys. Solidsportin striimi mennyt nurin jokin aika sitten, vielä ei ainakaan toimi.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 241
Ihan hyvin mennyt tuloksien mukaan.

Jos jätetään A-junnujen luokkaretki edustusjoukkueen nimellä Turkuun pois laskuista, niin kuusi voittoa ja yksi häviö.

Oikeissa jääkiekkopeleissä kolme voittoa kolmesta pelistä.
 

masa_90

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
375
Relevantti kysymys. Solidsportin striimi mennyt nurin jokin aika sitten, vielä ei ainakaan toimi.

Joo eikä ole ainakaan minun reklamaatioon tulleen vastauksen mukaan tulossa hyvitystä. Tietääpä olla tilaamatta jatkossa tuolta. Reilut kaksi erää harjoituspeliä mikä satunnaisesti vielä pätkii vajaan kahdeksan euron hintaan, huh huh.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 360
 

Kyy001

Guest
Päkkilältä hyvä reagointi ja loistava syöttö maalille Panulle ensimmäisessä maalissa. Mitähän Lukas tuossa näätien ekassa maalissa teki, luuliko olevansa eri kohdassa koska etukulma jää kyllä todella oudosti aivan auki?
 
Ylös