Hannu Henriksson

Topi

Guest
Kun puhutaan pelaajien loukkaantumisista niin muistaako joku vuosien takaa Nikin pahaa loukkaantumista jossakin Ilveksen tärkeässä pelissä. Miehelle laitettiin toistakymmentä tikkiä ja siitä huolimatta hän pelasi seuraavana päivänä. Itse en varmaankaan pystyisi edes kävelemään tällaisen episodin jälkeen. Muutenkin pelaajat tuntuvat näissä tikkiasioissa olevan normaaleja ihmisiä kestävämpiä.
Nikihän oli melko reipasotteinen pelaaja ja teki aina kaikkensa joukkueen eteen.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 237
Vs: Hannu Henriksson

Jos tikkauksista puhutaan, niin normiäijälle ei suositella minkäänlaista hikoilua aiheuttavaa aktiviteettia kahteen viikkoon tikkauksesta tulehdusvaaran vuoksi.

Itse sain kiekon naamaani vajaa vuosi sitten. Kiekko tärähti sen verran mojovasti alahuuleen, että siihen tuli kielen mentävä reikä. Ei ollut asiaa jäille saati saunaan.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Hannu Henriksson

HeGe41 sanoi:
Jos tikkauksista puhutaan, niin normiäijälle ei suositella minkäänlaista hikoilua aiheuttavaa aktiviteettia kahteen viikkoon tikkauksesta tulehdusvaaran vuoksi.

Itse sain kiekon naamaani vajaa vuosi sitten. Kiekko tärähti sen verran mojovasti alahuuleen, että siihen tuli kielen mentävä reikä. Ei ollut asiaa jäille saati saunaan.

Turhaa ylireagointia. Me hikoilemme koko ajan joka tapauksessa, joten ei se sauna sitä tulehdusvaaraa suurenna, kunhan haavakohta huuhdellaan kunnolla hikoilun jälkeen. Ihan vesihuuhteluahan suositellaan joka tapauksessa parin päivän jälkeen.

Riippuu paljon, missä ne tikit ovat. Itselle laitettiin kasvoihin tikit urheiluvamman vuoksi ja ei niistä ollut mitään merkittävää kipua. Eri asia onkin, jos tikit on jossain voimakkaasti liikkuvassa kohdassa.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 237
Vs: Hannu Henriksson

Artsi sanoi:
HeGe41 sanoi:
Jos tikkauksista puhutaan, niin normiäijälle ei suositella minkäänlaista hikoilua aiheuttavaa aktiviteettia kahteen viikkoon tikkauksesta tulehdusvaaran vuoksi.

Itse sain kiekon naamaani vajaa vuosi sitten. Kiekko tärähti sen verran mojovasti alahuuleen, että siihen tuli kielen mentävä reikä. Ei ollut asiaa jäille saati saunaan.

Turhaa ylireagointia. Me hikoilemme koko ajan joka tapauksessa, joten ei se sauna sitä tulehdusvaaraa suurenna, kunhan haavakohta huuhdellaan kunnolla hikoilun jälkeen. Ihan vesihuuhteluahan suositellaan joka tapauksessa parin päivän jälkeen.

Huonolla tsägällä hiki kuljettaa ommeltuun haavaan epäpuhtauksia ja lisää näin tulehdusriskiä.
 

Topi

Guest
Vs: Hannu Henriksson

Jotta tämä ei taas menisi juupas-eipäs-kinasteluun niin eikö tosiaan kukaan muista tuota Nikin loukkaantumista? Puhuttiin muistaakseni jopa 18 tikistä!
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Hannu Henriksson

HeGe41 sanoi:
Artsi sanoi:
HeGe41 sanoi:
Jos tikkauksista puhutaan, niin normiäijälle ei suositella minkäänlaista hikoilua aiheuttavaa aktiviteettia kahteen viikkoon tikkauksesta tulehdusvaaran vuoksi.

Itse sain kiekon naamaani vajaa vuosi sitten. Kiekko tärähti sen verran mojovasti alahuuleen, että siihen tuli kielen mentävä reikä. Ei ollut asiaa jäille saati saunaan.

Turhaa ylireagointia. Me hikoilemme koko ajan joka tapauksessa, joten ei se sauna sitä tulehdusvaaraa suurenna, kunhan haavakohta huuhdellaan kunnolla hikoilun jälkeen. Ihan vesihuuhteluahan suositellaan joka tapauksessa parin päivän jälkeen.

Huonolla tsägällä hiki kuljettaa ommeltuun haavaan epäpuhtauksia ja lisää näin tulehdusriskiä.
Minulle lääkäri sanoi, ettei tikkien poistoon asti pitäisi käydä saunassa ja ne otettiin 5 päivän päästä pois.
 
Ylös